Wie gaat er nou midden in het winkelcentrum vuurwerk afsteken??quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:41 schreef Supersoep het volgende:
Die heeft vanavond wat te vertellen bij de buurvrouw heur!
Ja jij zou perfect reageren als je dit alles voor je ogen had zien gebeuren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef xyzyx het volgende:
Daar heb je die domme aandachtsgeile sletjes weer op de NOS.
Ik kan hier niet op reageren want ik ben zo in shock
Dit is pure komedie op TV man.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef xyzyx het volgende:
Och meid weet je wat mij gister is overkomen__!
Ik ook..quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef Mirjam het volgende:
gotsie, sorry, ik moet hier hardop om lachen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarschijnlijk vanavond de eerste winkelcentradeskundige op tv.
Oke, sorry dat ik je voor iemand anders aanzag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Jij schuift mij martelwensen in mijn schoenen, maar was een beetje overtrokken reactie ja. Excuus.
zo praat ze nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Luister gewoon naar wat het arme mens als ooggetuige heeft gezien. Boeie dat ze een hoge stem heeft. 't Mens is hartstikke ontdaan natuurlijk.
Winkelcentrumschietpartijmassaslachtingsdeskundigequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarschijnlijk vanavond de eerste winkelcentradeskundige op tv.
adrenaline waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Luister gewoon naar wat het arme mens als ooggetuige heeft gezien. Boeie dat ze een hoge stem heeft. 't Mens is hartstikke ontdaan natuurlijk.
Ja. Ik ben gewoon perfect.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja jij zou perfect reageren als je dit alles voor je ogen had zien gebeuren.
LOL! Ik moest lachenquote:
Ik heb gewoon medelijden met dat vrouwtje. Kutstem of niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hij was toch ontsnapt die gek?quote:Bramiii kijk tv en is er een idioot die met een mitrieur heeft geschoten en 6 doden waaronder hijzelf
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Supersoep het volgende:
Oh god
Mevrouw Kneuteboom aan de telefoon
Want iedereen reageert ontopic. Ga toch een eind fietsen, zeker toeval dat je mijn reactie eruit vist.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wees ontopic, schietpartij interesseert je niet, geil je wel op wijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |