Heeft niets met samenzwering te maken. Ga maar het journaal volgen vanaf nu en ik weet zeker dat het woord aanslag minimaal 5 keer gaat vallen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
It's a conspiracy!!!!
Doe eens normaal, zeg.
wijze woordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
Woorden van onze dochter; "waarom zijn die dingen uitgevonden. Ze weten niet eens wat ze er mee moeten doen. Goed dat hij zich dood heeft geschoten, want ze komen niet eens lang in de gevangenis".
Ja, tegen die tijd kun je bij wijze van spreke alweer wat bonusaanbiedingen scoren bij de Appie Heijn daar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:21 schreef Pino112 het volgende:
Ah, RTL wordt wakker.
Extra nieuws om 16u.
Ik zou je dochter maar is wat bijlessen laten nemen want anders gaat het niets worden ben ik bang.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
Woorden van onze dochter; "waarom zijn die dingen uitgevonden. Ze weten niet eens wat ze er mee moeten doen. Goed dat hij zich dood heeft geschoten, want ze komen niet eens lang in de gevangenis".
Tja als de dader een moslim was geweest, krijg zoiets wel direct een andere lading. Zo gaat dat nou eenmaalquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
It's a conspiracy!!!!
Doe eens normaal, zeg.
Amenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
Woorden van onze dochter; "Goed dat hij zich dood heeft geschoten, want ze komen niet eens lang in de gevangenis".
Misschien kun jij dan ook 'is' aansluiten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ik zou je dochter maar is wat bijlessen laten nemen want anders gaat het niets worden ben ik bang.
En als brave moeder zeg je natuurlijk: dat mag je niet zeggen, iedereen heeft het recht op leven, ook degenen die het leven van anderen ontnemen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
Goed dat hij zich dood heeft geschoten, want ze komen niet eens lang in de gevangenis[/i]".
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, tegen die tijd kun je bij wijze van spreke alweer wat bonusaanbiedingen scoren bij de Appie Heijn daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is toch niet censureren? maar zolang d'r verder geen nieuws is hoef je het wmb niet steeds te herhalen..quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan kan je alle nieuws wel censureren/doseren.
Gewoon in de lucht blijven/uitzending herhalen en updaten.
Djeez, alsof dit wekelijks gebeurt.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef starla het volgende:
[..]
En als brave moeder zeg je natuurlijk: dat mag je niet zeggen, iedereen heeft het recht op leven, ook degenen die het leven van anderen ontnemen.
Het winkelend publiek is 50/50% autochtoon/allochtoon.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Als het iemand was die niet Hollands was zou het meteen een aanslag oid zijn geweest. Nu is het gewoon een schietpartij.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:30 schreef t-8one het volgende:
Mogelijk tien dodenTelevaag is geen bron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij zijn het in ieder geval zonder uitzonderingen walgelijke sujetten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Als het iemand was die niet Hollands was zou het meteen een aanslag oid zijn geweest. Nu is het gewoon een schietpartij.
Niks beters te doen dan afzeiken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ik zou je dochter maar is wat bijlessen laten nemen want anders gaat het niets worden ben ik bang.
Sukkelquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Beetje actie op deze duffe dag.
Goh....wie zou jullie dochter hier na aan het brabbelen zijn....vast niet de ouders.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
105.4 FMquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:30 schreef VacaLoca het volgende:
Nu personcferentie toch? waar te volgen?
Hij heeft wel een punt.quote:
Is dat een serieuze vraag?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:31 schreef iwannabehigh het volgende:
Jezus, je zou maar op zo'n manier maar doodgaan, door zo'n ziekeling. Ik snap niet waarom iemand zoiets doet. Hoe komt hij sowieso aan zo'n geweer?
Die is net geweest op Nederland 1.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:31 schreef Oidipous het volgende:
Waar volgen jullie het laatste nieuws? Dat er nog geen ingelaste nieuwsuitzending is. :s
Als mijn kind dit soort dingen zou zeggen zouden er lange gesprekken volgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
Ik geloof niets meer, er werd net ook 'bevestigd' dat er een tweede schutter was. Nu blijkt van niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:25 schreef amsoor het volgende:
Update 14:21: De persconferentie is uitgesteld, naar verwachting begint hij over tien minuten, dus rond half drie.
Update 14:19: In elk geval is een kind in de rug geschoten en naar het ziekenhuis gebracht (Leidsch Dagblad). De dader was een blanke man, met blond haar en blauwe ogen (NOS).
Update 14:18: Een winkelend persoon in een rolstoel zou van de schrik een hartaanval gekregen hebben en overleden zijn. (Leidsch Dagblad)
een "bakra"quote:
NOS is al geweest hoor met extra journaal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:31 schreef Oidipous het volgende:
Waar volgen jullie het laatste nieuws? Dat er nog geen ingelaste nieuwsuitzending is op één van de tv zenders. :s
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goh....wie zou jullie dochter hier na aan het brabbelen zijn....vast niet de ouders.
Genoeg mensen in Nederland die dat soort wapens in huis hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:31 schreef iwannabehigh het volgende:
Jezus, je zou maar op zo'n manier maar doodgaan, door zo'n ziekeling. Ik snap niet waarom iemand zoiets doet. Hoe komt hij sowieso aan zo'n geweer?
Ik hoop dat je haar direct heb gecorrigeerd, nadat zij deze woorden uitsprak?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
Houd toch eens op met zaniken. Jezus man.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Tja als de dader een moslim was geweest, krijg zoiets wel direct een andere lading. Zo gaat dat nou eenmaal
En zelfs hier het gecalimero.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Tja als de dader een moslim was geweest, krijg zoiets wel direct een andere lading. Zo gaat dat nou eenmaal
Leuk dat jullie dochter jullie napraat. Wel een beetje dom (en dan bedoel ik niet jullie dochter)quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
Waarna je een lekkere kop rooibosthee inschenkt en een jong boompje plant?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef starla het volgende:
[..]
En als brave moeder zeg je natuurlijk: dat mag je niet zeggen, iedereen heeft het recht op leven, ook degenen die het leven van anderen ontnemen.
Goh, wat een slim kind....not.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
Niet legaal, tenminste, volgens het nieuws gaat het om een vol-automatisch machinegeweer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Genoeg mensen in Nederland die dat soort wapens in huis hebben
De shooting zelf of specifiek de documentaire?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:32 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Doet me meteen denken aan Bowling for Columbine
Nee, een dikke joint opsteekt en uit de pan gaat op Jefferson Airplane.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waarna je een lekkere kop rooibosthee inschenkt en een jong boompje plant?
Oh wat? Ik quote je mede-mod-maatje die een ongelofelijk achterlijke post maakt en ik krijg gezeik?quote:
Ik zie niks, alleen "Shooting aboard British sub kills 1".quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:32 schreef VacaLoca het volgende:
Nog steeds geen breaking op Fok.
Staat zelfs al als Breaking News op CNN.com man
Geen zekerheid maar ze houden er wel rekening mee dat er minstens 1 andere dader is. Meerdere helikopters inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:33 schreef Mutant01 het volgende:
Ik reed net (ongeveer 20 min geleden) langs Alphen (over de snelweg) en zag meerdere helikopters daar het gebied uitkammen. Is er al duidelijkheid over een mogelijke 2e dader?
At least two people killed following shooting at shopping mall in the Netherlands, witnesses tell CNN affiliate NOSquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie niks, alleen "Shooting aboard British sub kills 1".
Je hebt helemaal gelijk hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:34 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Oh wat? Ik quote je mede-mod-maatje die een ongelofelijk achterlijke post maakt en ik krijg gezeik?
Ik was duidelijk niet de enige.
Ja, ik bedoelde eigenlijk de aanleiding voor die docu (Columbine High School).quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
De shooting zelf of specifiek de documentaire?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie niks, alleen "Shooting aboard British sub kills 1".
Nee, niet legaal, maar je kunt betrekkelijk eenvoudig aan zware wapens komenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:33 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Niet legaal, tenminste, volgens het nieuws gaat het om een vol-automatisch machinegeweer.
Ow yep, had ik gemist.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:35 schreef Toad het volgende:
[..]
At least two people killed following shooting at shopping mall in the Netherlands, witnesses tell CNN affiliate NOS
(CNN Breaking News kopje op de site)
Ik zie de relevantie van mijn functie nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:34 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Oh wat? Ik quote je mede-mod-maatje die een ongelofelijk achterlijke post maakt en ik krijg gezeik?
Ik was duidelijk niet de enige.
Mja als ie ze in de winkel had gehouden had ie een human shield erbij gehad. Dom egoisme ook nog eens dus.quote:
Getuigenverklaringen, eerder. Slachtofferhulp zal later wel volgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:36 schreef TC_Artemis het volgende:
Broertje zit momenteel in de bron, opvangcentrum met circa 50 anderen, allen flink in shock. Ben benieuwd wanneer die weg mag, enig idee wat ze precies daar doen? slachtofferhulp oid?
Ohjee ohjee ohjeequote:De oma van iemand uit mijn broertjes voetbalteam was bijna geraakt
Dat zijn de woorden van die winkelierquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dikke lulkoek, waar is dit bevestigd dan?
quote:Report van iemand die ter plekke was en onder schot stond:
the dead zijn allemaal buitenlanders, meneer koos er bewust voor om alleen voor bruint/zwart te gaan en wit niet te vermoorden.
Meneer had een Leger outfit aan en schoot gericht, geen wilde schoten of als een gek in het wild.
Buurvrouw stond bij de slager en heeft het maar net overleefd...een jongeman die naast haar stond heeft de schot geïncasseerd en jammer genoeg niet overleefd..toen ging meneer weer verder naar andere plekjes.
Papier_hier | 09-04-11 | 14:32 | + 0 -
Die reactiesquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:36 schreef Elusive het volgende:
ik kom er net achter dat FoK een frontpage heeft. gelijk maar weer weggeklikt, wat een faal nieuws site
Dat lijkt me niet bepaald een luxe, inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:36 schreef TC_Artemis het volgende:
Broertje zit momenteel in de bron, opvangcentrum met circa 50 anderen, allen flink in shock. Ben benieuwd wanneer die weg mag, enig idee wat ze precies daar doen? slachtofferhulp oid?
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:36 schreef 3-voud het volgende:
Dat met die rollijken volg ik niet. Was dat om de dader in te sluiten of buiten te sluiten?
Vraag me af in hoeverre die mensen in staat zijn een woord uit te brengen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Getuigenverklaringen, eerder. Slachtofferhulp zal later wel volgen.
Kan me niet voorstellen dat je de klanten dan naar buiten drukt, maar juist naar binnen trekt.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:36 schreef TC_Artemis het volgende:
Myeah, hij heeft gechecked of hij nog leefde. Ben errrrrrrug bezorgd om hem.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet bepaald een luxe, inderdaad.
Zij is tegen wapens. Haar mening. Zou niet weten waarom ze daarom bijlessen zou moeten volgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ik zou je dochter maar is
wat bijlessen laten nemen want anders gaat het niets worden ben ik bang.
Je snapt toch wel dat ze daarmee bedoelde dat je zomaar een willekeurig leven kan opeisen? Een kind is daar niet zo gek op. Maar ja, meningen over wapens verschillen uiteraard.quote:
Er waren berichten dat er een/de dader zich ergens op zou houden en klanten naar buiten gedrukt werden. Dus vertel het maar.quote:
Verschilt misschien per persoon. Ik denk als de politie zelf erg rustig is/blijft, je wel in staat bent om te vertellen wat je hebt gezien. Als je verder niet persoonlijk getroffen bent, dan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vraag me af in hoeverre die mensen in staat zijn een woord uit te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |