Ik zal het die autist zeggen, had ie maar 11 moeten halen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Had je maar beter moeten leren
Wajong heeft niks met leren te maken stupid.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Had je maar beter moeten leren
Niet happen, het is zo te makkelijk voor hem.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:40 schreef cherishable het volgende:
[..]
Wajong heeft niks met leren te maken stupid.
Gaat hier om 900 euro plus huursubsidie + zorgtoeslag+ alles kwijtgescholden belasting toeslagen enz enz, niet alleen om 900 euro.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Beledigend indeed. Al is het elke maand wel weer 900 euro.
Maar heb inderdaad wel eens het idee dat beleidsmakers de Wajong zien als een groep potentiële schoffelaars. Qua mogelijkheden en niveau.
Maar ik heb verder ook geen idee hoe de integratie verloopt als je een niet standaard baan (hoger opgeleide functie) zoekt via het UWV.
Hoe kom ik daar voor in aanmerking?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Beledigend indeed. Al is het elke maand wel weer 900 euro.
Jezelf van een gebouw gooien en hopen dat je niet doodgaat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar voor in aanmerking?
Geen leven willen hebben en flink pvda stemmen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar voor in aanmerking?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:46 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Geen leven willen hebben en flink pvda stemmen.
Ok, stel dat het 100 euro meer is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:42 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Gaat hier om 900 euro plus huursubsidie + zorgtoeslag+ alles kwijtgescholden belasting toeslagen enz enz, niet alleen om 900 euro.
Is geen 100 euro meer, is veel meer. Gemiddeld komen ze beter weg als een laag opgeleide werkende. Iets van 1450 euro pm inclusief alle toeslagen voor niks doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:51 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ok, stel dat het 100 euro meer is.
Dat is natuurlijk een schandaal, want dat is maar ietsje minder dan het wettelijk minimumloon. Dat mag niet!
Omdat iemand die achter de PC zit, contact heeft met klanten, kletst met collega's heeft het veeel zwaarder dan iemand die de hele dag op bed moet liggen, of wormpjes uit de muren ziet komen of pijn heeft..
Klopt! Worden die staks ook behandeld als mensen die echt aan de onderkant staan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:42 schreef Renesite het volgende:
dang dat is inderdaad nogal een benaming. Wie zegt dát ze aan de onderkant van de arbeidsmarkt staan? Mensen die chronische hoorafwijking hebben kunnen heus goed nadenken en praten. Alleen dat horen gaat moeilijk en kan ze een WAjong indicering opleveren. En ondertussen wel de universiteit afronden
!
Helemaal niet man, ik verdien 100 euro minder dan mijn zus die 3 dagen werkt en het minimum loon heeft, verder verveel je je de pleuris overdag en sinds ik weer werk wordt het leven weer een beetje interessant.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Is geen 100 euro meer, is veel meer, gemiddeld komen ze beter weg als een laag opgeleide werkende. iets van 1450 euro pm inclusief alle toeslagen voor niks doen.
Dus; onterechte klacht. Beetje zeuren over de naam en toch zoveel geld innen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Is geen 100 euro meer, is veel meer. Gemiddeld komen ze beter weg als een laag opgeleide werkende. Iets van 1450 euro pm inclusief alle toeslagen voor niks doen.
Ik kan je vertellen dat het wel zo is, als je een eigen onderkomen hebt(huurhuis bv), eventueel niet als je nog bij pap en mam woont, dan is het al helemaal schandalig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:55 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Helemaal niet man, ik verdien 100 euro minder dan mijn zus die 3 dagen werkt en het minimum loon heeft, verder verveel je je de pleuris overdag en sinds ik weer werk wordt het leven weer een beetje interessant.
Echt? Wat zijn die andere posten dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Is geen 100 euro meer, is veel meer. Gemiddeld komen ze beter weg als een laag opgeleide werkende. Iets van 1450 euro pm inclusief alle toeslagen voor niks doen.
Huurtoeslag 40 euro? maak daar maar 240 euro van.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:57 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Echt? Wat zijn die andere posten dan?
Zorgtoeslag is 60 euro, laat huurtoeslag gemiddeld 40 zijn. Nou, dan kom ik echt niet op 1450 euro, of bedoel je bruto?
Maar die krijgt iemand met minimumloon toch ook? Dat is een andere regeling, ligt niet aan de Wajong.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:58 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Huurtoeslag 40 euro? maak daar maar 240 euro van.
Als je ECHT iets mankeert moet je blij wezen dat die regeling er is en behoor je het ook te krijgen. Maar er wordt misbruik van gemaakt ten koste van de mensen die het ECHT nodig hebben, dat is het probleem. Met zoveel dingen die gratis zijn. Ze zijn er veel te makkelijk mee. Vooral als iemand nog thuiswonend is moet er nog eens goed naar gekeken worden, zo niet wat zo iemand nog wel kan, geen gratis geld geven zoals het tegenwoordig ook nog eens genoemd wordt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:03 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Maar die krijgt iemand met minimumloon toch ook? Dat is een andere regeling, lint niet aan de Wajong.
Ben het met je eens dat thuiswonenden geen 900 euro hoeven te vangen.
Waarom gun je iemand geen gratis geld?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:09 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Als je ECHT iets mankeert moet je blij wezen dat die regeling er is en behoor je het ook te krijgen. Maar er wordt misbruik van gemaakt ten koste van de mensen die het ECHT nodig hebben, dat is het probleem. Met zoveel dingen die gratis zijn. Ze zijn er veel te makkelijk mee. Vooral als iemand nog thuiswonend is moet er nog eens goed naar gekeken worden, zo niet wat zo iemand nog wel kan, geen gratis geld geven zoals het tegenwoordig ook nog eens genoemd wordt.
Binnenkort wordt daar dus iets aan gedaan, ze gaan de boel hervormen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:09 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Als je ECHT iets mankeert moet je blij wezen dat die regeling er is en behoor je het ook te krijgen. Maar er wordt misbruik van gemaakt ten koste van de mensen die het ECHT nodig hebben, dat is het probleem, met zoveel dingen die gratis zijn. Ze zijn er veel te makkelijk mee. .
Ja, als je niet werkt moet je je alle shit laten welgevallen, je mag blij zijn met de restjes die Koning Henk de Hardwerkende je geeft.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:56 schreef cherishable het volgende:
[..]
Dus; onterechte klacht. Beetje zeuren over de naam en toch zoveel geld innen.
Niet als het niet terecht is, lijkt me duidelijk niet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom gun je iemand geen gratis geld?
Ik bedoel, wat ga je er op achteruit
Dit zegt genoeg, einde discussie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:11 schreef MuyTrabajo het volgende:
[..]
Ja, als je niet werkt moet je je alle shit laten welgevallen, je mag blij zijn met de restjes die Koning Henk de Hardwerkende je geeft.
Je klonk net zo redelijk nog! Waarom zou je, als je niet zelf kan werken, je alles moeten laten welgevallen? Heb je dan geen recht op een eigen mening meer of zo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:12 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg, einde discussie.
Als jij wel onder deze (terechte) regeling valt van de mensen die er ECHT recht op hebben, bied ik mijn excuses aan, zie alleen mensen die er MISBRUIK van maken dat is mijn probleem. Ok jij schijnt hier niet onder te vallen, dan heb je recht om bezwaar te maken tegen deze naamsuiting.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:16 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Je klonk net zo redelijk nog! Waarom zou je, als je niet zelf kan werken, je alles moeten laten welgevallen? Heb je dan geen recht op een eigen mening meer of zo?
Die mensen die het ECHT nodig hebben volgens jou worden ook op een hoop met de Tokkies geveegd.
De naam, daar kun je je schouders nog over op halen, maar ik denk dat dat de regeling zelf ook een one-size-fits all regeling gaat worden. Dan mis je een hoop kansen om mensen echt duurzaam aan het werk te krijgen.
Wat ga je er op achteruit? Alsof je minder belasting betaalt als er iemand extra WAJong zit te trekkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:11 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Niet als het niet terecht is, lijkt me duidelijk niet?
Nee, werk voor mijn geld en wil er niet onder uit komen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat ga je er op achteruit? Alsof je minder belasting betaalt als er iemand extra WAJong zit te trekken
Als jij morgen een manier zou vinden om gratis geld te incasseren zou ik je een mental high five geven omdat je gewonnen hebt van het systeem
Klacht ging over de naam idd en niet over wel of niet misbruiken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:20 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Als jij wel onder deze (terechte) regeling valt van de mensen die er ECHT recht op hebben, bied ik mijn excuses aan, zie alleen mensen die er MISBRUIK van maken dat is mijn probleem. Ok jij schijnt hier niet onder te vallen, dan heb je recht om bezwaar te maken tegen deze naamsuiting.
Da's jouw keuze.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:23 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Nee, werk voor mijn geld en wil er niet onder uit komen?
Guitar-hero highscores? Of ga je wandelen met bejaarden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Da's jouw keuze.
Persoonlijk vind ik het slimmer om niets te doen en evenveel te krijgen en dan je dag te gebruiken voor betere dingen
Bijv. Of heel veel epics verzamelen in World of Warcraft, of de hele dag in de sportschool hangen en naar strakke kuikens kijken, of in je voortuin blikjes baron pils kantelen, een middel tegen kanker uitvinden, een boek schrijven, kaartenhuizen bouwen, in de koffieshop hangen noem maar op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:27 schreef MuyTrabajo het volgende:
[..]
Guitar-hero highscores? Of ga je wandelen met bejaarden.
Succes ermee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:30 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Bijv. Of heel veel epics verzamelen in World of Warcraft, of de hele dag in de sportschool hangen en naar strakke kuikens kijken, of in je voortuin blikjes baron pils kantelen, een middel tegen kanker uitvinden, een boek schrijven, kaartenhuizen bouwen, in de koffieshop hangen noem maar op.
Ik freelance, mij hoor je niet klagen over geld, maar ik moet er niet aan denken veertig uur per week te zwoegen om iemand anders rijk te maken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:34 schreef MuyTrabajo het volgende:
[..]
Succes ermee.De naam van de niewe regeling is je iig op het lijf geschreven.
Oh, het is echt niet meer dan wat een werkende krijgt, het is maar 900 euro netto, en werkende minima krijgen ook huurtoeslag, dus die krijgen altijd nog meer. Maar er is prima van te leven, hoor ik wel eens.
Ach ja, als je maar iets doet toch? Zou er knap ongelukkig van worden als ik de hele dag niks te doen had.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik freelance, mij hoor je niet klagen over geld, maar ik moet er niet aan denken veertig uur per week te zwoegen om iemand anders rijk te maken.
Daarom doen veel Wajongers ook vrijwilligers werk. Veel werkgevers zitten niet te wachten op iemand die wisselend belastbaar is, maar bij het bejaardenhuis of de kinderboerderij zijn ze blij met je.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:38 schreef MuyTrabajo het volgende:
[..]
Ach ja, als je maar iets doet toch? Zou er knap ongelukkig van worden als ik de hele dag niks te doen had.
Je zou ook bijzonder fantasieloos zijn als je de hele dag niks te doen hadquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:38 schreef MuyTrabajo het volgende:
[..]
Ach ja, als je maar iets doet toch? Zou er knap ongelukkig van worden als ik de hele dag niks te doen had.
Je bent gewoon jaloers, die vent is een baas, krijgt gratis geld en doet lekker waar hij zin in heeft en jij gunt het hem niet met je verzuurde hoofdquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:42 schreef ZureLucht het volgende:
Ik ken wajongers die overdreven druk doen onder het mom van adhd, en thuis de medicatie niet nemen en net bijna normale mensen zijn.
Meneer heeft een kind en woont samen met een vrouw (vrouw heeft ook wajong aangevraagd want het leven is zo moeilijk, depressie, 3 centimeter uitgescheurd etc).
Daar komt ie:
* wel een auto voor de deur
* wel een dure sportschool abonnement met 75 euro per maand aan supplementen eiwitpoeders etc.
* lekker thuis zitten niets doen
* beetje jointjes draaien.
Ow er komt weer iemand langs van het uwv. Snel weer druk doen en alles in scene zetten.
Zulke mensen, verdienen wat mij betreft een nekschot.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, die vent is een baas, krijgt gratis geld en doet lekker waar hij zin in heeft en jij gunt het hem niet met je verzuurde hoofd
Als jij zo'n iemand baas vindt, dan ben je echt een sneu figuur. Ook zo'n gehandicapte. Misschien kun je een wajong aanvragen onder het mom van geestelijk gehandicapt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, die vent is een baas, krijgt gratis geld en doet lekker waar hij zin in heeft en jij gunt het hem niet met je verzuurde hoofd
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:49 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Als jij zo'n iemand baas vindt, dan ben je echt een sneu figuur. Ook zo'n gehandicapte. Misschien kun je een wajong aanvragen onder het mom van geestelijk gehandicapt?
Zie je? Verzuurd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:49 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Als jij zo'n iemand baas vindt, dan ben je echt een sneu figuur. Ook zo'n gehandicapte. Misschien kun je een wajong aanvragen onder het mom van geestelijk gehandicapt?
idd, sneue figuren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:48 schreef GSbrder het volgende:
Mensen die zich zorgen maken om naamgeving.
Daarnaast, loop niet te zeiken, autisten horen ook gewoon tot de onderkant als je een Wajong nodig hebt.
Een echte vent werkt voor zich zelf en laat zich niet betalen, je maakt toch ook gebruik van alle voorzieningen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zie je? Verzuurd.
Heb jij er last van als iemand anders geld krijgt?
Als het alleen maar ergernis opwekt kun je misschien beter je eigen instelling eens onder de loep nemen, zoiets heet namelijk afgunst en het is een heel lelijke eigenschap.
Waar heb je het over man, het gaat om gratis geld. 100% rendement: niets doen, toch geld krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:53 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Een echte vent werkt voor zich zelf en laat zich niet betalen, je maakt toch ook gebruik van alle voorzieningen?
Nou ja laat maar geen echte vent, watje dus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waar heb je het over man, het gaat om gratis geld. 100% rendement: niets doen, toch geld krijgen.
Heeft je papa niet geleerd dat je moet werken voor je centen en niet moet vreten van de maatschappij en misbruik maken van de regels?quote:Zie je? Verzuurd.
Heb jij er last van als iemand anders geld krijgt?
Als het alleen maar ergernis opwekt kun je misschien beter je eigen instelling eens onder de loep nemen, zoiets heet namelijk afgunst en het is een heel lelijke eigenschap.
Op wat voor manier heb jij er last van?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:55 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Heeft je papa niet geleerd dat je moet werken voor je centen en niet moet vreten van de maatschappij en misbruik maken van de regels?
Je hebt een vertekend beeld, maak dan vanaf nu ook nergens meer gebruik van maar dan ook niks waar andere mensen voor werken, zelfs niet meer die computer en verbinding waar ook andere mensen voor werken, je bent verknipt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Op wat voor manier heb jij er last van?
Ga je ook zitten huilen als iemand anders de loterij wint?
Pak wat je pakken kunt in plaats van je eigen manier van leven op te dringen aan andere mensen. Er kijkt niemand tegen je op omdat je veertig uur per weer een baas rijk zit te maken hoor.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:02 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Je hebt een vertekend beeld, maak dan vanaf nu ook nergens meer gebruik van maar dan ook niks waar andere mensen voor werken, zelfs niet meer die computer en verbinding waar ook andere mensen voor werken, je bent verknipt. Gek in je hoofd dus.
Als je naar de dokter moet ga niet, als je te vreten wilt hebben ga niet ga dood, uitzuiger. Alles waar andere mensen voor werken ga niet schiet je eigen eten loser. Maak geen gebruik meer van voorzieningen watje, leef je eigen leven zonder de werkende mens nog lastig te vallen met je zure hoofd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Pak wat je pakken kunt in plaats van je eigen manier van leven op te dringen aan andere mensen. Er kijkt niemand tegen je op omdat je veertig uur per weer een baas rijk zit te maken hoor.
Schijthond, tering watje met je misbruik van werkende mensen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ontvang liever veel niet-gratis geld dan weinig gratis geldquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:21 schreef Nikmans het volgende:
Jij bent gewoon niet zo slim om gratis geld te ontvangenMaar gelukkig ben je wel trots op jezelf, dat is wat telt
Zou het niet willen, maar schijt op een persoon zo als jou. Een viezerik ben je voor mij zonder eigen waarde. laagste van het laagste dus idd. Net zoal jouw soort benoemd hoort te worden en in tijden van echte problemen niet kunnen overleven. Echte loser en zo schrijf je ook. Geen ballen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:21 schreef Nikmans het volgende:
Jij bent gewoon niet zo slim om gratis geld te ontvangenMaar gelukkig ben je wel trots op jezelf, dat is wat telt
Oké man, misschien zou je het eens moeten proberen. Je lijkt me nogal opgefokt en een paar weekjes vrij van je domme baantje merkt toch niemandquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:24 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Zou het niet willen, maar schijt op een persoon zo als jou, een viezerik ben je voor mij zonder eigen waarde. laagste van het laagste dus idd, net zoal jouw soort benoemd hoort te worden en in tijden van echte problemen niet kunnen overleven. Echte loser en zo schrijf je ook.
Niets doen is saai en met dat kleine beetje geld dat je krijgt kan je bar weinig leuke dingen doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Oké man, misschien zou je het eens moeten proberen. Je lijkt me nogal opgefokt en een paar weekjes vrij van je domme baantje merkt toch niemand
Heb geen baantje, heb alleen dagenlijks te maken met mensen zonder ballen die ik moet schoppen om ze te leren een man te wezen. Mensen dus die zich bij het minste geringste ziek melden en ik voor moet cashen. En zo een mannetje als jouw had ik er zo uitgewerkt zonder uitkering het liefst.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Oké man, misschien zou je het eens moeten proberen. Je lijkt me nogal opgefokt en een paar weekjes vrij van je domme baantje merkt toch niemand
En oh, oh, oh wat heb ik een medelijden zeg. Verzuurde arbeiders als jou zijn de reden waarom ik dit soort gedrag alleen maar aan kan moedigenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:28 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Heb geen baantje, heb alleen dagenlijks te maken met mensen zonder ballen die ik moet schoppen om ze te leren een man te wezen. Mensen dus die zich bij het minste geringste ziek melden en ik voor moet cashen.
Je bent echt bijster he, leer lezen, einde discussie met jouw uitzuiger. Normaal schop ik mensen uit mijn bedrijf en hard ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En oh, oh, oh wat heb ik een medelijden zeg. Verzuurde arbeiders als jou zijn de reden waarom ik dit soort gedrag alleen maar aan kan moedigen
Gratis geld uit de zakken van vervelende mannetjes als jou, wat is nou nog mooier
En parasieten zoals jou is precies de reden waarom Nederlandse werknemers belastingconstructies moeten toepassen zodat ze niet uitgezogen worden door de staat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En oh, oh, oh wat heb ik een medelijden zeg. Verzuurde arbeiders als jou zijn de reden waarom ik dit soort gedrag alleen maar aan kan moedigen
Gratis geld uit de zakken van vervelende mannetjes als jou, wat is nou nog mooier
Metquote:
Man je bent verknipt, zo niet gek in je hoofd, ergste is nog dat je de werkende mens misbruikt, maar je ziet dat zelf niet. Vieze uitzuiger.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:37 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben overigens wel blij dat er fantasieloze, ambitieloze 'hardwerkende Nederlanders' zijn zoals Jostifrosti om het leven van de rest wat draaglijker te maken. Bedankt dat je je opoffert
Alsof je een cent minder belasting betaalt als er minder uitkeringen getrokken wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:38 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Met
[..]
Man je bent verknipt, zo niet gek in je hoofd, ergste is nog dat je de werkende mens misbruikt, maar je ziet dat zelf niet. Vieze uitzuiger.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Alsof je een cent minder belasting betaalt als er minder uitkeringen getrokken worden________!
Uitkeringen worden niet met belastinggeld betaald?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Alsof je een cent minder belasting betaalt als er minder uitkeringen getrokken worden________!
Wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uitkeringen worden niet met belastinggeld betaald?
Waar krijg jij jouw geld vandaan dan?
Ach, uit de lucht, en maar schoppen. Teringhond is het.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uitkeringen worden niet met belastinggeld betaald?
Waar krijg jij jouw geld vandaan dan?
Dat jij belastinggeld ontvangt. Je bent een netto-ontvanger, daarmee kost je geld van ons.quote:
Weet niet wat jij voor opvoeding hebt "genoten" maar je bent ziek. En goed ook, in je hoofd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:41 schreef Nikmans het volgende:
Waarom zou je een mens niet een beetje gratis geld gunnen
'Maar ik werk ervoor en jij niet, oneerlijk!' Dat klopt. Maar dat is pure afgunst.
Alsof jij er ook maar iets van merkt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat jij belastinggeld ontvangt. Je bent een netto-ontvanger, daarmee kost je geld van ons.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Alsof jij er ook maar iets van merkt.
Ik ben gewoon slimmer dan jou, arbeiderquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Weet niet wat jij voor opvoeding hebt "genoten" maar je bent ziek. En goed ook, in je hoofd.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Alsof jij er ook maar iets van merkt.
Zoals ik zij, ziek in je hoofd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben gewoon slimmer dan jou, arbeider
Ben je jaloers?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Zoals ik zij, ziek in je hoofd.
Obvious trollquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef Nikmans het volgende:
Stelletje misgunners hier, denk eens aan je medemens ofzo
Tja, zeg maar niks meer, hoop dat je niet meer lang kunt "genieten" van je uitkering want je verdient het niet en ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen. Maar op het moment van de sterkste zul jij in ieder geval niet overleven met je weke watjes hoofd. Zwakzinnige.quote:
Op het moment van de sterkste ben jij degene die de hele dag lang op bizons jaagt terwijl ik in je wigwam je vrouw lig te pompen, maar je kunt wel trots zijn op jezelf!quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:47 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Tja, zeg maar niks meer, hoop dat je niet meer lang kunt "genieten" van je uitkering want je verdient het niet en ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen. Maar op het moment van de sterkste zul jij in ieder geval niet overleven met je weke watjes hoofd. Zwakzinnige.
Beter leggen ze verkeersdrempels van je belastingcenten die ze een maand later weer weghalenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:48 schreef GSbrder het volgende:
Ik gun iedereen alles
Maar ik wil mensen zoals Nikmans gewoon liever niets geven, dat is iets anders dan misgunnen.
Als hij z'n uitkering zo weet te krijgen dat het mij niet kost mag hij miljoenen per maand binnenharken.
Is knap aangezien ik geen vrouw heb, geeft al aan hoezeer je in een droomwereld leeft met je hoofd. Je bent niet wijs man. En pompen zou ik op jouw hoofd doen misbaksel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Op het moment van de sterkste ben jij degene die de hele dag lang op bizons jaagt terwijl ik in je wigwam je vrouw lig te pompen, maar je kunt wel trots zijn op jezelf!
Doe het eens rustig aan man, dit topic kost je minstens vijf jaar van je leven en daardoor draag je minder belasting afquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Is knap aangezien ik geen vrouw heb, geeft al aan hoezeer je in een droomwereld leeft met je hoofd. Je bent niet wijs man. En pompen zou ik op jouw hoofd doen misbaksel.
De laatste vijf jaar ben je een netto-ontvanger. Beter gaat iedereen op z'n 65e of 67e dood.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Doe het eens rustig aan man, dit topic kost je minstens vijf jaar van je leven en daardoor draag je minder belasting af
In de tijd dat ie hier debiel loopt te doen, kon ie ook gaan werken als rasechte 900 uur per week werkkrachtquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Doe het eens rustig aan man, dit topic kost je minstens vijf jaar van je leven en daardoor draag je minder belasting af
teringhond met je neukverhaaltje, vunzige hond. beetje andere mensen jouw neukfantasie vertellen he, vie uitkeringstrekkent vunzig figuurquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
schijthondquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:56 schreef Nikmans het volgende:
Blij dat de Nederlandse maatschappij blijkbaar zo ver is gekomen dat mensen trots zijn op het feit dat ze belasting betalenBedankt jongens!
Nee, beter verlagen ze de belastingen. Dat saboteren burgers zoals jij echter, want door jou blijven de uitgaven hoog en je blijft je uitkering verdedigen, terwijl dat gewoon niet noodzakelijk is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Beter leggen ze verkeersdrempels van je belastingcenten die ze een maand later weer weghalen
Of dat mensen zich er niet voor schamen belastinggeld te trekken en voor een lousy 800 euro op de bank te blijven zitten, iets waar een willekeurig studentje al niet voor naar het UWV te slepen valt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:56 schreef Nikmans het volgende:
Blij dat de Nederlandse maatschappij blijkbaar zo ver is gekomen dat mensen trots zijn op het feit dat ze belasting betalenBedankt jongens!
Nah, beter werk jij meer uren zodat hij meer utikering krijgt. Denk zelf dat dat de oplossing is, dan is iedereen blijquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, beter verlagen ze de belastingen. Dat saboteren burgers zoals jij echter, want door jou blijven de uitgaven hoog en je blijft je uitkering verdedigen, terwijl dat gewoon niet noodzakelijk is.
Trek je kop er af met je mijn vrouw neuken verhaaltje tering hondquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:56 schreef Nikmans het volgende:
Ik nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nah, beter werk jij meer uren zodat hij meer utikering krijgt. Denk zelf dat dat de oplossing is, dan is iedereen blij
Ga werken, verzuurde gastquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:57 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Trek je kop er af met je mijn vrouw neuken verhaaltje tering hond
hoezo , jij vindt werken toch helemaal het einde? Iedereen moet veel werken enzquote:
Beter gaat hij trots, met opgeheven hoofd andermans uitkering betalen. Hup aan het werk!quote:
Man rot jij even lekker op met je achterlijke verhaaltje ruk je kop er af, met je vecht verhaaltjesquote:
Dit dus, inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Beter gaat hij trots, met opgeheven hoofd andermans uitkering betalen. Hup aan het werk!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:59 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Man rot jij even lekker op met je achterlijke verhaaltje ruk je kop er af
Wat met je droomwereld??quote:
Ja, waarom vind ik het 't einde? Omdat ik er meer voor krijg dan dat het me kost.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
hoezo , jij vindt werken toch helemaal het einde? Iedereen moet veel werken enz
Naast mijn uitkering verdien ik ook 8000 per maand met online poker. Maar goed, laat die gast maar vakken vullen en mijn uitkering betalen, ik lach me dood.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:00 schreef Nikmans het volgende:
Dankzij zijn uitkering heeft Michielos alle tijd in de wereld om een vechtmachine te worden, terwijl de enige skills die Jostifrosti zich aangeleerd heeft het zo snel mogelijk ordenen van telefoonnummers is
8000 pm is wat? Zo weinig. Je doet er in ieder geval wat voor in tegen stelling tot het watje wat hier niks doet en ook nog je vrouw bedreigt vieze hond.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Naast mijn uitkering verdien ik ook 8000 per maand met online poker. Maar goed, laat die gast maar vakken vullen en mijn uitkering betalen, ik lach me dood.
Werk ze he
Trots zijn op belasting afdragenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
8000 pm is wat? Zo weinig. Je doet er in ieder geval wat voor in tegen stelling tot het watje wat hier niks doet en ook nog je vrouw bedreigt vieze hond.
8000 dollar per maand kunnen incashen en er niks voor hoeven doen (speel 1.5 uurtje per avondquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
8000 pm is wat? Zo weinig. Je doet er in ieder geval wat voor in tegen stelling tot het watje wat hier niks doet en ook nog je vrouw bedreigt vieze hond.
Dan ben ik dus een sukkel dat ik maar 960 netto heb.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:47 schreef ZureLucht het volgende:
900 euro, plus huursubsidie, plus zorgtoeslag, + kinderbijslag, kwijtschelding gemeentelijke kosten is netto gezien toch bijna 1200 euro per maand. En dat voor een alleenstaande met kind.
Trots zijn op niks doen is veel erger, en je blijft maar herhalen, nogmaals ik werk zelfstandig en 8000 euro pm isquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Trots zijn op belasting afdragen________!
Ten eerste geloof ik daar niets van en ten tweede zou het je dan goed staan om anderen ook iets te gunnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:05 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Trots zijn op niks doen is veel erger, en je blijft maar herhalen, nogmaals ik werk zelfstandig en 8000 euro pm is
Hoe kom ik aan miljoenen HRA?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:46 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Geen leven willen hebben en flink pvda stemmen.
Gun luie mensen niks, echt niks. Vieze hond.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ten eerste geloof ik daar niets van en ten tweede zou het je dan goed staan om anderen ook iets te gunnen.
Daarnaast ben je miljonair en heb je 7 jaar lang op vele vechtkampen gezeten... rot eens op internetheldquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
8000 dollar per maand kunnen incashen en er niks voor hoeven doen (speel 1.5 uurtje per avond) is erg netjes imo. Daarnaast nog uitkering ook
Nikmans heeft gewoon gelijk. Niet iedereen wil 100 uur per week werken, heeft een werkgeest. Zoals mijn buurvrouw altijd zei: Werken is voor de dommen. Ik sluit me daar helemaal bij aan
Dus mensen die wajong krijgen omdat zware reuma, downsydroom of een dwarsleasie horen zich te schamen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of dat mensen zich er niet voor schamen belastinggeld te trekken en voor een lousy 800 euro op de bank te blijven zitten, iets waar een willekeurig studentje al niet voor naar het UWV te slepen valt.
Jij bent een alleenstaande vader of moeder?quote:Dan ben ik dus een sukkel dat ik maar 960 netto heb.
Ben a) geen miljonairquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef BrillieSmurf het volgende:
[..]
Daarnaast ben je miljonair en heb je 7 jaar lang op vele vechtkampen gezeten... rot eens op internetheld
Ik zal deze post met genoegen sturen naar de fiscus en het uwvquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Naast mijn uitkering verdien ik ook 8000 per maand met online poker. Maar goed, laat die gast maar vakken vullen en mijn uitkering betalen, ik lach me dood.
Werk ze he
Kogel koppen is nog geen mens gelukt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ben a) geen miljonair
b) verdien gewoon bovengemiddeld door een uit de hand gelopen hobby die ik al 10 jaar doe en beoefen
c) heb inderdaad in diverse vechtkampen gezeten
wat is je punt?
Alsof die een IP adres op gaan vragen bij Danny en het dan gaan koppelen aan een aangifte.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:10 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ik zal deze post met genoegen sturen naar de fiscus en het uwv
Dan ben je dus een verzuurde arbeider die barst van de afgunst en een slecht mens. Ik zou eens iets aan mijn persoonlijkheid doen als ik jou wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Gun luie mensen niks, echt niks. Vieze hond.
Dit dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dan ben je dus een verzuurde arbeider die barst van de afgunst en een slecht mens. Ik zou eens iets aan mijn persoonlijkheid doen als ik jou was
Jij kunt echt niet lezen he. Wat een mongool ben jij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dan ben je dus een verzuurde arbeider die barst van de afgunst en een slecht mens. Ik zou eens iets aan mijn persoonlijkheid doen als ik jou was
Zuur.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Jij kunt echt niet lezen he. Wat een mongool ben jij.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:13 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind het zo lekker dat ik lekker WoW kan spelen en breed kan worden in de gym terwijl mensen als JostiFrosti me onderhouden
Nee, en een kind op de wereld zetten is niet het slimste wat ik kan doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:08 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Jij bent een alleenstaande vader of moeder?
Gast, serieus wat boeit het jou nuquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Nee, en een kind op de wereld zetten is niet het slimste wat ik kan doen.
Maar als je gaat opsommen hoe goed die wajongers het wel niet hebben, dan moet je niet met allerlei andere regelingen voor de minima op de proppen komen. Daar kan de werkende minima ook gebruik van maken.
Tering hond.quote:
Dan heb je mijn verhaal misschien niet goed begrepen. Ik ken dus een WAJONGERt die misbruik maakt van de situatie.quote:Nee, en een kind op de wereld zetten is niet het slimste wat ik kan doen.
Maar als je gaat opsommen hoe goed die wajongers het wel niet hebben, dan moet je niet met allerlei andere regelingen voor de minima op de proppen komen. Daar kan de werkende minima ook gebruik van maken.
Misschien hun oudersquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:08 schreef MuyTrabajo het volgende:
[..]
Dus mensen die wajong krijgen omdat zware reuma, downsydroom of een dwarsleasie horen zich te schamen?
!
Het is potverdorie ook de onderkant van de arbeidsmarktquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef bijdehand het volgende:
Als die 'Regeling onderkant arbeidsmarkters' het zo erg vinden gaan ze toch werken?
Het is geen kant van de arbeidsmarkt. Ze doen NIETS. Noem het dan 'Regeling onderkant samenleving' of 'Regeling richeltuig'quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is potverdorie ook de onderkant van de arbeidsmarkt
Ik snap werkelijk het hele probleem niet; vinden ze Wajongers dan ambitieuze young high potentials?
Als je als vanuit de Wajong werk vindt bij een baas die gebruik maakt van de compensaties die er voor gehandicapten zijn val je ook nog steeds onder de Wajong. En wat dacht je van alle mensen in de sociale werkplaats?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is geen kant van de arbeidsmarkt. Ze doen NIETS. Noem het dan 'Regeling onderkant samenleving' of 'Regeling richeltuig'
Aanpakken zulk richeltuigquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is geen kant van de arbeidsmarkt. Ze doen NIETS. Noem het dan 'Regeling onderkant samenleving' of 'Regeling richeltuig'
Mensen kiezen zelf voor zo'n stempel hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:22 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Als je als vanuit de Wajong werk vindt bij een baas die gebruik maakt van de compensaties die er voor gehandicapten zijn val je ook nog steeds onder de Wajong. En wat dacht je van alle mensen in de sociale werkplaats?
Slechts een uitzondering.quote:
Meer andersom, dat als je een beperking hebt, je niet per se een laagschedelig/kansarm type bent.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is potverdorie ook de onderkant van de arbeidsmarkt
Ik snap werkelijk het hele probleem niet; vinden ze Wajongers dan ambitieuze young high potentials?
Meen je dit serieus?quote:
Dat was niet je argument, je zei dat ze niks deden, maar velen doen wel wat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mensen kiezen zelf voor zo'n stempel hoor.
Ik kan ook een boekje maken, maar dat kopen mensen niet omdat ik niet zielig ben. En wat doen ze verder op de sociale werkplaats? Kaarten maken en kwijlen. Wauw, dat voegt wat toe!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:26 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dat was niet je argument, je zei dat ze niks deden, maar velen doen wel wat.
Ze doen wel iets. En dan heb je nog de mensen die wel bij een baas werken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan ook een boekje maken, maar dat kopen mensen niet omdat ik niet zielig ben. En wat doen ze verder op de sociale werkplaats? Kaarten maken en kwijlen. Wauw, dat voegt wat toe!
Als ze bij een baas werken kunnen ze wel afstand doen van die regeling en met zo'n boekje voeg je niks toe, het is overgesubsidieerde rommel die niemand leest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ze doen wel iets. En dan heb je nog de mensen die wel bij een baas werken.
Ze krijgen dan geen uitkering meer, dus in die zin hebben ze al afstand gedaan. Ze vallen nog steeds onder die regeling zodat hun baas minder risico loopt als hun ziekte onverhoopt mocht opspelen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ze bij een baas werken kunnen ze wel afstand doen van die regeling en met zo'n boekje voeg je niks toe, het is overgesubsidieerde rommel die niemand leest.
De arbeidsmarkt wordt gevormd door de beroepsbevolking, Wajongers schijnen ook te willen werken en daarmee onderdeel te worden van de arbeidsmarkt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is niet 1 groep waarover je kan zeggen of die wel of niet wil werken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De arbeidsmarkt wordt gevormd door de beroepsbevolking, Wajongers schijnen ook te willen werken en daarmee onderdeel te worden van de arbeidsmarkt.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De arbeidsmarkt wordt gevormd door de beroepsbevolking, Wajongers schijnen ook te willen werken en daarmee onderdeel te worden van de arbeidsmarkt.
Het gaat erom waar de regeling voor is bedacht; dat is niet met het oog op een groep die niet kan/wil werken, maar op een groep die tijdelijk minder / niet kan werken. M.a.w. het is een tussenoplossing voor jong-gehandicapten, die eigenlijk uit de klauwen groeit, bedacht om de "jongeren met een vlekje" invulling te geven op de arbeidsmarkt. Een autist, hoe hoogopgeleid ook, behoort vanwege z'n arbeidsbeperkende handicap tot de onderkant van zijn/haar specifieke arbeidsdeelmarkt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:41 schreef MuyTrabajo het volgende:
[..]
Het is niet 1 groep waarover je kan zeggen of die wel of niet wil werken.
Dus als je iets wil dan vorm je al onderdeel van iets? Ik wil piloot worden, maar niemand vindt dat ik bij de pilotenbranche hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het wooord 'onderkant' ook zien. Als degene met de minste kansen in een specifieke niche.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een autist, hoe hoogopgeleid ook, behoort vanwege z'n arbeidsbeperkende handicap tot de onderkant van zijn/haar specifieke arbeidsdeelmarkt.
Oh, ja en nog dit. Dat boekje is niet 'omdat ze zielig is'. Er zijn zoveel mensen zielig, dat is geen claim to fame hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan ook een boekje maken, maar dat kopen mensen niet omdat ik niet zielig ben.
Daar kom je op uit als je alle toeslagen E.D. optelt. Dan krijg je dus inderdaad het minimum loon voor een 40 uurige werkweek.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ow shit zie dat ik 300 euro minder heb dan het minimum loon dus die persoon die op pagina een zei dat het af en toe zelfs meer was dan minimum loon kan de tering krijgen.
Ik doe iets verkeerd dan. Of juist goed, want ik kan er prima van leven en hoef dus niet te schrapen voor meer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar kom je op uit als je alle toeslagen E.D. optelt. Dan krijg je dus inderdaad het minimum loon voor een 40 uurige werkweek.
De definitie van beroepsbevolking:quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus als je iets wil dan vorm je al onderdeel van iets? Ik wil piloot worden, maar niemand vindt dat ik bij de pilotenbranche hoor
En ik dacht dat jij je username sinds de tsnunami wel veranderd zou hebben.quote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Zegt iemand met als username MuyTrabajo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |