Is ook zo. Maar het is zo makkelijk roepen dat iedereen een wapen moet hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Precies, dit is wat ik ook bedoel. Misschien minder doden per incident, maar wel veel meer incidenten. In Amerika schiet men echt veels te snel.
Een complete shout-out waarbij niemand meer weet wie de dader was en 35 doden verder... Daar worden we vrolijk vanquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:18 schreef Gulo het volgende:
Dit is exact waarom ik voor vuurwapenbezit ben.
Dan had wellicht iemand hem kunnen stoppen.
Nu is het enige wat men kan doen vluchten en hoop dat hij zo snel mogelijk stopt en zichzelf neerschiet.
Ja als je het zo bekijkt idd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen. 2 magazijnen = 60 kogels
Hij heeft 20+ mensen geraakt, je mag aannemen dat flink wat mensen MEERDERE kogels in zich hebben gekregen, bovenop misschien een 20% foutmarge in zijn richten.
Dan is zijn resultaat zo slecht nog niet.
Zou wel een bomenknuffelaar zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij uit het PVV kamp komt, dan kunnen we die partij gaan bannen.
Nee, maar dat behoord ook tot de mogelijkheden volgens getuigenverklaringen. Het was maar om even een voorbeeld te geven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef Temlin het volgende:
[..]
Ah er is dus al bekend dat het een neo nazi is.
Lang blond haar, blauwe ogen:quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:33 schreef LXIV het volgende:
Ze hebben het de hele tijd over 'een identiteit die ze nog niet bekend maken'. Zou het kunnen dat het een bekende Nederlander betreft?
2 magazijnen, 200 patronen (niet kogels, die zitten in een patroon):quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen. 2 magazijnen = 60 kogels
Hij heeft 20+ mensen geraakt, je mag aannemen dat flink wat mensen MEERDERE kogels in zich hebben gekregen, bovenop misschien een 20% foutmarge in zijn richten.
Dan is zijn resultaat zo slecht nog niet.
Thomas Bergequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:33 schreef LXIV het volgende:
Ze hebben het de hele tijd over 'een identiteit die ze nog niet bekend maken'. Zou het kunnen dat het een bekende Nederlander betreft?
Te triest inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou, godver. Net nu de zon schijnt. [ afbeelding ]
Inderdaad. Als je in Amerika een verkeersovertreding begaat, word je al door 3 cops onder vuur genomen met een Put your hands where we can see 'em!.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Precies, dit is wat ik ook bedoel. Misschien minder doden per incident, maar wel veel meer incidenten. In Amerika schiet men echt veels te snel.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:34 schreef Elusive het volgende:
oja bij sky hebben ze het ook goed mis zeg
[ afbeelding ]
Wat een faal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:34 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
Gast, niet grappig meer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:34 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
Hans klok die mensen op een nieuwe manier wil laten verdwijnen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:33 schreef LXIV het volgende:
Het is geen mooie vergelijking natuurlijk. (teveel verschillen) maar het punt is dat als iedereen een wapen mag hebben er ook meer incidenten zullen zijn. Plus dat daarnaast altijd iemand weer op zoek gaat naar een middel om toch de overhand te hebben. Dus aankomen met zwaardere wapens bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Domme keutel. Zeg dan gewoon niets als je niet weet waar je het over hebt.
Het zou helpen mochten we weten waar we het over hadden. Bij een mitrailleur moet ik bijna denken aan zo'n gigantisch onding waar je bomen mee ommaait.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:34 schreef kontknager het volgende:
[..]
2 magazijnen, 200 patronen (niet kogels, die zitten in een patroon):
[ afbeelding ]
200 patronen is dus 200 kogels?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:34 schreef kontknager het volgende:
[..]
2 magazijnen, 200 patronen (niet kogels, die zitten in een patroon):
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |