quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als bijna iedereen gaat slapen duurt 'ie wel heel lang ja
koentjequote:
Denk het nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het een lange Foknacht gaat worden
Luiwammes! Dacht jij hem nu al richting bed te peren?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk het niet
ik ga ook over een paar minuten
toch best moe
Nee hij zei 12 uurquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Luiwammes! Dacht jij hem nu al richting bed te peren?
was aan het begin van de avond al mega moe.quote:
Echte mannen van het platteland gaan door tot het ochtendgloren, pak een douche en gaan dan het weiland weer op.quote:
al nieuws over je vrouw ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
was aan het begin van de avond al mega moe.
Ook spanningen denk ik
Morgen ook nog een overvolle dag
sorry koeniequote:
Tussen nu en half ben ik denk het wel weg jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Luiwammes! Dacht jij hem nu al richting bed te peren?
Ik zei voor 12 uurquote:
Ga je schamen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tussen nu en half ben ik denk het wel weg ja
[..]
Ik zei voor 12 uur
Dat heb ik van de week al gedaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Echte mannen van het platteland gaan door tot het ochtendgloren, pak een douche en gaan dan het weiland weer op.
Dat duurt nog 53 minutenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tussen nu en half ben ik denk het wel weg ja
[..]
Ik zei voor 12 uur
net thuisgekomen. gaat op zich wel.ze voelt der rug maar weet niet of dat van de aanrijding komt.quote:
Dan plan je verkeerd. Vanavond is de avond om op te blijven.quote:
Saraquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef sararaats het volgende:
Poging twee
Hoi Bosje
Ja damn, m'n verbinding doet raar
Ik ga zo douchen maar kan ook wachten tot het putteke van de nacht
die douche gepakt bedoel jequote:
Wat is er gebeurd als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
net thuisgekomen. gaat op zich wel.ze voelt der rug maar weet niet of dat van de aanrijding komt.
De aanrijder heeft haar wel nog vanavond gebeld en gevraagd hoe het met der was en zijn excuses aangeboden.
Zeer netjes moet ik zeggen
jah inderdaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
net thuisgekomen. gaat op zich wel.ze voelt der rug maar weet niet of dat van de aanrijding komt.
De aanrijder heeft haar wel nog vanavond gebeld en gevraagd hoe het met der was en zijn excuses aangeboden.
Zeer netjes moet ik zeggen
Echte kerels bepalen dat zelf en laten het zich niet voor schrijvenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan plan je verkeerd. Vanavond is de avond om op te blijven.
Huhu. Wacht maar tot je een vrouw hebt. Echte mannen laten alles voor zich bepalen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echte kerels bepalen dat zelf en laten het zich niet voor schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |