Waarna je een lekkere kop rooibosthee inschenkt en een jong boompje plant?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:29 schreef starla het volgende:
[..]
En als brave moeder zeg je natuurlijk: dat mag je niet zeggen, iedereen heeft het recht op leven, ook degenen die het leven van anderen ontnemen.
Goh, wat een slim kind....not.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
Woorden van onze dochter; "waarom zijn die dingen uitgevonden. Ze weten niet eens wat ze er mee moeten doen. Goed dat hij zich dood heeft geschoten, want ze komen niet eens lang in de gevangenis".
Niet legaal, tenminste, volgens het nieuws gaat het om een vol-automatisch machinegeweer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Genoeg mensen in Nederland die dat soort wapens in huis hebben
De shooting zelf of specifiek de documentaire?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:32 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Doet me meteen denken aan Bowling for Columbine
Nee, een dikke joint opsteekt en uit de pan gaat op Jefferson Airplane.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waarna je een lekkere kop rooibosthee inschenkt en een jong boompje plant?
Oh wat? Ik quote je mede-mod-maatje die een ongelofelijk achterlijke post maakt en ik krijg gezeik?quote:
Ik zie niks, alleen "Shooting aboard British sub kills 1".quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:32 schreef VacaLoca het volgende:
Nog steeds geen breaking op Fok.
Staat zelfs al als Breaking News op CNN.com man
Geen zekerheid maar ze houden er wel rekening mee dat er minstens 1 andere dader is. Meerdere helikopters inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:33 schreef Mutant01 het volgende:
Ik reed net (ongeveer 20 min geleden) langs Alphen (over de snelweg) en zag meerdere helikopters daar het gebied uitkammen. Is er al duidelijkheid over een mogelijke 2e dader?
At least two people killed following shooting at shopping mall in the Netherlands, witnesses tell CNN affiliate NOSquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie niks, alleen "Shooting aboard British sub kills 1".
Je hebt helemaal gelijk hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:34 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Oh wat? Ik quote je mede-mod-maatje die een ongelofelijk achterlijke post maakt en ik krijg gezeik?
Ik was duidelijk niet de enige.
Ja, ik bedoelde eigenlijk de aanleiding voor die docu (Columbine High School).quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
De shooting zelf of specifiek de documentaire?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |