hmmmm wie is daar goed inquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb zin in een nutteloze discussie, maar niemand online op msn die als sparringspartner kan dienen.
ooit wel eens van slaapstoornis gehoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met dat ik soms bagger slaap en me dan weer fysiek uit de naat mag gaan werken
Zou het helpen als ze tijdelijk zo'n rugsteun zou dragen? Misschien dat het iets verlichting kan geven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef crv het volgende:
[..]
Ambulance was erbij, voor haar hoefde het niet. maar bij 112 stonden ze erop.
Wat fysio en hopen dat het niet vast gaat zitten.
Het was half 12 en niet goed 10 uur zoals de bedoelingquote:
Dat laat slapen is mijn eigen schuld, slecht ook wel een beetjequote:
Doe je het hier tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb zin in een nutteloze discussie, maar niemand online op msn die als sparringspartner kan dienen.
Dan is het niet bepaald zachtjes gegaan, tegenwoordig komt een ambu niet zo snel meer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef crv het volgende:
[..]
Ambulance was erbij, voor haar hoefde het niet. maar bij 112 stonden ze erop.
Wat fysio en hopen dat het niet vast gaat zitten.
Jij naar bed !!! hup.. en lekker uitziekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, schatjes, ik kan heul niet uitslapen hoor, en ben nog steeds ziekig
Genoeg op msn die er goed in zijn, maar zijn allemaal naar bed. Stelletje Judassen bij elkaar.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
zal het voorstellen, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zou het helpen als ze tijdelijk zo'n rugsteun zou dragen? Misschien dat het iets verlichting kan geven.
Ik heb mij voorgenomen om mij hier een vrouwvriendelijker imago op te bouwen en niet discussies te ontlokken.quote:
Solquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan is het niet bepaald zachtjes gegaan, tegenwoordig komt een ambu niet zo snel meer.
Ik wil je alleen maar ontzien.quote:
Koentjuhquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
zal het voorstellen, bedankt voor de tip
Slaap Lekker en Droom Fijn Lieve STquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ja mevrouwquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij naar bed !!! hup.. en lekker uitzieken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
zij gaf aan dat ze het niet nodig vond en dat de andere bestuurder ook al gewoon rondliep. Maar ze stonden erop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan is het niet bepaald zachtjes gegaan, tegenwoordig komt een ambu niet zo snel meer.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja mevrouw
Goedzo, luisteren naar mamaLLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk maar beter zo als anders omquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef crv het volgende:
[..]
zij gaf aan dat ze het niet nodig vond en dat de andere bestuurder ook al gewoon rondliep. Maar ze stonden erop.
Ter plaatse hebben ze vastgesteld dat ze voor niets kwamen
Trusten STquote:
dat zeker.quote:
trusten STquote:
fijn treintjes tellen flesquote:
Ach, beter extra langs dan later toch wat hebben als er geen was langs geweest.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef crv het volgende:
[..]
zij gaf aan dat ze het niet nodig vond en dat de andere bestuurder ook al gewoon rondliep. Maar ze stonden erop.
Ter plaatse hebben ze vastgesteld dat ze voor niets kwamen
Nee hoor, mijn poep is heel normaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh en als je buikgriep heb heb ik je niks aangeboden...
Trusten flesquote:
Zolang je poep maar goed zit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn poep is heel normaal
iddquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, beter extra langs dan later toch wat hebben als er geen was langs geweest.
Trusten LLquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook afsluiten... en nog even DS-en in bed
Slaap lekker lieverdjes
Ik heb niks meer te meldenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef Solique het volgende:
Flinke leegloop opeens hierzo
[..]
Trusten LL![]()
trusten LLquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook afsluiten... en nog even DS-en in bed
Slaap lekker lieverdjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |