Citeer ze eens. Is een muziekprogramma waar ik nooit naar kijk. Wegens niet leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:38 schreef ukga het volgende:
Britt was gister bij een programma op Ned 3 ("doe maar gewoon" ofzo)
epische uitspraken
"Het ligt op het puntje van mn keel"quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Citeer ze eens. Is een muziekprogramma waar ik nooit naar kijk. Wegens niet leuk.
quote:
Ja het gebrekt haar aan persoonlijkheid. Liever dom en gezellig dan mooi en saai.quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Ben ik de enige die aldoor hoopt dat er een eenheid van het Jungle-commando van Ronny Brunswijk langskomt om Michaela te ontvoeren om haar vervolgens in een Ndyuka dorpje te houden als dek-zeug?![]()
Adina is echt te saai hoor voor dit programmaoh en Anna is lekker en leuk wederom
Vooral haar plan om een tamme aap in de jungle te vangen was erg intelligent.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Pauline is echt geweldig! Wat een heldin is dat zegAnna is ook leuk (en lekker) en vind ik trouwens (als één van de weinige) niet echt dom overkomen..
Ze praat in cliché's, heeft geen gevoel voor humor en is ook niet echt intelligent. Maar ze zal vast wel aardig zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Ben ik de enige die aldoor hoopt dat er een eenheid van het Jungle-commando van Ronny Brunswijk langskomt om Michaela te ontvoeren om haar vervolgens in een Ndyuka dorpje te houden als dek-zeug?![]()
Adina is echt te saai hoor voor dit programmaoh en Anna is lekker en leuk wederom
Uitzending gemist.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:18 schreef Magnificat het volgende:
En Britt die ziet volgende week kleine dinosaurussen
Ik vind het nog verwonderlijk dat dat niet eerder gebeurde.quote:Op maandag 18 april 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
Jeeshhhhh Nadia helemaal over de zeik dat iemand ook maar op haar durfde te stemmen. Nu word Ymke gewoon pispaaltje van een stelletje over rand getilde kutwijven![]()
Het stomste vond ik nog dat ze dacht dat ze een complot hadden gesmeed (Jaelle en Ymke), maar dat was juist de reden van Ymke dat ze op Nadia stemde.quote:Op maandag 18 april 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
Jeeshhhhh Nadia helemaal over de zeik dat iemand ook maar op haar durfde te stemmen. Nu word Ymke gewoon pispaaltje van een stelletje over rand getilde kutwijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |