Ik zit al aam het bierquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dan ren ik even naar benden voor een flesje water en een stuk komkommer
Iedereen die wijn drinkt, neem er 1 voor mij
Hihih
En ik vond Jessica tot nu toe het best
Timmyquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef Tha_Erik het volgende: Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ik zie hetquote:
Ik pak nog een rose, OOK uit een fles met draaidopquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dan ren ik even naar benden voor een flesje water en een stuk komkommer
Iedereen die wijn drinkt, neem er 1 voor mij
Hihih
En ik vond Jessica tot nu toe het best
BAM en Wendy is weg!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde eigenlijk: *BAM* En het vuil is weg....
Maar dat is geen XFA TT
quote:
Ow heftig, ik heb dus overbelaste handen, en mijn gewrichten zitten nogal 'los' dus ik overstrek nogal snelquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik pak nog een rose, OOK uit een fles met draaidopIk moet ook een beetje oppassen, 4 weken amper iets gedaan (was geopereerd en mocht niets doen), ik merk het wel een beetje nu.
Doe Stacy's kapsel er dan ook maar meteen bij.quote:
Stop dan eens met steeds dat te doen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
Stacey, #xfactor, Rolf en Adlicious zijn alle 4 TT op Twitter
Nou het viel wel mee, maar ik mocht niets tillen, niet stofzuigen, dat soort dingen, mijn huis was een zooitje gewordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow heftig, ik heb dus overbelaste handen, en mijn gewrichten zitten nogal 'los' dus ik overstrek nogal snel
Rivella, maar ik ben dan ook raar.quote:
Bij mij gewoon de wijn (straksquote:
O ja die ken ik ja, fijn is dat maar stofzuigen is dus echt zwaar, dat merk je toch normaal niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het viel wel mee, maar ik mocht niets tillen, niet stofzuigen, dat soort dingen, mijn huis was een zooitje geworden
Druifjes kopen voor vijftig cent en op je vloerbedekking gooien en er dan op stampen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook blauwe druifjes vloerbedekking!
Nee klopt, stofzuigen schijnt echt heel zwaar "werk" te zijn, waar je vooral je buikspieren mee gebruikt en dat mocht ik dus niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja die ken ik ja, fijn is dat maar stofzuigen is dus echt zwaar, dat merk je toch normaal niet?
Ah, gezellig, je kijkt met z'n tweeen?quote:
Ik weet het, galblaas is eruit gehaald, en ik ben nogal van het stofzuigenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee klopt, stofzuigen schijnt echt heel zwaar "werk" te zijn, waar je vooral je buikspieren mee gebruikt en dat mocht ik dus niet.
Nee ik ook niet, als de uitslag nou hierna meteen kwam, dan wel, maar niet eerst nog een programma en dan pas de uitslag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga het niet uit kijken, nog een paar liedjes.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, galblaas is eruit gehaald, en ik ben nogal van het stofzuigen
Rokenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef MaLo het volgende:
Ow verdorie, de reclame is alweer afgelopen, ik had nog willen roken
Whahahaha, zo herkenbaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
ik heb maar een beetje met een dweiltje gerommeld.
Welnee manquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Pyke en Jantine passen eigenlijk wel bij elkaar.
Het is bijna Tinkerbell, maar dan zonder dat het sexy is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Stacey dr haar zit in die filmpjes een stukje beter..
Natte doek op de grond geknikkerd laten drogen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
ik heb maar een beetje met een dweiltje gerommeld.
Gniffel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee man. Pyke past beter bij mij.
Eenschquote:
Beetje vegen en zo met een doekjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Natte doek op de grond geknikkerd laten drogen?
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb naast Jantine der mama gezeten
Die zong ook?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijdquote:
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
MEHEHEHEMEMEMEHHEHEHEHEHE. Stop met dat getril. Of doe die vibrator uit je snee!
/carequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weetquote:
Ik weet bij god niet meer wie Tim ook weer wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
Tim hierna? Z'n hartslag staat zowat op ontploffen
Dan had je moeten zeggen, mens houd je mond ik probeer te luisterenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet
Maar was met auditieIk zat toen naast haar mama..... hele verhalen zat ze te vertellen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
Ik vind het eigenlijk tien keer niks... Ben even een boek lezen, misschien tot later vanavond.
Dat jochie, Justin Bieber.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet meer wie Tim ook weer was
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
Ik vind het eigenlijk tien keer niks... Ben even een boek lezen, misschien tot later vanavond.
Ik wil het volgende week nog een kans geven, maar ik ben bang dat ik dit seizoen ook ga afhaken...quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
Nee was op het moment dat niemand aan het zingen wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan had je moeten zeggen, mens houd je mond ik probeer te luisteren
Bieberquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet meer wie Tim ook weer was
Beam me up Scotty!quote:
Dat scheeltquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee was op het moment dat niemand aan het zingen was
Doeeeeggggquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
Doeiquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
nee joh... dit was gewoon goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Echt een grote fout, volgens mij had Stacey betere opties om mee te nemen
Maar waar zag jij Wendy haar tietjes nou? Liggen die nog achter ofzo?quote:
Herman?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Echt een grote fout, volgens mij had Stacey betere opties om mee te nemen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar waar zag jij Wendy haar tietjes nou? Liggen die nog achter ofzo?
Ik denk dat het ook aan zijn iPhone lagquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar waar zag jij Wendy haar tietjes nou? Liggen die nog achter ofzo?
Ze zingt redelijk maar een uitstraling van een deurmat. Kortom: exit, geen X-factorquote:
Ja ik zie het nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook aan zijn iPhone lag
Ach, dat ge-vibrato is een dekmantel voor mensen die niet goed kunnen zingen. Ik tril me helemaal kapot.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze zingt redelijk maar een uitstraling van een deurmat. Kortom: exit, geen X-factor
Jij ook al?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dat ge-vibrato is een dekmantel voor mensen die niet goed kunnen zingen. Ik tril me helemaal kapot.
Ik had deze reactie niet verwacht.. zeker van jou nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze zingt redelijk maar een uitstraling van een deurmat. Kortom: exit, geen X-factor
Yikes, dat had ik nog niet gezienquote:
Dat is goed te begrijpen maar het is hier wel gezelligquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef MaLo het volgende:
Ik kijk Rochelle nog even en dan ga ik douchen, ben er eigenlijk ook wel klaar mee voor vanavond.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook aan zijn iPhone lag
De reden waarom ze Gabriella niet meenam irriteerde me mateloos. Ze vond d'r perfect zingen maar had er zelf geen klik meequote:
Eens.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit nu al het beste optreden van de avond.
Ja, ik kan niet zingen, dansen of uberhaupt wat. Maar daarom doe ik ook niet mee met talentenshows. Bij gebrek aanquote:
echt he...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat er mis is met deze Xfactor, maar ik vind het saai.
Kloptquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is goed te begrijpen maar het is hier wel gezellig
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet zingen, dansen of uberhaupt wat. Maar daarom doe ik ook niet mee met talentenshows. Bij gebrek aan
Dat is het enige dat me vanavond hier houdquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is goed te begrijpen maar het is hier wel gezellig
Dat zeg ik toch ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het enige dat me vanavond hier houd
Dus blij = X-Factorquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had deze reactie niet verwacht.. zeker van jou niet
Ze was toch echt zichtbaar blij
Horen die niet opwindend te zijn?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
Goede stem, doek erover en dan gaat het wel
Ik geef liever commentaarquote:
quote:
Dan gaat ze als het sluiermeisjequote:
Ik vind d'r een magere lat die nu best wel aardig zongquote:
Zegt me niets.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Sofia van SST ook niet opwindend, dus dit kan ook best
Dat is soms best handig! Als je ergens niet bij kan!quote:
QFTquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:06 schreef style2k het volgende:
niet zon goeie zangeres hebben gehad ? pfff
wat een klote jury zeg
Gatver iddquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef MaLo het volgende:
Gatver met zulke oorbellen moet je je haar niet opsteken.
Ja, bedankt, nu heb ik eenquote:
Huh hype?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, de hype die zogenaamd bestaat. Ik kan het me niet voorstellen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, bedankt, nu heb ik een
[ afbeelding ]
Een eigen stem, stemmentrekker... *bam*quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Kolere hij kan echt niet zingen he? Hoort Gordon dat niet?
quote:
Dit dus...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg! Niet dit nummer! Verpest dit nummer niet!!!
Net of er een hamster op zn hoofd ligt en van positie wil draaien "omdat ie niet lekker ligt"quote:
Ik zag het plaatje eerst niet en verwachtte iets heel andersquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, bedankt, nu heb ik een
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Net of er een hamster op zn hoofd ligt en van positie wil draaien "omdat ie niet lekker ligt"![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het plaatje eerst niet en verwachtte iets heel anders
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Net of er een hamster op zn hoofd ligt en van positie wil draaien "omdat ie niet lekker ligt"![]()
![]()
.
de nieuwe Jimquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
Goffer mijn beeld van dit nummer![]()
Dit icm z'n monotone geluid doet mij besluit dat ik een scheermesje ga zoeken.
Als ze mijn vloer dweilen, prima.quote:
Helaas kan deze variant helemaal niet zingenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef MissJ het volgende:
Tim, de Nederlandse Justin Bieber, hoe cool is dat!
Echt de bom gewoon!
Mijn ideequote:
Tuurlijk komt-ie verquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de nieuwe Jim
Let op mij woorden, Tim gaat ver komen
nee, 1 slippertje!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:11 schreef Injetta het volgende:
Wedden dat die afschuwelijke uitspraak bij hem niks uit maakt??
Jim-Timquote:
Nee, dat is Wendy.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Stacey heeft zeker ervaring met slippertjes?
Die weten niet of ie Engels of Turks zingtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee zijn fans vinden dat niet erg, want zijn fans zijn 13-jarige meisjes die net hormonaal beginnen te doen.
Ik pas toch maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij is dat haar wel hip tegenwoordig.
Nee hoor, hij heeft niet kei goed gezongen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef style2k het volgende:
naja eerlijk is eerlijk klonk best ok van de nl justin bieber
maar om nu te zeggen dat het kei goed gezongen was nou dat weet ik nie
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat haar ook in zn ogen...
DEZE JONGEN MOET KAPOT!
dat zeg ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft niet kei goed gezongen...![]()
Hij lacht letterlijk hahahahaquote:
DEZE JONGEN MOET KAPOT!
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of ik hem leuk zou vinden als ik 16 was geweest... denk het niet eigenlijk.
Emo-kapsel is hip tegenwoordig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of ik hem leuk zou vinden als ik 16 was geweest... denk het niet eigenlijk.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef MaLo het volgende:
Mensen het was gezellig, tot de volgende keer!
Je blijft niet? Het is bijna afgelopen hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef MaLo het volgende:
Doei MaLoquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef MaLo het volgende:
Cyaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef MaLo het volgende:
Doei doeiquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar lui ik kap ermee vanavond. Duurt me te lang. Veel plezier en tot volgende week
DEZE JONGEN MOET KAPOT!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik was meer van de punken de Saturday Night Fever (heeel wat anders dan punk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |