Fijn dat het nu afgerond is, maar dan nog is het kut dat het allemaal zo onnodig lang heeft moeten duren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef crv het volgende:
[..]
dat hebben we nu al weer een tijdje achter ons.
Overigens heb ik ook zelf vanuit mijn werk met het UWV te maken gehad.......
laten we zeggen ... NO COMMENT
En dan niet hun zooi opruimen.quote:
Daar zijn ze niet voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef crv het volgende:
[..]
Daar zijn ze niet voor![]()
Het is net politie
Ja verdorie en dan 4,50 aan procedurekosten moeten betalen om uberhaupt je misdaad in te mogen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
ciaoquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef sararaats het volgende:
Mensen, ik ga m'n nachtelijk doucheke pakken.
See you later alligator!
Fijne avond nog!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef sararaats het volgende:
See you later alligator!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef sararaats het volgende:
See you later alligator!
het is bij het misdadige afquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja verdorie en dan 4,50 aan procedurekosten moeten betalen om uberhaupt je misdaad in te mogen zien.
en een bar met wat alcoholistenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Fok! is net Nederland in het klein, waarbij KSC een klein dorpje is met een koffiehuis.
inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Fok! is net Nederland in het klein, waarbij KSC een klein dorpje is met een koffiehuis.
Het is net alsof je aan een digitale schandpaal word genageld met die notes.quote:
KSC is Deurnequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
owja, achterstandswijken mag niet meerquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
inderdaad
En [KLB] en [ONZ] zijn de prachtwijken
Laat ik oorspronkelijk van KLB vandaan komen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
inderdaad
En [KLB] en [ONZ] zijn de prachtwijken
Ben bijna thuis vanuit Brabant. En dan gauw naar bed, morgen weer klussen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |