Ik zal het die autist zeggen, had ie maar 11 moeten halen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Had je maar beter moeten leren
Wajong heeft niks met leren te maken stupid.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:32 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Had je maar beter moeten leren
Niet happen, het is zo te makkelijk voor hem.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:40 schreef cherishable het volgende:
[..]
Wajong heeft niks met leren te maken stupid.
Gaat hier om 900 euro plus huursubsidie + zorgtoeslag+ alles kwijtgescholden belasting toeslagen enz enz, niet alleen om 900 euro.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Beledigend indeed. Al is het elke maand wel weer 900 euro.
Maar heb inderdaad wel eens het idee dat beleidsmakers de Wajong zien als een groep potentiële schoffelaars. Qua mogelijkheden en niveau.
Maar ik heb verder ook geen idee hoe de integratie verloopt als je een niet standaard baan (hoger opgeleide functie) zoekt via het UWV.
Hoe kom ik daar voor in aanmerking?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Beledigend indeed. Al is het elke maand wel weer 900 euro.
Jezelf van een gebouw gooien en hopen dat je niet doodgaat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar voor in aanmerking?
Geen leven willen hebben en flink pvda stemmen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar voor in aanmerking?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:46 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Geen leven willen hebben en flink pvda stemmen.
Ok, stel dat het 100 euro meer is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:42 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Gaat hier om 900 euro plus huursubsidie + zorgtoeslag+ alles kwijtgescholden belasting toeslagen enz enz, niet alleen om 900 euro.
Is geen 100 euro meer, is veel meer. Gemiddeld komen ze beter weg als een laag opgeleide werkende. Iets van 1450 euro pm inclusief alle toeslagen voor niks doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:51 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ok, stel dat het 100 euro meer is.
Dat is natuurlijk een schandaal, want dat is maar ietsje minder dan het wettelijk minimumloon. Dat mag niet!
Omdat iemand die achter de PC zit, contact heeft met klanten, kletst met collega's heeft het veeel zwaarder dan iemand die de hele dag op bed moet liggen, of wormpjes uit de muren ziet komen of pijn heeft..
Klopt! Worden die staks ook behandeld als mensen die echt aan de onderkant staan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:42 schreef Renesite het volgende:
dang dat is inderdaad nogal een benaming. Wie zegt dát ze aan de onderkant van de arbeidsmarkt staan? Mensen die chronische hoorafwijking hebben kunnen heus goed nadenken en praten. Alleen dat horen gaat moeilijk en kan ze een WAjong indicering opleveren. En ondertussen wel de universiteit afronden
!
Helemaal niet man, ik verdien 100 euro minder dan mijn zus die 3 dagen werkt en het minimum loon heeft, verder verveel je je de pleuris overdag en sinds ik weer werk wordt het leven weer een beetje interessant.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Is geen 100 euro meer, is veel meer, gemiddeld komen ze beter weg als een laag opgeleide werkende. iets van 1450 euro pm inclusief alle toeslagen voor niks doen.
Dus; onterechte klacht. Beetje zeuren over de naam en toch zoveel geld innen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Is geen 100 euro meer, is veel meer. Gemiddeld komen ze beter weg als een laag opgeleide werkende. Iets van 1450 euro pm inclusief alle toeslagen voor niks doen.
Ik kan je vertellen dat het wel zo is, als je een eigen onderkomen hebt(huurhuis bv), eventueel niet als je nog bij pap en mam woont, dan is het al helemaal schandalig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:55 schreef Granduppaaaaah het volgende:
[..]
Helemaal niet man, ik verdien 100 euro minder dan mijn zus die 3 dagen werkt en het minimum loon heeft, verder verveel je je de pleuris overdag en sinds ik weer werk wordt het leven weer een beetje interessant.
Echt? Wat zijn die andere posten dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:53 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Is geen 100 euro meer, is veel meer. Gemiddeld komen ze beter weg als een laag opgeleide werkende. Iets van 1450 euro pm inclusief alle toeslagen voor niks doen.
Huurtoeslag 40 euro? maak daar maar 240 euro van.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:57 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Echt? Wat zijn die andere posten dan?
Zorgtoeslag is 60 euro, laat huurtoeslag gemiddeld 40 zijn. Nou, dan kom ik echt niet op 1450 euro, of bedoel je bruto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |