Gewoon een bullshit opmerking hoorquote:
Dat was gewoon omdat ze leukste is .quote:
maak dan een screencap van der koplampenquote:
Nadia en Paulinequote:Op donderdag 7 april 2011 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Britt en Anna zou ik wel in me bed willen vinden
Ik ook. Die kun je alles wijsmaken.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Britt en Anna zou ik wel in me bed willen vinden
Hahahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Die kun je alles wijsmaken.
'Ja echt sperma is goed voor je tanden.'
Ze is zo aandoenlijk domquote:
Maar ook jouw zou ze denigreren tong als ze al enig idee had wie je zou zijn natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is zo aandoenlijk dom
Kan er geen genoeg van krijgen.
Amanda is geweldig joh. Ongelooflijk mooi dat zij gewoon met iemand als Britt over normale dingen wil praten..Britt woont notabene in een rijtjeshuis!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:38 schreef Senderious het volgende:
[..]
Hahahaha
Maar ben aan de ene kant wel blij dat die Amanda weg is. Die Britt zat zo in haar billen.
LekkerSimpel toch of beledig ik nu iemand?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:37 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij moet het heerlijk zijn om zoals Britt door het leven te gaan.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef tong80 het volgende:
Zou mooi zijn als er plots een neger op een home-trainer in het bos zit die stroom aan het genereren is.
Ik vind dit geen normale reactie. Ik wil je verzoeken dit topic te verlaten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:42 schreef Djokotron het volgende:
Hahahahaha die Britt wat een dom en triest figuur is dat zeg, dat kán gewoon niet waar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |