slaap zequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Mwah. Ik ben wel wat van hem gewend, dus ik ben relatief voorzichtig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan is het een slimme zet, zou ik echt nooiit bij stilstaan
slapen jijquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme wat een gasdebielentopic ook zeg
!!!
notes?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh trouwens, ik heb vandaag mijn eerste 2 notes ontvangen.Nu ben ik geen FOK!-groentje meer.
wahebbiegedaandan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh trouwens, ik heb vandaag mijn eerste 2 notes ontvangen.Nu ben ik geen FOK!-groentje meer.
wuuuut? wromquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
ik heb geloof ik nog nooit een note ontvangenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik had commentaar op iemand die commentaar had op accenten in de KLB.quote:
Aantekening voor stoute leden en een cashcow voor Danny.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had commentaar op iemand die commentaar had op accenten in de KLB.
oh, nooit ontvangen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aantekening voor stoute leden en een cashcow voor Danny.![]()
4,50 betalen en ik weet wat ik precies gedaan heb.
Ik lokte het een beetje uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:31 schreef crv het volgende:
[..]
iedereen heeft hier toch commentaar op iedereen
zit wat inquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik lokte het een beetje uit.Ik zei iets over het feit dat ik nogal fascistisch vond dat de TS wou bepalen wat voor accenten wel of niet acceptabel zijn in het Nederlandse rijk.
en daar krijg je een note voorquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik lokte het een beetje uit.Ik zei iets over het feit dat ik nogal fascistisch vond dat de TS wou bepalen wat voor accenten wel of niet acceptabel zijn in het Nederlandse rijk.
Fascisme is stout!quote:
naughty naughtyquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En de tweede is (denk ik) voor het feit toen het mod'je alles schoongemaakt had en gepost had "bagger verwijderd" ik het quote en reageerde dat dat niet klopte omdat het topic nog bestond.
scherpquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En de tweede is (denk ik) voor het feit toen het mod'je alles schoongemaakt had en gepost had "bagger verwijderd" ik het quote en reageerde dat dat niet klopte omdat het topic nog bestond.
ik heb ook al aardig wat notes volgens mijquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik voel me nu een volwaardig Fok!'ker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |