8000 dollar per maand kunnen incashen en er niks voor hoeven doen (speel 1.5 uurtje per avondquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
8000 pm is wat? Zo weinig. Je doet er in ieder geval wat voor in tegen stelling tot het watje wat hier niks doet en ook nog je vrouw bedreigt vieze hond.
Dan ben ik dus een sukkel dat ik maar 960 netto heb.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:47 schreef ZureLucht het volgende:
900 euro, plus huursubsidie, plus zorgtoeslag, + kinderbijslag, kwijtschelding gemeentelijke kosten is netto gezien toch bijna 1200 euro per maand. En dat voor een alleenstaande met kind.
Trots zijn op niks doen is veel erger, en je blijft maar herhalen, nogmaals ik werk zelfstandig en 8000 euro pm isquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Trots zijn op belasting afdragen________!
Ten eerste geloof ik daar niets van en ten tweede zou het je dan goed staan om anderen ook iets te gunnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:05 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Trots zijn op niks doen is veel erger, en je blijft maar herhalen, nogmaals ik werk zelfstandig en 8000 euro pm is
Hoe kom ik aan miljoenen HRA?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:46 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Geen leven willen hebben en flink pvda stemmen.
Gun luie mensen niks, echt niks. Vieze hond.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ten eerste geloof ik daar niets van en ten tweede zou het je dan goed staan om anderen ook iets te gunnen.
Daarnaast ben je miljonair en heb je 7 jaar lang op vele vechtkampen gezeten... rot eens op internetheldquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
8000 dollar per maand kunnen incashen en er niks voor hoeven doen (speel 1.5 uurtje per avond) is erg netjes imo. Daarnaast nog uitkering ook
Nikmans heeft gewoon gelijk. Niet iedereen wil 100 uur per week werken, heeft een werkgeest. Zoals mijn buurvrouw altijd zei: Werken is voor de dommen. Ik sluit me daar helemaal bij aan
Dus mensen die wajong krijgen omdat zware reuma, downsydroom of een dwarsleasie horen zich te schamen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of dat mensen zich er niet voor schamen belastinggeld te trekken en voor een lousy 800 euro op de bank te blijven zitten, iets waar een willekeurig studentje al niet voor naar het UWV te slepen valt.
Jij bent een alleenstaande vader of moeder?quote:Dan ben ik dus een sukkel dat ik maar 960 netto heb.
Ben a) geen miljonairquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef BrillieSmurf het volgende:
[..]
Daarnaast ben je miljonair en heb je 7 jaar lang op vele vechtkampen gezeten... rot eens op internetheld
Ik zal deze post met genoegen sturen naar de fiscus en het uwvquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Naast mijn uitkering verdien ik ook 8000 per maand met online poker. Maar goed, laat die gast maar vakken vullen en mijn uitkering betalen, ik lach me dood.
Werk ze he
Kogel koppen is nog geen mens gelukt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ben a) geen miljonair
b) verdien gewoon bovengemiddeld door een uit de hand gelopen hobby die ik al 10 jaar doe en beoefen
c) heb inderdaad in diverse vechtkampen gezeten
wat is je punt?
Alsof die een IP adres op gaan vragen bij Danny en het dan gaan koppelen aan een aangifte.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:10 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ik zal deze post met genoegen sturen naar de fiscus en het uwv
Dan ben je dus een verzuurde arbeider die barst van de afgunst en een slecht mens. Ik zou eens iets aan mijn persoonlijkheid doen als ik jou wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Gun luie mensen niks, echt niks. Vieze hond.
Dit dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dan ben je dus een verzuurde arbeider die barst van de afgunst en een slecht mens. Ik zou eens iets aan mijn persoonlijkheid doen als ik jou was
Jij kunt echt niet lezen he. Wat een mongool ben jij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dan ben je dus een verzuurde arbeider die barst van de afgunst en een slecht mens. Ik zou eens iets aan mijn persoonlijkheid doen als ik jou was
Zuur.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Jij kunt echt niet lezen he. Wat een mongool ben jij.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:13 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind het zo lekker dat ik lekker WoW kan spelen en breed kan worden in de gym terwijl mensen als JostiFrosti me onderhouden
Nee, en een kind op de wereld zetten is niet het slimste wat ik kan doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:08 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Jij bent een alleenstaande vader of moeder?
Gast, serieus wat boeit het jou nuquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Nee, en een kind op de wereld zetten is niet het slimste wat ik kan doen.
Maar als je gaat opsommen hoe goed die wajongers het wel niet hebben, dan moet je niet met allerlei andere regelingen voor de minima op de proppen komen. Daar kan de werkende minima ook gebruik van maken.
Tering hond.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |