truste Lovelyquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook afsluiten... en nog even DS-en in bed
Slaap lekker lieverdjes
Valt best mee, toch zonde altijd weer.quote:
gewoon formatteren?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh trouwens wijze heren en dames van de KSC.
Ik wil binnenkort een externe harde schijf verkopen aan een maat van mij. Nu is het zo dat er wat gevoelige bestanden van mijn werk en een aantal wachtwoorden erop hebben gestaan. Dus voordat ik het verkoop wil ik het grondig wissen met zo'n wis-programma.
Wat voor programma moet ik hebben?
Degaussen en klaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik wil binnenkort een externe harde schijf verkopen aan een maat van mij. Nu is het zo dat er wat gevoelige bestanden van mijn werk en een aantal wachtwoorden erop hebben gestaan. Dus voordat ik het verkoop wil ik het grondig wissen met zo'n wis-programma.
rechterzijkant is ook beschadigd, uitlaat gescheurd complete deur ontzet. achter wiel en wielcover.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Valt best mee, toch zonde altijd weer.
Nah. Met die handeling kan je het nog mee terug halen.quote:
Ah, net zoals mijn crash dus, op zicht weinig mis mee. Maar achterafquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef crv het volgende:
[..]
rechterzijkant is ook beschadigd, uitlaat gescheurd complete deur ontzet. achter wiel en wielcover.
Denkt toch wel een behoorlijke schadepost.
Los van het feit dat we dit echt ff niet kunnen hebben nu door de verhuizing vanuit NL naar hier, aankoop van de grond en bouw huis en het feit dat ik ook nog regelmatig op zakenreis moet.
Wat voor vriend is het?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah. Met die handeling kan je het nog mee terug halen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
oh nou geen kaas van gegetenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah. Met die handeling kan je het nog mee terug halen.
Degaussen lijkt mij nu ook niet zo handig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Degaussen en klaar
Edit: Gewoon meerdere keren formatten vernacheld 9 van de 10 keer genoeg.
Ja, die wil ik dus!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
zijn wel tools die ieder bitje volschrijven met random rotzooi
Eentje die handig is met pc's en een prankster. Aardige vent, maar soms een beetje lomp. Dus ik laat liever niet gevoelige informatie bij hem slingeren.quote:
Trusten Trevquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Slaap ze kerel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
trusten trevquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
truste Trevjequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Solique het volgende:
@WW: Als je er echt vanaf wilt moet je een low-level format uit voeren.
Moet wel met tooltjes moet je even via google kijken.
[..]
Merci beiden!quote:
Dan is het een slimme zet, zou ik echt nooiit bij stilstaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eentje die handig is met pc's en een prankster. Aardige vent, maar soms een beetje lomp. Dus ik laat liever niet gevoelige informatie bij hem slingeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |