Zie zijn reactie in KLB en je weet genoeg over hem...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, iemand die zijn machinegeweer op het aanwezige volk in een winkelcentrum leegt noem ik niet helemaal niks, hé. Maar jij hebt een andere definitie van niks.
Alsof bij een schietpartij als deze de dader dan zou moeten denken van 'oh hey jij zit in een rolstoel, dus kan je niet even snel wegrennen als de rest, ik zal niet op jouw schieten.... oh hey mevrouw, jij kan duidelijk wel rennen, bam bam bam''quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die kan wel makkelijk wegvluchten als je al schoten hoort.
Hij heeft wel een punt. Als het iemand was die niet Hollands was zou het meteen een aanslag oid zijn geweest. Nu is het gewoon een schietpartij.quote:
Dan kan je alle nieuws wel censureren/doseren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:24 schreef koemleit het volgende:
tja...ik vind het eigenlijk wel goed dat ze niet uurrren achter elkaar live gaan zitten zonder nieuws... want dan creëer je d'r alleen maar meer aandacht voor wat de kans op herhaling groter maakt
De kans is groot dat er veel doden zijn gevallen... da's toch wel brekend genoeg hequote:Op zaterdag 9 april 2011 14:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is zeker niet niks, maar brekend nieuws?
Dat neemt niet weg dat hij het in fatsoenlijk Nederlands mag schrijven, en niet in zijn eigen straattaaltje.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Als het iemand was die niet Hollands was zou het meteen een aanslag oid zijn geweest. Nu is het gewoon een schietpartij.
Die heeft niet zomaar op onschuldige mensen geschoten, hij had bij iedere schietpartij wel een goede reden (zelfverdediging). In dit geval hebben de slachtoffers geen enkele relatie met de dader.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:25 schreef Elusive het volgende:
doet me meer aan de film Falling Down denken
http://www.imdb.com/title/tt0106856/
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:21 schreef Pino112 het volgende:
Ah, RTL wordt wakker.
Extra nieuws om 16u.
It's a conspiracy!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Als het iemand was die niet Hollands was zou het meteen een aanslag oid zijn geweest. Nu is het gewoon een schietpartij.
Heeft niets met samenzwering te maken. Ga maar het journaal volgen vanaf nu en ik weet zeker dat het woord aanslag minimaal 5 keer gaat vallen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
It's a conspiracy!!!!
Doe eens normaal, zeg.
wijze woordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
Woorden van onze dochter; "waarom zijn die dingen uitgevonden. Ze weten niet eens wat ze er mee moeten doen. Goed dat hij zich dood heeft geschoten, want ze komen niet eens lang in de gevangenis".
Ja, tegen die tijd kun je bij wijze van spreke alweer wat bonusaanbiedingen scoren bij de Appie Heijn daar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:21 schreef Pino112 het volgende:
Ah, RTL wordt wakker.
Extra nieuws om 16u.
Ik zou je dochter maar is wat bijlessen laten nemen want anders gaat het niets worden ben ik bang.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
Woorden van onze dochter; "waarom zijn die dingen uitgevonden. Ze weten niet eens wat ze er mee moeten doen. Goed dat hij zich dood heeft geschoten, want ze komen niet eens lang in de gevangenis".
Tja als de dader een moslim was geweest, krijg zoiets wel direct een andere lading. Zo gaat dat nou eenmaalquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
It's a conspiracy!!!!
Doe eens normaal, zeg.
Amenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
Woorden van onze dochter; "Goed dat hij zich dood heeft geschoten, want ze komen niet eens lang in de gevangenis".
Misschien kun jij dan ook 'is' aansluiten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ik zou je dochter maar is wat bijlessen laten nemen want anders gaat het niets worden ben ik bang.
En als brave moeder zeg je natuurlijk: dat mag je niet zeggen, iedereen heeft het recht op leven, ook degenen die het leven van anderen ontnemen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
Goed dat hij zich dood heeft geschoten, want ze komen niet eens lang in de gevangenis[/i]".
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, tegen die tijd kun je bij wijze van spreke alweer wat bonusaanbiedingen scoren bij de Appie Heijn daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is toch niet censureren? maar zolang d'r verder geen nieuws is hoef je het wmb niet steeds te herhalen..quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan kan je alle nieuws wel censureren/doseren.
Gewoon in de lucht blijven/uitzending herhalen en updaten.
Djeez, alsof dit wekelijks gebeurt.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef starla het volgende:
[..]
En als brave moeder zeg je natuurlijk: dat mag je niet zeggen, iedereen heeft het recht op leven, ook degenen die het leven van anderen ontnemen.
Het winkelend publiek is 50/50% autochtoon/allochtoon.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |