abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2011 @ 14:03:38 #26
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_95258493
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 13:58 schreef JostiFrosti het volgende:

[..]

Huurtoeslag 40 euro? maak daar maar 240 euro van.
Maar die krijgt iemand met minimumloon toch ook? Dat is een andere regeling, ligt niet aan de Wajong.

Ben het met je eens dat thuiswonenden geen 900 euro hoeven te vangen.
pi_95258694
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:03 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Maar die krijgt iemand met minimumloon toch ook? Dat is een andere regeling, lint niet aan de Wajong.

Ben het met je eens dat thuiswonenden geen 900 euro hoeven te vangen.
Als je ECHT iets mankeert moet je blij wezen dat die regeling er is en behoor je het ook te krijgen. Maar er wordt misbruik van gemaakt ten koste van de mensen die het ECHT nodig hebben, dat is het probleem. Met zoveel dingen die gratis zijn. Ze zijn er veel te makkelijk mee. Vooral als iemand nog thuiswonend is moet er nog eens goed naar gekeken worden, zo niet wat zo iemand nog wel kan, geen gratis geld geven zoals het tegenwoordig ook nog eens genoemd wordt.
("`-''-/").___..--''"`-._
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
(_Y_.)' ._ ) `._ `. ``-..-'
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_95258735
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:09 schreef JostiFrosti het volgende:

[..]

Als je ECHT iets mankeert moet je blij wezen dat die regeling er is en behoor je het ook te krijgen. Maar er wordt misbruik van gemaakt ten koste van de mensen die het ECHT nodig hebben, dat is het probleem. Met zoveel dingen die gratis zijn. Ze zijn er veel te makkelijk mee. Vooral als iemand nog thuiswonend is moet er nog eens goed naar gekeken worden, zo niet wat zo iemand nog wel kan, geen gratis geld geven zoals het tegenwoordig ook nog eens genoemd wordt.
Waarom gun je iemand geen gratis geld?
Ik bedoel, wat ga je er op achteruit
Ga weg
  zaterdag 9 april 2011 @ 14:10:52 #29
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_95258740
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:09 schreef JostiFrosti het volgende:

[..]

Als je ECHT iets mankeert moet je blij wezen dat die regeling er is en behoor je het ook te krijgen. Maar er wordt misbruik van gemaakt ten koste van de mensen die het ECHT nodig hebben, dat is het probleem, met zoveel dingen die gratis zijn. Ze zijn er veel te makkelijk mee. .
Binnenkort wordt daar dus iets aan gedaan, ze gaan de boel hervormen.
pi_95258747
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 13:56 schreef cherishable het volgende:

[..]

Dus; onterechte klacht. Beetje zeuren over de naam en toch zoveel geld innen.
Ja, als je niet werkt moet je je alle shit laten welgevallen, je mag blij zijn met de restjes die Koning Henk de Hardwerkende je geeft.
pi_95258762
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:10 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Waarom gun je iemand geen gratis geld?
Ik bedoel, wat ga je er op achteruit
Niet als het niet terecht is, lijkt me duidelijk niet?
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_95258794
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:11 schreef MuyTrabajo het volgende:

[..]

Ja, als je niet werkt moet je je alle shit laten welgevallen, je mag blij zijn met de restjes die Koning Henk de Hardwerkende je geeft.
Dit zegt genoeg, einde discussie.
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_95258827
Anyway, de klacht ging over de naam van de regeling, niet over de juistheid, rechtvaardiging en implementatie daarvan.
  zaterdag 9 april 2011 @ 14:16:52 #34
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_95258955
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:12 schreef JostiFrosti het volgende:

[..]

Dit zegt genoeg, einde discussie.
Je klonk net zo redelijk nog! Waarom zou je, als je niet zelf kan werken, je alles moeten laten welgevallen? Heb je dan geen recht op een eigen mening meer of zo?

Die mensen die het ECHT nodig hebben volgens jou worden ook op een hoop met de Tokkies geveegd.

De naam, daar kun je je schouders nog over op halen, maar ik denk dat dat de regeling zelf ook een one-size-fits all regeling gaat worden. Dan mis je een hoop kansen om mensen echt duurzaam aan het werk te krijgen.
pi_95259089
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:16 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Je klonk net zo redelijk nog! Waarom zou je, als je niet zelf kan werken, je alles moeten laten welgevallen? Heb je dan geen recht op een eigen mening meer of zo?

Die mensen die het ECHT nodig hebben volgens jou worden ook op een hoop met de Tokkies geveegd.

De naam, daar kun je je schouders nog over op halen, maar ik denk dat dat de regeling zelf ook een one-size-fits all regeling gaat worden. Dan mis je een hoop kansen om mensen echt duurzaam aan het werk te krijgen.
Als jij wel onder deze (terechte) regeling valt van de mensen die er ECHT recht op hebben, bied ik mijn excuses aan, zie alleen mensen die er MISBRUIK van maken dat is mijn probleem. Ok jij schijnt hier niet onder te vallen, dan heb je recht om bezwaar te maken tegen deze naamsuiting. :)
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_95259137
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:11 schreef JostiFrosti het volgende:

[..]

Niet als het niet terecht is, lijkt me duidelijk niet?
Wat ga je er op achteruit? Alsof je minder belasting betaalt als er iemand extra WAJong zit te trekken :')
Als jij morgen een manier zou vinden om gratis geld te incasseren zou ik je een mental high five geven omdat je gewonnen hebt van het systeem _O_
Ga weg
pi_95259178
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:22 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Wat ga je er op achteruit? Alsof je minder belasting betaalt als er iemand extra WAJong zit te trekken :')
Als jij morgen een manier zou vinden om gratis geld te incasseren zou ik je een mental high five geven omdat je gewonnen hebt van het systeem _O_
Nee, werk voor mijn geld en wil er niet onder uit komen?
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
pi_95259205
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:20 schreef JostiFrosti het volgende:

[..]

Als jij wel onder deze (terechte) regeling valt van de mensen die er ECHT recht op hebben, bied ik mijn excuses aan, zie alleen mensen die er MISBRUIK van maken dat is mijn probleem. Ok jij schijnt hier niet onder te vallen, dan heb je recht om bezwaar te maken tegen deze naamsuiting. :)
Klacht ging over de naam idd en niet over wel of niet misbruiken.

Wie wil dat trouwens, je hele leven op een minimum zitten en geen werk waarin je jezelf nuttig kan maken en ontwikkelen.
pi_95259276
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:23 schreef JostiFrosti het volgende:

[..]

Nee, werk voor mijn geld en wil er niet onder uit komen?
Da's jouw keuze.
Persoonlijk vind ik het slimmer om niets te doen en evenveel te krijgen en dan je dag te gebruiken voor betere dingen _O_
Ga weg
pi_95259313
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:26 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Da's jouw keuze.
Persoonlijk vind ik het slimmer om niets te doen en evenveel te krijgen en dan je dag te gebruiken voor betere dingen _O_
Guitar-hero highscores? Of ga je wandelen met bejaarden. :D
pi_95259427
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:27 schreef MuyTrabajo het volgende:

[..]

Guitar-hero highscores? Of ga je wandelen met bejaarden. :D
Bijv. Of heel veel epics verzamelen in World of Warcraft, of de hele dag in de sportschool hangen en naar strakke kuikens kijken, of in je voortuin blikjes baron pils kantelen, een middel tegen kanker uitvinden, een boek schrijven, kaartenhuizen bouwen, in de koffieshop hangen noem maar op.
Ga weg
pi_95259540
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:30 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Bijv. Of heel veel epics verzamelen in World of Warcraft, of de hele dag in de sportschool hangen en naar strakke kuikens kijken, of in je voortuin blikjes baron pils kantelen, een middel tegen kanker uitvinden, een boek schrijven, kaartenhuizen bouwen, in de koffieshop hangen noem maar op.
Succes ermee. :') De naam van de niewe regeling is je iig op het lijf geschreven.

Oh, het is echt niet meer dan wat een werkende krijgt, het is maar 900 euro netto, en werkende minima krijgen ook huurtoeslag, dus die krijgen altijd nog meer. Maar er is prima van te leven, hoor ik wel eens.
pi_95259583
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:34 schreef MuyTrabajo het volgende:

[..]

Succes ermee. :') De naam van de niewe regeling is je iig op het lijf geschreven.

Oh, het is echt niet meer dan wat een werkende krijgt, het is maar 900 euro netto, en werkende minima krijgen ook huurtoeslag, dus die krijgen altijd nog meer. Maar er is prima van te leven, hoor ik wel eens.
Ik freelance, mij hoor je niet klagen over geld, maar ik moet er niet aan denken veertig uur per week te zwoegen om iemand anders rijk te maken.
Ga weg
pi_95259668
Tja, thuglife aan de onderkant, mij hoor je niet klagen want echte gangsters klagen niet vieze homo.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_95259671
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:35 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik freelance, mij hoor je niet klagen over geld, maar ik moet er niet aan denken veertig uur per week te zwoegen om iemand anders rijk te maken.
Ach ja, als je maar iets doet toch? Zou er knap ongelukkig van worden als ik de hele dag niks te doen had.
  zaterdag 9 april 2011 @ 14:40:20 #46
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_95259727
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:38 schreef MuyTrabajo het volgende:

[..]

Ach ja, als je maar iets doet toch? Zou er knap ongelukkig van worden als ik de hele dag niks te doen had.
Daarom doen veel Wajongers ook vrijwilligers werk. Veel werkgevers zitten niet te wachten op iemand die wisselend belastbaar is, maar bij het bejaardenhuis of de kinderboerderij zijn ze blij met je.
pi_95259795
Ik ken wajongers die overdreven druk doen onder het mom van adhd, en thuis de medicatie niet nemen en net bijna normale mensen zijn.

Meneer heeft een kind en woont samen met een vrouw (vrouw heeft ook wajong aangevraagd want het leven is zo moeilijk, depressie, 3 centimeter uitgescheurd etc).

Daar komt ie:
* wel een auto voor de deur
* wel een dure sportschool abonnement met 75 euro per maand aan supplementen eiwitpoeders etc.
* lekker thuis zitten niets doen
* beetje jointjes draaien.

Ow er komt weer iemand langs van het uwv. Snel weer druk doen en alles in scene zetten.

Zulke mensen, verdienen wat mij betreft een nekschot.
Last van zure lucht?
pi_95259808
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:38 schreef MuyTrabajo het volgende:

[..]

Je zou ook bijzonder fantasieloos zijn als je de hele dag niks te doen had :Y
Ga weg
pi_95259845
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:42 schreef ZureLucht het volgende:
Ik ken wajongers die overdreven druk doen onder het mom van adhd, en thuis de medicatie niet nemen en net bijna normale mensen zijn.

Meneer heeft een kind en woont samen met een vrouw (vrouw heeft ook wajong aangevraagd want het leven is zo moeilijk, depressie, 3 centimeter uitgescheurd etc).

Daar komt ie:
* wel een auto voor de deur
* wel een dure sportschool abonnement met 75 euro per maand aan supplementen eiwitpoeders etc.
* lekker thuis zitten niets doen
* beetje jointjes draaien.

Ow er komt weer iemand langs van het uwv. Snel weer druk doen en alles in scene zetten.

Zulke mensen, verdienen wat mij betreft een nekschot.
Je bent gewoon jaloers, die vent is een baas, krijgt gratis geld en doet lekker waar hij zin in heeft en jij gunt het hem niet met je verzuurde hoofd :r
Ga weg
pi_95259964
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:43 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Je bent gewoon jaloers, die vent is een baas, krijgt gratis geld en doet lekker waar hij zin in heeft en jij gunt het hem niet met je verzuurde hoofd :r
;( Dit soort mensen dus. Voor jouw soort kunnen ze het beter de uitzuigers van de "samenleving" noemen.
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')