Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Wat een prachtige foto! Misschien wel een beetje overbelicht, maar maakt niet uitquote:
Ja was 1 van de eerste foto's met nieuwe lensquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat een prachtige foto! Misschien wel een beetje overbelicht, maar maakt niet uit
Wel een heel mooi shot, je moet ze maar net zien, zulke momentenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja was 1 van de eerste foto's met nieuwe lens
Ja heeee, nu doe je het zelfquote:
I knoooooooooooooooooooooooooowquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I knoooooooooooooooooooooooooow![]()
![]()
is goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ga je morgen mee naar Rotterdam?
Postûhhh!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog een foto van babynijn in supercoole zwemband
mega megpijp van muck proevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
Suikertje wat ga je in rotterdam doen?
Effuh telefoonkabeltje zoekenquote:
Ik moet al mijn foto's dan uit een album halen en inscannen, no way dat ik dat ga doen want ik wil nog niet doodquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog een foto van babynijn in supercoole zwemband
Zoekûhhh!quote:
Ik heb een paar foto's van de ingeplakte foto's gemaaktquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet al mijn foto's dan uit een album halen en inscannen, no way dat ik dat ga doen want ik wil nog niet dood
Uh nee?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Is het waar dat je een pijnlijke of droge keel kan krijgen van zoenen?
Nouja als die ander keelpijn heeft kan dat bestquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Is het waar dat je een pijnlijke of droge keel kan krijgen van zoenen?
Ja, niet echt hoorquote:
Dan wel jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja als die ander keelpijn heeft kan dat best![]()
Ja ik ook.. bedankt he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, niet echt hoor![]()
Nou zit ik verdomme babyfoto's te kijken
pijnlijk onderwerp?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook.. bedankt he?
Ik heb geen plannen dit weekend
Is toch ook wel eens fijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook.. bedankt he?
OMGquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Moeder van m'n vriendin beweerde wat anders
nou pijnlijk is misschien wat overdreven, eerder gevoeligquote:
Mja niks gepland omdat J. geholpen is aan zijn verstandkies dus mjaquote:
naja, kortom, wij zeiden van niet, zij van wel, en nu hebben we gewed om ¤5,- dat het niet zo isquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OMGDan heeft ze dat nooit gedaan
Aha zo, kan je anders niet met de jongens naar een speeltuin of zo?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou pijnlijk is misschien wat overdreven, eerder gevoelig
[..]
Mja niks gepland omdat J. geholpen is aan zijn verstandkies dus mja
Misschien een betere benaming, maar ok, dan weet ik ook een beetje wat ik hier moet vermijdenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou pijnlijk is misschien wat overdreven, eerder gevoelig
En dan effe voordoen voor die moederquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
naja, kortom, wij zeiden van niet, zij van wel, en nu hebben we gewed om ¤5,- dat het niet zo is
Sorryquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook.. bedankt he?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Sander is naar zijn vader dus dan zou dat met Koen worden.. Ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, kan je anders niet met de jongens naar een speeltuin of zo?
vermijden is ook weer zo... het is bepaalde momenten niet de hele dag doorquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Misschien een betere benaming, maar ok, dan weet ik ook een beetje wat ik hier moet vermijden
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Rayquote:
Welke film dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:38 schreef Solique het volgende:
Avond
Ben ik weer, filmpje aan het encoden duurt gewoon 2 uur
Dan maar wat relaxt muziek luisteren en de rum op drinken.
Musique!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:38 schreef Solique het volgende:
Avond, ben ik weer
Filmpje aan het encoden duurt gewoon 2 uur
Ik ben ook muziek aant luisterenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:38 schreef Solique het volgende:
Avond, ben ik weer
Filmpje aan het encoden duurt gewoon 2 uur
Zelf opgenomen van Beat Hazard, 3 minuten film en is 8,8 gb.quote:
als ik zelf geen muziek aan het maken ben, of niet aan het leren ben, staat er hier eigenlijk altijd muziek opquote:
Dat kan hier niet altijdquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als ik zelf geen muziek aan het maken ben, of niet aan het leren ben, staat er hier eigenlijk altijd muziek op
Kan onderhand ook niet meer zonder muziek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als ik zelf geen muziek aan het maken ben, of niet aan het leren ben, staat er hier eigenlijk altijd muziek op
quote:
Die kinderen ookquote:
Oh, ja, wat ga je voorlezen?quote:
Zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:45 schreef DaMart het volgende:
Ik ga wel even mijn sig aanpassen, na al die kinderfoto's.
quote:
bosquote:
Graagquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bos
dan kan ik nou weer weg gaan
Ja hoor. Alfa Super Dortmunder en ook even wat gelezenquote:
Ollie wil ookquote:
* wel.o.k duikt in bed en houdt deken uitnodigend openquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ollie wil ook![]()
![]()
ga maar vast liggen, ik kom er zo aan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
Wok, wat heb je gedaan!
Doden bij kettingbotsing door stofwolk
ik ging hard manquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
Wok, wat heb je gedaan!
Wat ben je zoal aan het downloaden?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Even wat torrents aangezet .. ben toe aan nieuwe muziek
slaap ze wokquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
Wok, wat heb je gedaan!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k duikt in bed en houdt deken uitnodigend open
Welke muziek?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Even wat torrents aangezet .. ben toe aan nieuwe muziek
Trusten wokquote:
Rostock is toch voormalig Oost-Duitsland, niet ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
Wok, wat heb je gedaan!
gekke manquote:
whoaaaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
* suikertaartje huppelt naar bed en snoekduikt onder dekentje
Wijze manquote:
Treviequote:
Trusten Bosquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga naar bed
Tot morgen
Kusje voor Lovely en Suiker
Hey Mquote:
Trusten Bosquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga naar bed
Tot morgen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga naar bed
Tot morgen
vooral als je spierpijn hebtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
Aah wat is het soms fijn om in bed te liggen
2 biertjes op, slaan aan aangezien ik al sinds 5:00 wakker benquote:
Slaap lekker bosquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga naar bed
Tot morgen
Kjonnemelon!quote:
truste Marterquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
Ik ga zo ook naar bed.
Dus welterusten allemaal.
Dat gaat wel lukken, Droom de laatste tijd veel, vooral als ik even wakker ben en het te vroeg vind om op te staan, komen er de raarste dromen voorbijquote:
Fijn dromenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
Ik ga zo ook naar bed.
Trusten DMquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
Ik ga zo ook naar bed.
Trusten DMquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
Ik ga zo ook naar bed.
WoeWoe!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het is zowaar weekend.
Een goede avond iedereen.
WoeWoequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het is zowaar weekend.
en ik maar denken dat het een lange Foknacht gaat wordenquote:
God wil de downloaders straffenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
God heeft iets tegen mij. Al de derde corrupte DVD-rom die ik vandaag van Shogun 2 download.
quote:
quote:
Bonjour allemaal.quote:
En dat terwijl ik de laatste tijd zo relatief braaf ben geweest.quote:
Als bijna iedereen gaat slapen duurt 'ie wel heel lang jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het een lange Foknacht gaat worden
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het is zowaar weekend.
Hey WWquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het is zowaar weekend.
Dat is wel minderquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als bijna iedereen gaat slapen duurt 'ie wel heel lang ja
koentjequote:
Denk het nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het een lange Foknacht gaat worden
Luiwammes! Dacht jij hem nu al richting bed te peren?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk het niet
ik ga ook over een paar minuten
toch best moe
Nee hij zei 12 uurquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Luiwammes! Dacht jij hem nu al richting bed te peren?
was aan het begin van de avond al mega moe.quote:
Echte mannen van het platteland gaan door tot het ochtendgloren, pak een douche en gaan dan het weiland weer op.quote:
al nieuws over je vrouw ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
was aan het begin van de avond al mega moe.
Ook spanningen denk ik
Morgen ook nog een overvolle dag
sorry koeniequote:
Tussen nu en half ben ik denk het wel weg jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Luiwammes! Dacht jij hem nu al richting bed te peren?
Ik zei voor 12 uurquote:
Ga je schamen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tussen nu en half ben ik denk het wel weg ja
[..]
Ik zei voor 12 uur
Dat heb ik van de week al gedaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Echte mannen van het platteland gaan door tot het ochtendgloren, pak een douche en gaan dan het weiland weer op.
Dat duurt nog 53 minutenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tussen nu en half ben ik denk het wel weg ja
[..]
Ik zei voor 12 uur
net thuisgekomen. gaat op zich wel.ze voelt der rug maar weet niet of dat van de aanrijding komt.quote:
Dan plan je verkeerd. Vanavond is de avond om op te blijven.quote:
Saraquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef sararaats het volgende:
Poging twee
Hoi Bosje
Ja damn, m'n verbinding doet raar
Ik ga zo douchen maar kan ook wachten tot het putteke van de nacht
die douche gepakt bedoel jequote:
Wat is er gebeurd als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
net thuisgekomen. gaat op zich wel.ze voelt der rug maar weet niet of dat van de aanrijding komt.
De aanrijder heeft haar wel nog vanavond gebeld en gevraagd hoe het met der was en zijn excuses aangeboden.
Zeer netjes moet ik zeggen
jah inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
net thuisgekomen. gaat op zich wel.ze voelt der rug maar weet niet of dat van de aanrijding komt.
De aanrijder heeft haar wel nog vanavond gebeld en gevraagd hoe het met der was en zijn excuses aangeboden.
Zeer netjes moet ik zeggen
Echte kerels bepalen dat zelf en laten het zich niet voor schrijvenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan plan je verkeerd. Vanavond is de avond om op te blijven.
Huhu. Wacht maar tot je een vrouw hebt. Echte mannen laten alles voor zich bepalen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echte kerels bepalen dat zelf en laten het zich niet voor schrijven
dat is wel zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echte kerels bepalen dat zelf en laten het zich niet voor schrijven
neem aan dat je morgen wel kan uitslapen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Klopt maar dan slaap ik niet er voor en dat is de bedoeling
Nee, veel te weinig geslapen. Ben woensdag naar Jeff Dunham geweest en was tegen half 2 thuis en donderdag er om half 7 er al weer uit.quote:
onderweg naar vrienden in Capelle adIJ stond voor stoplicht. gaat op groen, plots iedereen toch op de rem en de bestuurder achter haar had het niet door dus civicje dook onder de crvquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd als ik vragen mag?
Ook gij Brutus?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu. Wacht maar tot je een vrouw hebt. Echte mannen laten alles voor zich bepalen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu. Wacht maar tot je een vrouw hebt. Echte mannen laten alles voor zich bepalen.
ben je daar nou nog steeds moe van?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee, veel te weinig geslapen. Ben woensdag naar Jeff Dunham geweest en was tegen half 2 thuis en donderdag er om half 7 er al weer uit.
hij is al weer wegquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef sararaats het volgende:
Poging twee
Hoi Bosje
Ja damn, m'n verbinding doet raar
Ik ga zo douchen maar kan ook wachten tot het putteke van de nacht
Nasty.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:09 schreef crv het volgende:
[..]
onderweg naar vrienden in Capelle adIJ stond voor stoplicht. gaat op groen, plots iedereen toch op de rem en de bestuurder achter haar had het niet door dus civicje dook onder de crv
Daarom ben ik ook een Kerel/Ventquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neem aan dat je morgen wel kan uitslapen?
Jij ook?quote:
dat valt nog mee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee, veel te weinig geslapen. Ben woensdag naar Jeff Dunham geweest en was tegen half 2 thuis en donderdag er om half 7 er al weer uit.
Ben gisteren ook door omstandigheden later gaan slapen dan de bedoeling wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben je daar nou nog steeds moe van?
Ambulance was erbij, voor haar hoefde het niet. maar bij 112 stonden ze erop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nasty.Dus morgen even naar de rug laten kijken?
Iets met dat ik soms bagger slaap en me dan weer fysiek uit de naat mag gaan werkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:10 schreef crv het volgende:
[..]
dat valt nog mee.
Bij mij is het al weken 12 uur naar bed en 5:30 weer op
Die extra 5 minutenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben gisteren ook door omstandigheden later gaan slapen dan de bedoeling was![]()
hmmmm wie is daar goed inquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb zin in een nutteloze discussie, maar niemand online op msn die als sparringspartner kan dienen.
ooit wel eens van slaapstoornis gehoordquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met dat ik soms bagger slaap en me dan weer fysiek uit de naat mag gaan werken
Zou het helpen als ze tijdelijk zo'n rugsteun zou dragen? Misschien dat het iets verlichting kan geven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef crv het volgende:
[..]
Ambulance was erbij, voor haar hoefde het niet. maar bij 112 stonden ze erop.
Wat fysio en hopen dat het niet vast gaat zitten.
Het was half 12 en niet goed 10 uur zoals de bedoelingquote:
Dat laat slapen is mijn eigen schuld, slecht ook wel een beetjequote:
Doe je het hier tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb zin in een nutteloze discussie, maar niemand online op msn die als sparringspartner kan dienen.
Dan is het niet bepaald zachtjes gegaan, tegenwoordig komt een ambu niet zo snel meer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef crv het volgende:
[..]
Ambulance was erbij, voor haar hoefde het niet. maar bij 112 stonden ze erop.
Wat fysio en hopen dat het niet vast gaat zitten.
Jij naar bed !!! hup.. en lekker uitziekenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, schatjes, ik kan heul niet uitslapen hoor, en ben nog steeds ziekig
Genoeg op msn die er goed in zijn, maar zijn allemaal naar bed. Stelletje Judassen bij elkaar.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
zal het voorstellen, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zou het helpen als ze tijdelijk zo'n rugsteun zou dragen? Misschien dat het iets verlichting kan geven.
Ik heb mij voorgenomen om mij hier een vrouwvriendelijker imago op te bouwen en niet discussies te ontlokken.quote:
Solquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan is het niet bepaald zachtjes gegaan, tegenwoordig komt een ambu niet zo snel meer.
Ik wil je alleen maar ontzien.quote:
Koentjuhquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:13 schreef crv het volgende:
[..]
zal het voorstellen, bedankt voor de tip
Slaap Lekker en Droom Fijn Lieve STquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ja mevrouwquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij naar bed !!! hup.. en lekker uitzieken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
zij gaf aan dat ze het niet nodig vond en dat de andere bestuurder ook al gewoon rondliep. Maar ze stonden erop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan is het niet bepaald zachtjes gegaan, tegenwoordig komt een ambu niet zo snel meer.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja mevrouw
Goedzo, luisteren naar mamaLLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk maar beter zo als anders omquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef crv het volgende:
[..]
zij gaf aan dat ze het niet nodig vond en dat de andere bestuurder ook al gewoon rondliep. Maar ze stonden erop.
Ter plaatse hebben ze vastgesteld dat ze voor niets kwamen
Trusten STquote:
dat zeker.quote:
trusten STquote:
fijn treintjes tellen flesquote:
Ach, beter extra langs dan later toch wat hebben als er geen was langs geweest.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef crv het volgende:
[..]
zij gaf aan dat ze het niet nodig vond en dat de andere bestuurder ook al gewoon rondliep. Maar ze stonden erop.
Ter plaatse hebben ze vastgesteld dat ze voor niets kwamen
Nee hoor, mijn poep is heel normaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh en als je buikgriep heb heb ik je niks aangeboden...
Trusten flesquote:
Zolang je poep maar goed zit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn poep is heel normaal
iddquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, beter extra langs dan later toch wat hebben als er geen was langs geweest.
Trusten LLquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook afsluiten... en nog even DS-en in bed
Slaap lekker lieverdjes
Ik heb niks meer te meldenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef Solique het volgende:
Flinke leegloop opeens hierzo
[..]
Trusten LL![]()
trusten LLquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker lieverdjes
truste Lovelyquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker lieverdjes
Valt best mee, toch zonde altijd weer.quote:
gewoon formatteren?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh trouwens wijze heren en dames van de KSC.
Ik wil binnenkort een externe harde schijf verkopen aan een maat van mij. Nu is het zo dat er wat gevoelige bestanden van mijn werk en een aantal wachtwoorden erop hebben gestaan. Dus voordat ik het verkoop wil ik het grondig wissen met zo'n wis-programma.
Wat voor programma moet ik hebben?
Degaussen en klaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik wil binnenkort een externe harde schijf verkopen aan een maat van mij. Nu is het zo dat er wat gevoelige bestanden van mijn werk en een aantal wachtwoorden erop hebben gestaan. Dus voordat ik het verkoop wil ik het grondig wissen met zo'n wis-programma.
rechterzijkant is ook beschadigd, uitlaat gescheurd complete deur ontzet. achter wiel en wielcover.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Valt best mee, toch zonde altijd weer.
Nah. Met die handeling kan je het nog mee terug halen.quote:
Ah, net zoals mijn crash dus, op zicht weinig mis mee. Maar achterafquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef crv het volgende:
[..]
rechterzijkant is ook beschadigd, uitlaat gescheurd complete deur ontzet. achter wiel en wielcover.
Denkt toch wel een behoorlijke schadepost.
Los van het feit dat we dit echt ff niet kunnen hebben nu door de verhuizing vanuit NL naar hier, aankoop van de grond en bouw huis en het feit dat ik ook nog regelmatig op zakenreis moet.
Wat voor vriend is het?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah. Met die handeling kan je het nog mee terug halen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
oh nou geen kaas van gegetenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah. Met die handeling kan je het nog mee terug halen.
Degaussen lijkt mij nu ook niet zo handig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Degaussen en klaar
Edit: Gewoon meerdere keren formatten vernacheld 9 van de 10 keer genoeg.
Ja, die wil ik dus!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
zijn wel tools die ieder bitje volschrijven met random rotzooi
Eentje die handig is met pc's en een prankster. Aardige vent, maar soms een beetje lomp. Dus ik laat liever niet gevoelige informatie bij hem slingeren.quote:
Trusten Trevquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Slaap ze kerel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
trusten trevquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
truste Trevjequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Solique het volgende:
@WW: Als je er echt vanaf wilt moet je een low-level format uit voeren.
Moet wel met tooltjes moet je even via google kijken.
[..]
Merci beiden!quote:
Dan is het een slimme zet, zou ik echt nooiit bij stilstaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eentje die handig is met pc's en een prankster. Aardige vent, maar soms een beetje lomp. Dus ik laat liever niet gevoelige informatie bij hem slingeren.
slaap zequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Mwah. Ik ben wel wat van hem gewend, dus ik ben relatief voorzichtig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan is het een slimme zet, zou ik echt nooiit bij stilstaan
slapen jijquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme wat een gasdebielentopic ook zeg
!!!
notes?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh trouwens, ik heb vandaag mijn eerste 2 notes ontvangen.Nu ben ik geen FOK!-groentje meer.
wahebbiegedaandan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh trouwens, ik heb vandaag mijn eerste 2 notes ontvangen.Nu ben ik geen FOK!-groentje meer.
wuuuut? wromquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
ik heb geloof ik nog nooit een note ontvangenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik had commentaar op iemand die commentaar had op accenten in de KLB.quote:
Aantekening voor stoute leden en een cashcow voor Danny.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had commentaar op iemand die commentaar had op accenten in de KLB.
oh, nooit ontvangen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aantekening voor stoute leden en een cashcow voor Danny.![]()
4,50 betalen en ik weet wat ik precies gedaan heb.
Ik lokte het een beetje uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:31 schreef crv het volgende:
[..]
iedereen heeft hier toch commentaar op iedereen
zit wat inquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik lokte het een beetje uit.Ik zei iets over het feit dat ik nogal fascistisch vond dat de TS wou bepalen wat voor accenten wel of niet acceptabel zijn in het Nederlandse rijk.
en daar krijg je een note voorquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik lokte het een beetje uit.Ik zei iets over het feit dat ik nogal fascistisch vond dat de TS wou bepalen wat voor accenten wel of niet acceptabel zijn in het Nederlandse rijk.
Fascisme is stout!quote:
naughty naughtyquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En de tweede is (denk ik) voor het feit toen het mod'je alles schoongemaakt had en gepost had "bagger verwijderd" ik het quote en reageerde dat dat niet klopte omdat het topic nog bestond.
scherpquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En de tweede is (denk ik) voor het feit toen het mod'je alles schoongemaakt had en gepost had "bagger verwijderd" ik het quote en reageerde dat dat niet klopte omdat het topic nog bestond.
ik heb ook al aardig wat notes volgens mijquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik voel me nu een volwaardig Fok!'ker.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |