Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Omdat je de naam van de heer ijdel gebruikt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef sararaats het volgende:
Ik zou begot nie weten waarom ik ooit notes kreeg.
ik nog nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik voel me nu een volwaardig Fok!'ker.
hier wordt niet gebaggerdquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
JA DAAR KLOPT DUS HELEMAAL NIKS VAN WANT DIT TOPIC BESTAAT NOG.
Als ik niet de intelligentie had om te studeren zou ik fulltime baggeraar zijn geworden.quote:
datiswelheelstout. waaromhadjedeneigingomterellen?quote:
omdathetkanjeweettoch?quote:
Dat was in een moeilijke periode en ik vond het blijkbaar leuk om iedereen op stang te jagen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
datiswelheelstout. waaromhadjedeneigingomterellen?
Nee de spatiebalk is niet stuk. Ik heb te dikke vingers voor de kleine toetskes van m'n iPod touchquote:
Niks mis met een beetje stangen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat was in een moeilijke periode en ik vond het blijkbaar leuk om iedereen op stang te jagen.
Nu ben ik braver
Whehe gevaltje 'depenisvanjezus'quote:
Zo ontzettend multi-interpretabel.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo ontzettend multi-interpretabel.
Achja, a dirty mind...quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
Godver nu lees ik hem de hele tijd als 'de penis van je zus'![]()
Bij de uitgang van het UWV ja,quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik moet zeggen dat ik enigszins ironisch vind dat ze duizenden mensen bij het UWV gaan ontslaan als er een enorme ontslaggolf bij het leger eraan zit te komen.
Ik voorzie enorme wachtrijen.
Je disst mijn klasgenote, die werkt half bij het uwv / gemeente.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef crv het volgende:
[..]
Bij de uitgang van het UWV ja,
Die gasten voeren geen zak uit daar dus der kan nog veel meer weg.
UWV is gewoon bezigheids therapie voor zwakbegaafden
Foreveeeerrrrrrrr!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ben je muziek aan het luisteren, komt er ineens een stuk van Urbanus voorbij'Rijk en Stinkend', geweldig stuk
sorry, dan kan ze het vast bevestigenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je disst mijn klasgenote, die werkt half bij het uwv / gemeente.
Jij gelooft me ook nooit hèquote:
Hehe. Zij doet die afdeling niet. Ze zit zelf bij de afdeling werkplein waar ze dus weer mensen helpt re-integreren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, dan kan ze het vast bevestigen
Helaas een jarenlange ervaring (5 jaar procederen ivm mijn vrouw) waarbij de rechter het UWV meerdere keren voor incompetent heeft uitgemaakt en heeft verzocht eens een keer hun huiswerk goed te doen zodat mijn vrouw zich kon gaan richten op het verwerken van haar "invaliditeit"
Awel awel natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef sararaats het volgende:
[..]Urbanus
![]()
Ken je "Bakske vol met stro"?
Bangelijk nummer
Edele Jonkvrouwquote:
Ja, maar baggeren mag dus weer schijnbaar niet.quote:
Pff, we mogen ook nooit iets.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar baggeren mag dus weer schijnbaar niet.
Zeg dat wel. Die mod'jes ook altijd.quote:
quote:
dat hebben we nu al weer een tijdje achter ons.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hehe. Zij doet die afdeling niet. Ze zit zelf bij de afdeling werkplein waar ze dus weer mensen helpt re-integreren.
Maar eigenlijk hoor ik haar nooit over die plek. Maar balen dat het allemaal zo ontzettend lang duurt bij het UWV met die zaak.
alleen modderator's mogen baggerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar baggeren mag dus weer schijnbaar niet.
Fijn dat het nu afgerond is, maar dan nog is het kut dat het allemaal zo onnodig lang heeft moeten duren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef crv het volgende:
[..]
dat hebben we nu al weer een tijdje achter ons.
Overigens heb ik ook zelf vanuit mijn werk met het UWV te maken gehad.......
laten we zeggen ... NO COMMENT
En dan niet hun zooi opruimen.quote:
Daar zijn ze niet voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef crv het volgende:
[..]
Daar zijn ze niet voor![]()
Het is net politie
Ja verdorie en dan 4,50 aan procedurekosten moeten betalen om uberhaupt je misdaad in te mogen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
ciaoquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef sararaats het volgende:
Mensen, ik ga m'n nachtelijk doucheke pakken.
See you later alligator!
Fijne avond nog!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef sararaats het volgende:
See you later alligator!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef sararaats het volgende:
See you later alligator!
het is bij het misdadige afquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja verdorie en dan 4,50 aan procedurekosten moeten betalen om uberhaupt je misdaad in te mogen zien.
en een bar met wat alcoholistenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Fok! is net Nederland in het klein, waarbij KSC een klein dorpje is met een koffiehuis.
inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Fok! is net Nederland in het klein, waarbij KSC een klein dorpje is met een koffiehuis.
Het is net alsof je aan een digitale schandpaal word genageld met die notes.quote:
KSC is Deurnequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
owja, achterstandswijken mag niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
inderdaad
En [KLB] en [ONZ] zijn de prachtwijken
Laat ik oorspronkelijk van KLB vandaan komen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
inderdaad
En [KLB] en [ONZ] zijn de prachtwijken
Ben bijna thuis vanuit Brabant. En dan gauw naar bed, morgen weer klussen.quote:
Slaap ze kerel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef crv het volgende:
luitjes, mijn oogjes vallen dicht
welterusten
truste kerelquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef crv het volgende:
luitjes, mijn oogjes vallen dicht
welterusten
waar is Barretjequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
KSC is gewoon een klein dorpke waar iedereen nog het straatje veegt en iedereen elkaar kent. En er nog grote schande gesproken word als je niet regelmatig je buren gedag zegt.
En hoe was het inquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ben bijna thuis vanuit Brabant. En dan gauw naar bed, morgen weer klussen.
Met al die Nieuwe Nederlanders is het niks meer neequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Laat ik oorspronkelijk van KLB vandaan komen.
Ik zou de pauper van het KSC-dorpje zijn.
was kort maar gezelligquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
En hoe was het inBrabant
?
Veel succes alvast met klussen morgen
Ik zou het niet weten.quote:
veel gepost gisterenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:05 schreef sararaats het volgende:
Ik wacht tot de dagcijfers bekend zijn
Fok!verslaafd
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 327 RockNijntje
02. 249 Stuart
03. 202 Trevland
04. 144 Crazy-M
05. 093 LovelyLady
06. 093 suikertaartje
07. 090 crv
08. 088 Koen66
09. 088 Muck
10. 085 wel.o.k
11. 083 DaMart
12. 081 TheFamousMan
13. 072 Dr_Flash
14. 071 Barreltje
15. 068 goldfinger1963
16. 065 Marijkezwolle
17. 064 Pheno
18. 059 Ladylike
19. 055 Woeste_Woerd
20. 055 sararaats
Reeks-statistieken!
Hangjongerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zie Rocknijntje en TFM eigenlijk wel een beetje als de hangjeugd van het KSC-dorpke.
En Trevland als de noeste landbouwer die net buiten het dorp woont en Stuart als de gentleman die 's middags voor zijn huisje een krantje zit te lezen.
60 posts per dagquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jezus. Je moet tegenwoordig 1700 posts hebben om uberhaupt in de maand-statistieken voor te komen.
Trustequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
was kort maar gezellig
Thnx!
Telefoon is leeg. Tot morgen all![]()
Ja, ik zie jou als zo'n gitaarspelendeskateboardmadam.quote:
waaromquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, ik zie jou als zo'n gitaarspelendeskateboardmadam.
Ik kom op ongeveer 500 posts per maand.quote:
nou, da's ook toevallig, dat staat gewoon in d'r profiel!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zie jou als een woeste woerdquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Omdat alle pubermeisjes dat doen als ze hun nagels niet lakken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |