Dat wordt nergens uitgesloten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uitsluiten dat iemand met een bomberjackje geen neo nazi kan zijn
een automatisch vuurwapen waarschquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:37 schreef Elusive het volgende:
wat nou 60 kogels, het is geen eens bekend wat voor wapen er is gebruikt.
Dit. Helaas.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen. 2 magazijnen = 60 kogels
Hij heeft 20+ mensen geraakt, je mag aannemen dat flink wat mensen MEERDERE kogels in zich hebben gekregen, bovenop misschien een 20% foutmarge in zijn richten.
Dan is zijn resultaat zo slecht nog niet.
Tyft nou eens op..quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:34 schreef Elusive het volgende:
oja bij sky hebben ze het ook goed mis zeg
[ afbeelding ]
ja, maar er zijn heul veel verschillende automatische wapens?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een automatisch vuurwapen waarsch
hij wil zelf niet doodquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:37 schreef roos85 het volgende:
als je nou dood wilt, pleeg dan gewoon zelfmoord en ga er geen andere mensen in meeslepen
Misschien moet je eerst nog wat jaartjes naar school voordat je over dit soort onderwerpen gaat postenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je hebt 2 landen. Amerika en Nederland. In Amerika mag iedereen een wapen bij zich dragen en daar zijn er meerdere van dit soort schietpartijen per jaar. In Nederland vrijwel nooit.
Je kan je dus afvragen of het wel levens spaart in totaal. Misschien dat er bij 1 incident minder doden vallen, maar aan de andere kant zullen er meerdere incidenten zijn. Heel veel mensen schieten daar in een soort opwelling van woede. Gevechten die hier met de vuist beslist zouden worden waarna men naar huis gaat worden daar soms beslecht met een of meerdere dode omdat in in blinde opwelling een wapen pakt en begint te schieten.
NEEEE!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:34 schreef Elusive het volgende:
oja bij sky hebben ze het ook goed mis zeg
[ afbeelding ]
Dan was het een andere user? Alles gaat ook zo snel hier.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:33 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Dat schreef ik ook niet. Lees, simpele doos.
nou, peter r de vries en john van de heuvel zoeken het wel uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:38 schreef Elusive het volgende:
[..]
ja, maar er zijn heul veel verschillende automatische wapens?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
[..]
nou, peter r de vries en john van de heuvel zoeken het wel uit
Jij schuift mij martelwensen in mijn schoenen, maar was een beetje overtrokken reactie ja. Excuus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan was het een andere user? Alles gaat ook zo snel hier.
Maar vooral meteen persoonlijk worden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |