Foreveeeerrrrrrrr!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ben je muziek aan het luisteren, komt er ineens een stuk van Urbanus voorbij'Rijk en Stinkend', geweldig stuk
sorry, dan kan ze het vast bevestigenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je disst mijn klasgenote, die werkt half bij het uwv / gemeente.
Jij gelooft me ook nooit hèquote:
Hehe. Zij doet die afdeling niet. Ze zit zelf bij de afdeling werkplein waar ze dus weer mensen helpt re-integreren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, dan kan ze het vast bevestigen
Helaas een jarenlange ervaring (5 jaar procederen ivm mijn vrouw) waarbij de rechter het UWV meerdere keren voor incompetent heeft uitgemaakt en heeft verzocht eens een keer hun huiswerk goed te doen zodat mijn vrouw zich kon gaan richten op het verwerken van haar "invaliditeit"
Awel awel natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef sararaats het volgende:
[..]Urbanus
![]()
Ken je "Bakske vol met stro"?
Bangelijk nummer
Edele Jonkvrouwquote:
Ja, maar baggeren mag dus weer schijnbaar niet.quote:
Pff, we mogen ook nooit iets.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar baggeren mag dus weer schijnbaar niet.
Zeg dat wel. Die mod'jes ook altijd.quote:
quote:
dat hebben we nu al weer een tijdje achter ons.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hehe. Zij doet die afdeling niet. Ze zit zelf bij de afdeling werkplein waar ze dus weer mensen helpt re-integreren.
Maar eigenlijk hoor ik haar nooit over die plek. Maar balen dat het allemaal zo ontzettend lang duurt bij het UWV met die zaak.
alleen modderator's mogen baggerenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar baggeren mag dus weer schijnbaar niet.
Fijn dat het nu afgerond is, maar dan nog is het kut dat het allemaal zo onnodig lang heeft moeten duren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef crv het volgende:
[..]
dat hebben we nu al weer een tijdje achter ons.
Overigens heb ik ook zelf vanuit mijn werk met het UWV te maken gehad.......
laten we zeggen ... NO COMMENT
En dan niet hun zooi opruimen.quote:
Daar zijn ze niet voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef crv het volgende:
[..]
Daar zijn ze niet voor![]()
Het is net politie
Ja verdorie en dan 4,50 aan procedurekosten moeten betalen om uberhaupt je misdaad in te mogen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
ciaoquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef sararaats het volgende:
Mensen, ik ga m'n nachtelijk doucheke pakken.
See you later alligator!
Fijne avond nog!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef sararaats het volgende:
See you later alligator!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef sararaats het volgende:
See you later alligator!
het is bij het misdadige afquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja verdorie en dan 4,50 aan procedurekosten moeten betalen om uberhaupt je misdaad in te mogen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |