abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95259973
900 euro, plus huursubsidie, plus zorgtoeslag, + kinderbijslag, kwijtschelding gemeentelijke kosten is netto gezien toch bijna 1200 euro per maand. En dat voor een alleenstaande met kind.
Last van zure lucht?
  zaterdag 9 april 2011 @ 14:48:01 #52
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_95259989
Mensen die zich zorgen maken om naamgeving :').
Daarnaast, loop niet te zeiken, autisten horen ook gewoon tot de onderkant als je een Wajong nodig hebt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_95260012
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Je bent gewoon jaloers, die vent is een baas, krijgt gratis geld en doet lekker waar hij zin in heeft en jij gunt het hem niet met je verzuurde hoofd :r
Als jij zo'n iemand baas vindt, dan ben je echt een sneu figuur. Ook zo'n gehandicapte. Misschien kun je een wajong aanvragen onder het mom van geestelijk gehandicapt?
Last van zure lucht?
pi_95260066
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:49 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Als jij zo'n iemand baas vindt, dan ben je echt een sneu figuur. Ook zo'n gehandicapte. Misschien kun je een wajong aanvragen onder het mom van geestelijk gehandicapt?
^O^
("`-''-/").___..--''"`-._
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
(_Y_.)' ._ ) `._ `. ``-..-'
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_95260107
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:49 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Zie je? Verzuurd.
Heb jij er last van als iemand anders geld krijgt?

Als het alleen maar ergernis opwekt kun je misschien beter je eigen instelling eens onder de loep nemen, zoiets heet namelijk afgunst en het is een heel lelijke eigenschap.
Ga weg
pi_95260111
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:48 schreef GSbrder het volgende:
Mensen die zich zorgen maken om naamgeving :').
Daarnaast, loop niet te zeiken, autisten horen ook gewoon tot de onderkant als je een Wajong nodig hebt.
idd, sneue figuren.
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_95260155
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Zie je? Verzuurd.

Als het alleen maar ergernis opwekt kun je misschien beter je eigen instelling eens onder de loep nemen, zoiets heet namelijk afgunst en het is een heel lelijke eigenschap.
Een echte vent werkt voor zich zelf en laat zich niet betalen, je maakt toch ook gebruik van alle voorzieningen?
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_95260179
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:53 schreef JostiFrosti het volgende:

[..]

Een echte vent werkt voor zich zelf en laat zich niet betalen, je maakt toch ook gebruik van alle voorzieningen?
Waar heb je het over man, het gaat om gratis geld. 100% rendement: niets doen, toch geld krijgen.
Ga weg
pi_95260195
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Waar heb je het over man, het gaat om gratis geld. 100% rendement: niets doen, toch geld krijgen.
Nou ja laat maar geen echte vent, watje dus.
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_95260226
Onterechte klacht.
pi_95260238
quote:
Zie je? Verzuurd.

Heeft je papa niet geleerd dat je moet werken voor je centen en niet moet vreten van de maatschappij en misbruik maken van de regels?
Last van zure lucht?
pi_95260361
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:55 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Heeft je papa niet geleerd dat je moet werken voor je centen en niet moet vreten van de maatschappij en misbruik maken van de regels?
Op wat voor manier heb jij er last van?
Ga je ook zitten huilen als iemand anders de loterij wint?

Pak wat je pakken kunt in plaats van je eigen manier van leven op te dringen aan andere mensen. Er kijkt niemand tegen je op omdat je veertig uur per weer een baas rijk zit te maken hoor.
Ga weg
  zaterdag 9 april 2011 @ 15:02:36 #63
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_95260443
Iedereen heeft er last van als er op centen van de staat geleefd wordt door mensen die prima werk kunnen doen.
pi_95260454
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:59 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Pak wat je pakken kunt in plaats van je eigen manier van leven op te dringen aan andere mensen. Er kijkt niemand tegen je op omdat je veertig uur per weer een baas rijk zit te maken hoor.
Je hebt een vertekend beeld, maak dan vanaf nu ook nergens meer gebruik van maar dan ook niks waar andere mensen voor werken, zelfs niet meer die computer en verbinding waar ook andere mensen voor werken, je bent verknipt.
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_95260470
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:02 schreef JostiFrosti het volgende:

[..]

Je hebt een vertekend beeld, maak dan vanaf nu ook nergens meer gebruik van maar dan ook niks waar andere mensen voor werken, zelfs niet meer die computer en verbinding waar ook andere mensen voor werken, je bent verknipt. Gek in je hoofd dus.
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_95260524
quote:

[..]

Als je naar de dokter moet ga niet, als je te vreten wilt hebben ga niet ga dood, uitzuiger. Alles waar andere mensen voor werken ga niet schiet je eigen eten loser. Maak geen gebruik meer van voorzieningen watje, leef je eigen leven zonder de werkende mens nog lastig te vallen met je zure hoofd.
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_95260748
quote:

[..]

Schijthond, tering watje met je misbruik van werkende mensen.
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_95261034
Jij bent gewoon niet zo slim om gratis geld te ontvangen :) Maar gelukkig ben je wel trots op jezelf, dat is wat telt ^O^
Ga weg
  zaterdag 9 april 2011 @ 15:22:37 #69
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_95261057
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:21 schreef Nikmans het volgende:
Jij bent gewoon niet zo slim om gratis geld te ontvangen :) Maar gelukkig ben je wel trots op jezelf, dat is wat telt ^O^
Ik ontvang liever veel niet-gratis geld dan weinig gratis geld :)
pi_95261128
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:21 schreef Nikmans het volgende:
Zou het niet willen, maar schijt op een persoon zo als jou. Een viezerik ben je voor mij zonder eigen waarde. laagste van het laagste dus idd. Net zoal jouw soort benoemd hoort te worden en in tijden van echte problemen niet kunnen overleven. Echte loser en zo schrijf je ook. Geen ballen.
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_95261180
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:24 schreef JostiFrosti het volgende:

[..]

Zou het niet willen, maar schijt op een persoon zo als jou, een viezerik ben je voor mij zonder eigen waarde. laagste van het laagste dus idd, net zoal jouw soort benoemd hoort te worden en in tijden van echte problemen niet kunnen overleven. Echte loser en zo schrijf je ook.
Oké man, misschien zou je het eens moeten proberen. Je lijkt me nogal opgefokt en een paar weekjes vrij van je domme baantje merkt toch niemand ^O^
Ga weg
  zaterdag 9 april 2011 @ 15:27:47 #72
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_95261233
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:26 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Oké man, misschien zou je het eens moeten proberen. Je lijkt me nogal opgefokt en een paar weekjes vrij van je domme baantje merkt toch niemand ^O^
Niets doen is saai en met dat kleine beetje geld dat je krijgt kan je bar weinig leuke dingen doen.
pi_95261263
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:26 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Heb geen baantje, heb alleen dagenlijks te maken met mensen zonder ballen die ik moet schoppen om ze te leren een man te wezen. Mensen dus die zich bij het minste geringste ziek melden en ik voor moet cashen. En zo een mannetje als jouw had ik er zo uitgewerkt zonder uitkering het liefst.
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_95261399
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:28 schreef JostiFrosti het volgende:

[..]

Heb geen baantje, heb alleen dagenlijks te maken met mensen zonder ballen die ik moet schoppen om ze te leren een man te wezen. Mensen dus die zich bij het minste geringste ziek melden en ik voor moet cashen.
En oh, oh, oh wat heb ik een medelijden zeg. Verzuurde arbeiders als jou zijn de reden waarom ik dit soort gedrag alleen maar aan kan moedigen ^O^
Gratis geld uit de zakken van vervelende mannetjes als jou, wat is nou nog mooier _O_
Ga weg
pi_95261467
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:31 schreef Nikmans het volgende:

[..]

En oh, oh, oh wat heb ik een medelijden zeg. Verzuurde arbeiders als jou zijn de reden waarom ik dit soort gedrag alleen maar aan kan moedigen ^O^
Gratis geld uit de zakken van vervelende mannetjes als jou, wat is nou nog mooier _O_
Je bent echt bijster he, leer lezen, einde discussie met jouw uitzuiger. Normaal schop ik mensen uit mijn bedrijf en hard ook.
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')