Deel: #1, #2 en #3.quote:Vanaf donderdag 24 maart nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes.
In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
Damn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef ukga het volgende:
[..]
Hm, vreemd, ze heeft best een sexy lichaam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en het erge is ik blij ernaar kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn.Daar valt ook niet veel aan te doen.
Ja, ik snap het ook niet. Volgens mij heeft m'n moeder van eind vijftig nog geeneens van zulke hangtieten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
en het erge is ik blij ernaar kijkenik heb nog nooit zoiets lelijks gezien bij zo'n jonge meid...
Ik bedoel die buik??? toen had ze nog geen kind...what happened?? en die brede rug, Inge de bruin zou jaloers zijn... en die borsten??![]()
nouja dat valt ook wel weer mee, misschien een mislukte lipo laten uitvoeren vroeger??quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Volgens mij heeft m'n moeder van eind vijftig nog geeneens van zulke hangtieten.Gelukkig heeft ze wel een mooi hoofd.
Britt is niet zo dom als ze lijkt, die dingen bestaan echt:quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:04 schreef Rapaille het volgende:
Die BrittWat voor boek heeft die in hemelsnaam gelezen over de jungle? Met dat mannetje die fietst om electriciteit op te wekken en die koppensnellers? Lijkt mij echt iets uit een oude Suske&Wiske ofzo
![]()
Of ze is 80 kilo afgevallen zonder erbij te sporten ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
nouja dat valt ook wel weer mee, misschien een mislukte lipo laten uitvoeren vroeger??
het lijkt wel of ze 3 navels heeft
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of ze is 80 kilo afgevallen zonder erbij te sporten ofzo
Ja, en ze hebben een kind (verwekt in de gouden kooiquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:12 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even off topic maar is ze nog samen met Dennix ?
ja dat van dat kind had ik nog meegekregen destijds ook zoietsquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, en ze hebben een kind (verwekt in de gouden kooi)
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:12 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even off topic maar is ze nog samen met Dennix ?
Maar: ze poept ook. Das toch iets.quote:Op zondag 10 april 2011 19:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Had spannender gemogen, maar goed.
Nog geen handtekening![]()
Ik vind Pauline best cool eigenlijk... Ze is dan wel een beetje verwend enzo, maar heeft wel een teamspirit en steekt zonder mauwen een leguaan in d'r mond!quote:Op zondag 10 april 2011 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Jaelle is wat Elize in Oh Oh Tirol is; onzichtbaar.
Verder echt een geweldig programma, en Pauline is mijn schatje
Mweh.quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Juist! En daarbij is ze gewoon lekker..
Hoe deed ze het ?quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Lutte het volgende:
Britt (die havo doet) zit nu bij Doe maar normaal op Nederland 3.
Leslie houdt die kampkut alleen maar te vriend omdat ze zelf bang is om van haar klappen te krijgen..kontekruiperquote:Op dinsdag 12 april 2011 04:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik kijk ook
Michella: wat een tokkie
Amanda: jammer dat ze gestopt is, wat een afgang voor haar want ze is best leuk
Anna: lekker
Jaelle: saai en moeilijk te verstaan
Britt: die kan niet echt zijn, geweldig mens
Adinda: kan zij spreken?
Pauline: gaaf mens, leuk weer
Leslie: die is dik geworden, en wat doet zij met die tokkie
Enfin, leuk progamma en ik kijk verder
Ik vond haar leuk, maar ik geloof dat er behoorlijk misbruik van haar gemaakt wordt door alle programma's de laatste weken.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef Sofia90 het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan Michella en Leslie. Michella is nog erger dan toen ze in dames in de dop zat, jammer dat Amanda weg is maar ik snap het ergens ook wel, als je continu zit te bekvechten met zo'n grafwijf. Ik vond het nogal zwak van britt en adinda dat ze zich er zo buiten hielden, als ze met zn 3en tegen michella zouden zijn was het toch 3 tegen 2 in plaats van 1 tegen 2.
If you can't beat them, join them.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
Leslie houdt die kampkut alleen maar te vriend omdat ze zelf bang is om van haar klappen te krijgen..kontekruiper
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:08 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
If you can't beat them, join them.Kontenkruipster dus.
Mwoaah.. Ze zat maar een beetje te lachen en te geiten, zinnige antwoorden kwamen er niet uit, maar ze deed wel leuk mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |