Dat hoop ik ja, volgens sommige berichtgevingen was er ook een tweede dader die niet gevonden kon worden. Ook werd er volgens iemand na de schietpartij binnen ook buiten geschoten.quote:
Van zijn mitrailleur natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welke magazijnen? Die van de C1000? Welke nog meer dan?
Oh.. zeg dat dan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Van zijn mitrailleur natuurlijk
En het IJsselmeer is tegenwoordig helemaal ingepolderd zie ik... Dom volk. Sky News = Fox News.quote:
Domme keutel. Zeg dan gewoon niets als je niet weet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je hebt 2 landen. Amerika en Nederland. In Amerika mag iedereen een wapen bij zich dragen
Ja, als militair kan je makkelijk een wapen meenemen van de basis. Word niet op gelet of zo staan daar maar een beetje te staan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Omdat je zo makkelijker aan een automatisch geweer kan komen, we hebben het hier maar over een 25-jarig broekie, geen doorgewinterde crimineel met connecties.
De timing is ook wel heel erg speciaal, een dag na die harde bezuinigingen.
Het is een beetje dom om te denken dat de dader de enige zou zijn die met een schietwapen zou rondlopen in een drukbevolkt winkelcentrum.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat hoop ik ja, volgens sommige berichtgevingen was er ook een tweede dader die niet gevonden kon worden. Ook werd er volgens iemand na de schietpartij binnen ook buiten geschoten.
Ik zal het even uitleggen. 2 magazijnen = 60 kogelsquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
Als je hoort dat hij 2 magazijnen heeft leeggeschoten, dan valt het aantal doden en gewonden nog "mee".
Niet. http://en.wikipedia.org/wiki/Concealed_carry_in_the_United_Statesquote:
Ah er is dus al bekend dat het een neo nazi is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, als militair kan je makkelijk een wapen meenemen van de basis. Word niet op gelet of zo staan daar maar een beetje te staan.
Er zijn genoeg mensen van 16 die genoeg connecties hebben om een mitrailleur te krijgen, laat staan een neo nazi van 25. Die heeft genoeg connecties hoor.
Wat een walchelijke reactiequote:
Niet als enig argument, dat zeker niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:30 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Wel voor straf, vraag het iedere eerstejaars rechtenstudent.
Precies, dit is wat ik ook bedoel. Misschien minder doden per incident, maar wel veel meer incidenten. In Amerika schiet men echt veels te snel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als iedereen een vuurwapen heeft/draagt krijg je bij elke willekeurige uitgaansruzie een dode. Krijg je uiteindelijk 20x zoveel doden dan door dit soort "incidenten"
Laten we hopen dat hij uit het PVV kamp komt, dan kunnen we die partij gaan bannen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef Temlin het volgende:
[..]
Ah er is dus al bekend dat het een neo nazi is.
Neequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:33 schreef LXIV het volgende:
Ze hebben het de hele tijd over 'een identiteit die ze nog niet bekend maken'. Zou het kunnen dat het een bekende Nederlander betreft?
Blond, blauwe ogen; Dries Roelvink :0quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:33 schreef LXIV het volgende:
Ze hebben het de hele tijd over 'een identiteit die ze nog niet bekend maken'. Zou het kunnen dat het een bekende Nederlander betreft?
Dat schreef ik ook niet. Lees, simpele doos.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet als enig argument, dat zeker niet.
Maar ga lekker martelen promoten joh, wat jij wil.
Jan Smit?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:33 schreef LXIV het volgende:
Gastquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:33 schreef LXIV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |