Deel: #1, #2 en #3.quote:Vanaf donderdag 24 maart nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes.
In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
Damn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef ukga het volgende:
[..]
Hm, vreemd, ze heeft best een sexy lichaam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en het erge is ik blij ernaar kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn.Daar valt ook niet veel aan te doen.
Ja, ik snap het ook niet. Volgens mij heeft m'n moeder van eind vijftig nog geeneens van zulke hangtieten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
en het erge is ik blij ernaar kijkenik heb nog nooit zoiets lelijks gezien bij zo'n jonge meid...
Ik bedoel die buik??? toen had ze nog geen kind...what happened?? en die brede rug, Inge de bruin zou jaloers zijn... en die borsten??![]()
nouja dat valt ook wel weer mee, misschien een mislukte lipo laten uitvoeren vroeger??quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Volgens mij heeft m'n moeder van eind vijftig nog geeneens van zulke hangtieten.Gelukkig heeft ze wel een mooi hoofd.
Britt is niet zo dom als ze lijkt, die dingen bestaan echt:quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:04 schreef Rapaille het volgende:
Die BrittWat voor boek heeft die in hemelsnaam gelezen over de jungle? Met dat mannetje die fietst om electriciteit op te wekken en die koppensnellers? Lijkt mij echt iets uit een oude Suske&Wiske ofzo
![]()
Of ze is 80 kilo afgevallen zonder erbij te sporten ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
nouja dat valt ook wel weer mee, misschien een mislukte lipo laten uitvoeren vroeger??
het lijkt wel of ze 3 navels heeft
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of ze is 80 kilo afgevallen zonder erbij te sporten ofzo
Ja, en ze hebben een kind (verwekt in de gouden kooiquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:12 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even off topic maar is ze nog samen met Dennix ?
ja dat van dat kind had ik nog meegekregen destijds ook zoietsquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, en ze hebben een kind (verwekt in de gouden kooi)
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:12 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even off topic maar is ze nog samen met Dennix ?
Maar: ze poept ook. Das toch iets.quote:Op zondag 10 april 2011 19:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Had spannender gemogen, maar goed.
Nog geen handtekening![]()
Ik vind Pauline best cool eigenlijk... Ze is dan wel een beetje verwend enzo, maar heeft wel een teamspirit en steekt zonder mauwen een leguaan in d'r mond!quote:Op zondag 10 april 2011 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Jaelle is wat Elize in Oh Oh Tirol is; onzichtbaar.
Verder echt een geweldig programma, en Pauline is mijn schatje
Mweh.quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Juist! En daarbij is ze gewoon lekker..
Hoe deed ze het ?quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Lutte het volgende:
Britt (die havo doet) zit nu bij Doe maar normaal op Nederland 3.
Leslie houdt die kampkut alleen maar te vriend omdat ze zelf bang is om van haar klappen te krijgen..kontekruiperquote:Op dinsdag 12 april 2011 04:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik kijk ook
Michella: wat een tokkie
Amanda: jammer dat ze gestopt is, wat een afgang voor haar want ze is best leuk
Anna: lekker
Jaelle: saai en moeilijk te verstaan
Britt: die kan niet echt zijn, geweldig mens
Adinda: kan zij spreken?
Pauline: gaaf mens, leuk weer
Leslie: die is dik geworden, en wat doet zij met die tokkie
Enfin, leuk progamma en ik kijk verder
Ik vond haar leuk, maar ik geloof dat er behoorlijk misbruik van haar gemaakt wordt door alle programma's de laatste weken.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef Sofia90 het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan Michella en Leslie. Michella is nog erger dan toen ze in dames in de dop zat, jammer dat Amanda weg is maar ik snap het ergens ook wel, als je continu zit te bekvechten met zo'n grafwijf. Ik vond het nogal zwak van britt en adinda dat ze zich er zo buiten hielden, als ze met zn 3en tegen michella zouden zijn was het toch 3 tegen 2 in plaats van 1 tegen 2.
If you can't beat them, join them.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
Leslie houdt die kampkut alleen maar te vriend omdat ze zelf bang is om van haar klappen te krijgen..kontekruiper
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
If you can't beat them, join them.Kontenkruipster dus.
Mwoaah.. Ze zat maar een beetje te lachen en te geiten, zinnige antwoorden kwamen er niet uit, maar ze deed wel leuk mee.quote:
Die heeft een donderslekker lichaam.quote:
eensquote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef PiraatPiet het volgende:
Nou gooi die Jaelle eruit en klaar, als Anna en Pauline maar blijven
Nadia ookquote:Op donderdag 14 april 2011 20:40 schreef PiraatPiet het volgende:
Nou gooi die Jaelle eruit en klaar, als Anna en Pauline maar blijven
Ja en dan ook nog politiek incorrect....quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef DJSmiley het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verzin je het.. gehandicapte vleermuis
Vertelquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef n8n het volgende:
die ondertiteling Michella zit doorgaans in de weg
Ja haha! Anna is leuk om te zien en altijd in een vrolijke stemming.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef n8n het volgende:
michella die anna een lelik stuk stront noemt
Anna zei er dit keer wat van, en tijdens vorige opdrachten zei Amanda er wat van.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:03 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Gekeken met visite!![]()
Die Michella die zat bij elke opdracht als een luie big te roken en niemand die commentaar op haar had uit angst voor een rel?
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef n8n het volgende:
michella die anna een lelik stuk stront noemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 04:17 schreef Djokotron het volgende:
Als je het Michella persoonlijk wil vertellen.!
OohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Anna
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Dé uitspraak van de afleveringquote:
Hoe kom je daaraan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ok tussen studio sport en studio voetbal hoop ikquote:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/816c1c43-90fa-3441-90ea-0fdcf5a9585e/quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:37 schreef tong80 het volgende:
Niet kunnen kijken. Heb ik veel gemist ?
Wanneer wordt het herhaald ?
Ik snap niet waarom ze dat doet. Ik heb ook wel eens een tijdlang te maken gehad met net zo'n tokkietrut als Michella, en als ik daar één ding van heb geleerd, is het wel dat het niet uitmaakt wat je doet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:37 schreef Susi het volgende:
Michella laat Britt haar tas gewoon dragen naar het primitieve kamp![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Blegh, wat een kamper is die Michella. Kijk eens in de spiegel, zou ik zeggen.
Ik vind het jammer dat Ymke in het verdomhoekje wordt gestopt. Oke, ze is wat eigenaardig, maar ze heeft zulke leuke opmerkingen. Volgens mij doet ze geen vlieg kwaad.
Anna is ook tof. Over Nadia heb ik m'n twijfels, lijkt me inderdaad een achterbaks type.
Ik hoop dat de Brokopondo (oid) babes winnen. Het leukste team.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:00 schreef ukga het volgende:
Wanneer neemt die slang nou eens Ymke der arm te grazen?
Ik op haar 06 nummer. Heb snel opgehangen. Vond haar als SM-meesteres zelfs te streng.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heeft iemand die Michella al gebeld / gesmst?
Verslag hier bitte!
http://www.rtl.nl/xl/#/u/816c1c43-90fa-3441-90ea-0fdcf5a9585e/ Als je echt niet langer kunt wachten, dat bespaard je nog reclame ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:37 schreef tong80 het volgende:
Niet kunnen kijken. Heb ik veel gemist ?
Wanneer wordt het herhaald ?
Ah... te snel met comments lezen gestoptquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/816c1c43-90fa-3441-90ea-0fdcf5a9585e/
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:39 schreef DJSmiley het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verzin je het.. gehandicapte vleermuis
Iemand die ik ken heeft dat telefoonnummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Lekker voor die Leslie, ze zit altijd zo te zeiken over dat Brit dom is maar ze staat hiermee toch wel dik voor lulquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Die opmerking van Quintis ''decembermoorden in juli?'' in de preview van volgende week.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik op haar 06 nummer. Heb snel opgehangen. Vond haar als SM-meesteres zelfs te streng.
Je denkt met je penis.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Pauline is echt geweldig! Wat een heldin is dat zegAnna is ook leuk (en lekker) en vind ik trouwens (als één van de weinige) niet echt dom overkomen..
Citeer ze eens. Is een muziekprogramma waar ik nooit naar kijk. Wegens niet leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:38 schreef ukga het volgende:
Britt was gister bij een programma op Ned 3 ("doe maar gewoon" ofzo)
epische uitspraken
"Het ligt op het puntje van mn keel"quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Citeer ze eens. Is een muziekprogramma waar ik nooit naar kijk. Wegens niet leuk.
quote:
Ja het gebrekt haar aan persoonlijkheid. Liever dom en gezellig dan mooi en saai.quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Ben ik de enige die aldoor hoopt dat er een eenheid van het Jungle-commando van Ronny Brunswijk langskomt om Michaela te ontvoeren om haar vervolgens in een Ndyuka dorpje te houden als dek-zeug?![]()
Adina is echt te saai hoor voor dit programmaoh en Anna is lekker en leuk wederom
Vooral haar plan om een tamme aap in de jungle te vangen was erg intelligent.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Pauline is echt geweldig! Wat een heldin is dat zegAnna is ook leuk (en lekker) en vind ik trouwens (als één van de weinige) niet echt dom overkomen..
Ze praat in cliché's, heeft geen gevoel voor humor en is ook niet echt intelligent. Maar ze zal vast wel aardig zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Ben ik de enige die aldoor hoopt dat er een eenheid van het Jungle-commando van Ronny Brunswijk langskomt om Michaela te ontvoeren om haar vervolgens in een Ndyuka dorpje te houden als dek-zeug?![]()
Adina is echt te saai hoor voor dit programmaoh en Anna is lekker en leuk wederom
Uitzending gemist.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:18 schreef Magnificat het volgende:
En Britt die ziet volgende week kleine dinosaurussen
Ik vind het nog verwonderlijk dat dat niet eerder gebeurde.quote:Op maandag 18 april 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
Jeeshhhhh Nadia helemaal over de zeik dat iemand ook maar op haar durfde te stemmen. Nu word Ymke gewoon pispaaltje van een stelletje over rand getilde kutwijven![]()
Het stomste vond ik nog dat ze dacht dat ze een complot hadden gesmeed (Jaelle en Ymke), maar dat was juist de reden van Ymke dat ze op Nadia stemde.quote:Op maandag 18 april 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
Jeeshhhhh Nadia helemaal over de zeik dat iemand ook maar op haar durfde te stemmen. Nu word Ymke gewoon pispaaltje van een stelletje over rand getilde kutwijven![]()
Heel ironisch, inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 00:58 schreef Fascination het volgende:
Ik moet elke keer weer lachen als ik dat stuk zie van Michella waarin ze zegt: Anna, dat lilleke stuk stront kwam ineens om de hoek kijken.!!
quote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Fascination het volgende:
Pauline is wel echt grappig trouwens.
[ afbeelding ]!
En dat juist nadia met andere ging overleggen wie ze er even uit gingen stemmen dus als er een complot was zij degene. Zij zijn alleen maar pissed dat Ymke niet meeging met dat kinderachtige wijvengedrag .quote:Op maandag 18 april 2011 07:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Het stomste vond ik nog dat ze dacht dat ze een complot hadden gesmeed (Jaelle en Ymke), maar dat was juist de reden van Ymke dat ze op Nadia stemde.Omdat ze dat zo achterbaks vond. En Nadia ging er ook gelijk vanuit dat ze op haar gestemd had omdat ze zo 'sterk' was en alles. Brede schouders maken je nog niet sterk hoor.
Mijn gowdquote:Op maandag 18 april 2011 09:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat een kop
Ik heb nog altijd het idee dat Britt een actrice is, dat was destijds met Adje toch ook
Adje was te obvious! Britt daarintegen is te dom om dat te kunnen spelenquote:Ik heb nog altijd het idee dat Britt een actrice is, dat was destijds met Adje toch ook
De rest van haar lichaam is nog ergerquote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Copycat het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer over die enorme brede rug van Nadia de Bouwvakker.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef ukga het volgende:
[..]
Hm, vreemd, ze heeft best een sexy lichaam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch knap voor een bouwvakker zwanger worden in een glazen huis.quote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Copycat het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer over die enorme brede rug van Nadia de Bouwvakker.
Die Nadia had het over valsheid, als er iemand vals was dan was zij het wel door een beetje te gaan zitten bespreken wie er uit moet zodat ze het zelf niet zou zijn. Wat een stom wijf zeg!quote:Op maandag 18 april 2011 07:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Het stomste vond ik nog dat ze dacht dat ze een complot hadden gesmeed (Jaelle en Ymke), maar dat was juist de reden van Ymke dat ze op Nadia stemde.Omdat ze dat zo achterbaks vond. En Nadia ging er ook gelijk vanuit dat ze op haar gestemd had omdat ze zo 'sterk' was en alles. Brede schouders maken je nog niet sterk hoor.
En dan die arme Ymke nog aanvallen. Stel je voor dat niet iedereen je even leuk vindt.quote:Op maandag 18 april 2011 10:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat juist nadia met andere ging overleggen wie ze er even uit gingen stemmen dus als er een complot was zij degene. Zij zijn alleen maar pissed dat Ymke niet meeging met dat kinderachtige wijvengedrag .
Aso's met een brabants/limburgs accent, altijd lachequote:Op maandag 18 april 2011 00:58 schreef Fascination het volgende:
Ik moet elke keer weer lachen als ik dat stuk zie van Michella waarin ze zegt: Anna, dat lilleke stuk stront kwam ineens om de hoek kijken.!!
Dat is echt Klarendals volgens mij, ze woont inderdaad in Arnhem. Woon er zelf ook, heb haar gelukkig nog niet mogen spotten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef NoCigar het volgende:
Niet dat het mij iets uitmaakt maarhet is volgens mij een Arnhems accent. Althans, daar komt ze vandaan
Met Britt het supertrioquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:25 schreef Morrigan het volgende:
Die Pauline vind ik eigenlijk best wel gaaf. Net zoals Ymke.
Dat juist niet vind ik. Haar lichaam is wel goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Anna heeft een mooie kop joh en een lekker hitsige hese stemen tieten die er niet al te nep uitzien.
Nee hoor, ik vind Anna veeeel interessanter.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Vrouwen/meisjes kijken denk ik eerder naar Adinda.
Mychaela :quote:Op donderdag 21 april 2011 20:52 schreef Silenus het volgende:
De cameraman loopt ook gewoon prima mee, nergens last van.
Hier ook bijnaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:55 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Hmm het is daar wel 30 graden...
Ja dat is wel heel belangrijk inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
VOlgende keer waterproof mascara meenemen
In ieder geval lichter dan flessen shampoo.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel belangrijk inderdaad.
Silenus wat een heldin hè ?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:55 schreef Silenus het volgende:
Britt is hier weer helemaal prima in! Helddd!
Ja en je hebt ook nog met een bagpack op je rug gelopen vandaag?quote:
Wel de wc schoongemaakt, telt dat?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:59 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja en je hebt ook nog met een bagpack op je rug gelopen vandaag?![]()
Ik geloof best dat het slopend is. Ben 2x in Suri geweest en ga v/d zomer weer.
Ze is geweldigquote:Op donderdag 21 april 2011 21:01 schreef Silenus het volgende:
Hahaha Ymke, hoe aseksueel kun je erbij staan zeg.![]()
Zak aardappelen.
Heel normaal ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef tong80 het volgende:
Arme Ymke de enige normale wordt gebbasht.
volgens mij had ze ook iets van Reuma + 5 kmlopen en nog 500 meter omhoog omhoog, door de natuur (beken / rotsen ) is een stuk zwaarder dan via een normaal pad 5 km lopenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wat is die Adinda voor anorexiapatient?
Het lijkt erop dat Anna wel wat heeft geleerd van Dames in de Dop.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Michella, winnaar van Dames in de dop. Wat heeft ze veel geleerd
Ze moet gewoon ff de Playboy inquote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Anna wel wat heeft geleerd van Dames in de Dop.
okequote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Die anna zag ik vroegah nog weleens strak op een feestje lopen
Tof he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |