Ik zit al aam het bierquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dan ren ik even naar benden voor een flesje water en een stuk komkommer
Iedereen die wijn drinkt, neem er 1 voor mij
Hihih
En ik vond Jessica tot nu toe het best
Timmyquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef Tha_Erik het volgende: Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ik zie hetquote:
Ik pak nog een rose, OOK uit een fles met draaidopquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dan ren ik even naar benden voor een flesje water en een stuk komkommer
Iedereen die wijn drinkt, neem er 1 voor mij
Hihih
En ik vond Jessica tot nu toe het best
BAM en Wendy is weg!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde eigenlijk: *BAM* En het vuil is weg....
Maar dat is geen XFA TT
quote:
Ow heftig, ik heb dus overbelaste handen, en mijn gewrichten zitten nogal 'los' dus ik overstrek nogal snelquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik pak nog een rose, OOK uit een fles met draaidopIk moet ook een beetje oppassen, 4 weken amper iets gedaan (was geopereerd en mocht niets doen), ik merk het wel een beetje nu.
Doe Stacy's kapsel er dan ook maar meteen bij.quote:
Stop dan eens met steeds dat te doen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
Stacey, #xfactor, Rolf en Adlicious zijn alle 4 TT op Twitter
Nou het viel wel mee, maar ik mocht niets tillen, niet stofzuigen, dat soort dingen, mijn huis was een zooitje gewordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow heftig, ik heb dus overbelaste handen, en mijn gewrichten zitten nogal 'los' dus ik overstrek nogal snel
Rivella, maar ik ben dan ook raar.quote:
Bij mij gewoon de wijn (straksquote:
O ja die ken ik ja, fijn is dat maar stofzuigen is dus echt zwaar, dat merk je toch normaal niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het viel wel mee, maar ik mocht niets tillen, niet stofzuigen, dat soort dingen, mijn huis was een zooitje geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |