Als jij zo'n iemand baas vindt, dan ben je echt een sneu figuur. Ook zo'n gehandicapte. Misschien kun je een wajong aanvragen onder het mom van geestelijk gehandicapt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, die vent is een baas, krijgt gratis geld en doet lekker waar hij zin in heeft en jij gunt het hem niet met je verzuurde hoofd
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:49 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Als jij zo'n iemand baas vindt, dan ben je echt een sneu figuur. Ook zo'n gehandicapte. Misschien kun je een wajong aanvragen onder het mom van geestelijk gehandicapt?
Zie je? Verzuurd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:49 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Als jij zo'n iemand baas vindt, dan ben je echt een sneu figuur. Ook zo'n gehandicapte. Misschien kun je een wajong aanvragen onder het mom van geestelijk gehandicapt?
idd, sneue figuren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:48 schreef GSbrder het volgende:
Mensen die zich zorgen maken om naamgeving.
Daarnaast, loop niet te zeiken, autisten horen ook gewoon tot de onderkant als je een Wajong nodig hebt.
Een echte vent werkt voor zich zelf en laat zich niet betalen, je maakt toch ook gebruik van alle voorzieningen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zie je? Verzuurd.
Heb jij er last van als iemand anders geld krijgt?
Als het alleen maar ergernis opwekt kun je misschien beter je eigen instelling eens onder de loep nemen, zoiets heet namelijk afgunst en het is een heel lelijke eigenschap.
Waar heb je het over man, het gaat om gratis geld. 100% rendement: niets doen, toch geld krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:53 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Een echte vent werkt voor zich zelf en laat zich niet betalen, je maakt toch ook gebruik van alle voorzieningen?
Nou ja laat maar geen echte vent, watje dus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waar heb je het over man, het gaat om gratis geld. 100% rendement: niets doen, toch geld krijgen.
Heeft je papa niet geleerd dat je moet werken voor je centen en niet moet vreten van de maatschappij en misbruik maken van de regels?quote:Zie je? Verzuurd.
Heb jij er last van als iemand anders geld krijgt?
Als het alleen maar ergernis opwekt kun je misschien beter je eigen instelling eens onder de loep nemen, zoiets heet namelijk afgunst en het is een heel lelijke eigenschap.
Op wat voor manier heb jij er last van?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:55 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Heeft je papa niet geleerd dat je moet werken voor je centen en niet moet vreten van de maatschappij en misbruik maken van de regels?
Je hebt een vertekend beeld, maak dan vanaf nu ook nergens meer gebruik van maar dan ook niks waar andere mensen voor werken, zelfs niet meer die computer en verbinding waar ook andere mensen voor werken, je bent verknipt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Op wat voor manier heb jij er last van?
Ga je ook zitten huilen als iemand anders de loterij wint?
Pak wat je pakken kunt in plaats van je eigen manier van leven op te dringen aan andere mensen. Er kijkt niemand tegen je op omdat je veertig uur per weer een baas rijk zit te maken hoor.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:02 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Je hebt een vertekend beeld, maak dan vanaf nu ook nergens meer gebruik van maar dan ook niks waar andere mensen voor werken, zelfs niet meer die computer en verbinding waar ook andere mensen voor werken, je bent verknipt. Gek in je hoofd dus.
Als je naar de dokter moet ga niet, als je te vreten wilt hebben ga niet ga dood, uitzuiger. Alles waar andere mensen voor werken ga niet schiet je eigen eten loser. Maak geen gebruik meer van voorzieningen watje, leef je eigen leven zonder de werkende mens nog lastig te vallen met je zure hoofd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Pak wat je pakken kunt in plaats van je eigen manier van leven op te dringen aan andere mensen. Er kijkt niemand tegen je op omdat je veertig uur per weer een baas rijk zit te maken hoor.
Schijthond, tering watje met je misbruik van werkende mensen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ontvang liever veel niet-gratis geld dan weinig gratis geldquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:21 schreef Nikmans het volgende:
Jij bent gewoon niet zo slim om gratis geld te ontvangenMaar gelukkig ben je wel trots op jezelf, dat is wat telt
Zou het niet willen, maar schijt op een persoon zo als jou. Een viezerik ben je voor mij zonder eigen waarde. laagste van het laagste dus idd. Net zoal jouw soort benoemd hoort te worden en in tijden van echte problemen niet kunnen overleven. Echte loser en zo schrijf je ook. Geen ballen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:21 schreef Nikmans het volgende:
Jij bent gewoon niet zo slim om gratis geld te ontvangenMaar gelukkig ben je wel trots op jezelf, dat is wat telt
Oké man, misschien zou je het eens moeten proberen. Je lijkt me nogal opgefokt en een paar weekjes vrij van je domme baantje merkt toch niemandquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:24 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Zou het niet willen, maar schijt op een persoon zo als jou, een viezerik ben je voor mij zonder eigen waarde. laagste van het laagste dus idd, net zoal jouw soort benoemd hoort te worden en in tijden van echte problemen niet kunnen overleven. Echte loser en zo schrijf je ook.
Niets doen is saai en met dat kleine beetje geld dat je krijgt kan je bar weinig leuke dingen doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Oké man, misschien zou je het eens moeten proberen. Je lijkt me nogal opgefokt en een paar weekjes vrij van je domme baantje merkt toch niemand
Heb geen baantje, heb alleen dagenlijks te maken met mensen zonder ballen die ik moet schoppen om ze te leren een man te wezen. Mensen dus die zich bij het minste geringste ziek melden en ik voor moet cashen. En zo een mannetje als jouw had ik er zo uitgewerkt zonder uitkering het liefst.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Oké man, misschien zou je het eens moeten proberen. Je lijkt me nogal opgefokt en een paar weekjes vrij van je domme baantje merkt toch niemand
En oh, oh, oh wat heb ik een medelijden zeg. Verzuurde arbeiders als jou zijn de reden waarom ik dit soort gedrag alleen maar aan kan moedigenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:28 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Heb geen baantje, heb alleen dagenlijks te maken met mensen zonder ballen die ik moet schoppen om ze te leren een man te wezen. Mensen dus die zich bij het minste geringste ziek melden en ik voor moet cashen.
Je bent echt bijster he, leer lezen, einde discussie met jouw uitzuiger. Normaal schop ik mensen uit mijn bedrijf en hard ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En oh, oh, oh wat heb ik een medelijden zeg. Verzuurde arbeiders als jou zijn de reden waarom ik dit soort gedrag alleen maar aan kan moedigen
Gratis geld uit de zakken van vervelende mannetjes als jou, wat is nou nog mooier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |