Heel ironisch, inderdaadquote:Op maandag 18 april 2011 00:58 schreef Fascination het volgende:
Ik moet elke keer weer lachen als ik dat stuk zie van Michella waarin ze zegt: Anna, dat lilleke stuk stront kwam ineens om de hoek kijken.!!
quote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Fascination het volgende:
Pauline is wel echt grappig trouwens.
[ afbeelding ]!
En dat juist nadia met andere ging overleggen wie ze er even uit gingen stemmen dus als er een complot was zij degene. Zij zijn alleen maar pissed dat Ymke niet meeging met dat kinderachtige wijvengedrag .quote:Op maandag 18 april 2011 07:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Het stomste vond ik nog dat ze dacht dat ze een complot hadden gesmeed (Jaelle en Ymke), maar dat was juist de reden van Ymke dat ze op Nadia stemde.Omdat ze dat zo achterbaks vond. En Nadia ging er ook gelijk vanuit dat ze op haar gestemd had omdat ze zo 'sterk' was en alles. Brede schouders maken je nog niet sterk hoor.
Mijn gowdquote:Op maandag 18 april 2011 09:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat een kop
Ik heb nog altijd het idee dat Britt een actrice is, dat was destijds met Adje toch ook
Adje was te obvious! Britt daarintegen is te dom om dat te kunnen spelenquote:Ik heb nog altijd het idee dat Britt een actrice is, dat was destijds met Adje toch ook
De rest van haar lichaam is nog ergerquote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Copycat het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer over die enorme brede rug van Nadia de Bouwvakker.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef ukga het volgende:
[..]
Hm, vreemd, ze heeft best een sexy lichaam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch knap voor een bouwvakker zwanger worden in een glazen huis.quote:Op maandag 18 april 2011 16:03 schreef Copycat het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer over die enorme brede rug van Nadia de Bouwvakker.
Die Nadia had het over valsheid, als er iemand vals was dan was zij het wel door een beetje te gaan zitten bespreken wie er uit moet zodat ze het zelf niet zou zijn. Wat een stom wijf zeg!quote:Op maandag 18 april 2011 07:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Het stomste vond ik nog dat ze dacht dat ze een complot hadden gesmeed (Jaelle en Ymke), maar dat was juist de reden van Ymke dat ze op Nadia stemde.Omdat ze dat zo achterbaks vond. En Nadia ging er ook gelijk vanuit dat ze op haar gestemd had omdat ze zo 'sterk' was en alles. Brede schouders maken je nog niet sterk hoor.
En dan die arme Ymke nog aanvallen. Stel je voor dat niet iedereen je even leuk vindt.quote:Op maandag 18 april 2011 10:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat juist nadia met andere ging overleggen wie ze er even uit gingen stemmen dus als er een complot was zij degene. Zij zijn alleen maar pissed dat Ymke niet meeging met dat kinderachtige wijvengedrag .
Aso's met een brabants/limburgs accent, altijd lachequote:Op maandag 18 april 2011 00:58 schreef Fascination het volgende:
Ik moet elke keer weer lachen als ik dat stuk zie van Michella waarin ze zegt: Anna, dat lilleke stuk stront kwam ineens om de hoek kijken.!!
Dat is echt Klarendals volgens mij, ze woont inderdaad in Arnhem. Woon er zelf ook, heb haar gelukkig nog niet mogen spotten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef NoCigar het volgende:
Niet dat het mij iets uitmaakt maarhet is volgens mij een Arnhems accent. Althans, daar komt ze vandaan
Met Britt het supertrioquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:25 schreef Morrigan het volgende:
Die Pauline vind ik eigenlijk best wel gaaf. Net zoals Ymke.
Dat juist niet vind ik. Haar lichaam is wel goed.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Anna heeft een mooie kop joh en een lekker hitsige hese stemen tieten die er niet al te nep uitzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |