quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef Sloggi het volgende:
Vraag van een leek: wat moeten infanteristen nu als ze een gevechtshelikopter tegenover zich krijgen?
Is toch een officiele schiethouding?quote:
Is er überhaupt iets officieels aan de tactieken van de Libische rebellen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is toch een officiele schiethouding?
Dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is er überhaupt iets officieels aan de tactieken van de Libische rebellen?
Niet meer ingezet worden in gebieden waar de vijandelijke luchtmacht nog niet is uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef Sloggi het volgende:
Vraag van een leek: wat moeten infanteristen nu als ze een gevechtshelikopter tegenover zich krijgen?
Dat mag ik wel hopen. Nu een beetje duidelijk is waar de klappen gaan vallen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:35 schreef paintmeester het volgende:
Een woordvoerder van de bonen?![]()
edit: Je was te snel voor me
Ik denk dat de actiebereidheid bij een hoop mensen is toegenomen sinds afgelopen vrijdag.
Hard wegrennen dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef Northside het volgende:
[..]
Niet meer ingezet worden in gebieden waar de vijandelijke luchtmacht nog niet is uitgeschakeld.
Alvast vacatures bekijken en solliciteren als je wat ziet, niet afwachten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef Cobra4 het volgende:
Tuurlijk meneer Hillen. Wij wachten nog wel wat langer hoor.
Volgens mij hadden de VVD en het CDA dit soort bezuinigingen niet in het verkiezingsprogramma staan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef waht het volgende:
Alle respect voor de militairen die hun baan dreigen te verliezen maar waarom boos zijn op Hillen? Het volk heeft gesproken, Hillen voert enkel het beleid dat het volk wil. Het is niet de schuld van Hillen dat een groot deel van het volk in een fantasiewereld leeft waarin we een vredige toekomst tegemoet gaan en waarin een ander groot deel van het volk niet verder kan kijken dan z'n neus lang is.
Is dan ook invloed de schuld van de PVV.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij hadden de VVD en het CDA dit soort bezuinigingen niet in het verkiezingsprogramma staan.
Solliciteren? Er verdwijnen 12.300 fte's en openstaande vacatures worden op dit moment niet gevuld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef Northside het volgende:
[..]
Alvast vacatures bekijken en solliciteren als je wat ziet, niet afwachten.
Hij bedoelt vacatures in de 'normale' wereld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Solliciteren? Er verdwijnen 12.300 fte's en openstaande vacatures worden op dit moment niet gevuld.
Deze bezuinigingen voor defensie zijn er niet dankzij maar ondanks het CDA en de VVD. Geen enkele partij kan z'n hele programma verwezenlijken, dus zou je boos moeten zijn op de parlementaire democratie. Niet op de partijen die daar deel van uitmaken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:21 schreef Sloggi het volgende:
Klopt, maar dan mag je toch nog wel (of juist!) boos zijn op de twee collaborerende partijen?
Ach, je hebt draaien en draaien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef waht het volgende:
[..]
Deze bezuinigingen voor defensie zijn er niet dankzij maar ondanks het CDA en de VVD. Geen enkele partij kan z'n hele programma verwezenlijken, dus zou je boos moeten zijn op de parlementaire democratie. Niet op de partijen die daar deel van uitmaken.
http://www.vvd.nl/actueel(...)sprogramma-2010-2014quote:De VVD bezuinigt niet op veiligheid en dus ook niet op onze soldaten en veteranen. Het dalende defensiebudget wil de VVD dan ook een halt toeroepen.
Je hebt gelijk. Misschien wil de caviapolitie mij wel hebben. Ik ben namelijk een expert op het gebied van o.a. strijdgassen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij bedoelt vacatures in de 'normale' wereld.
Ja. Bij defensie is het afgelopen. Ga niet zitten afwachten, ben de massa voor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Sloggi het volgende:
Hij bedoelt vacatures in de 'normale' wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |