Ik zit al aam het bierquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dan ren ik even naar benden voor een flesje water en een stuk komkommer
Iedereen die wijn drinkt, neem er 1 voor mij
Hihih
En ik vond Jessica tot nu toe het best
Timmyquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef Tha_Erik het volgende: Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ik zie hetquote:
Ik pak nog een rose, OOK uit een fles met draaidopquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dan ren ik even naar benden voor een flesje water en een stuk komkommer
Iedereen die wijn drinkt, neem er 1 voor mij
Hihih
En ik vond Jessica tot nu toe het best
BAM en Wendy is weg!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde eigenlijk: *BAM* En het vuil is weg....
Maar dat is geen XFA TT
quote:
Ow heftig, ik heb dus overbelaste handen, en mijn gewrichten zitten nogal 'los' dus ik overstrek nogal snelquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik pak nog een rose, OOK uit een fles met draaidopIk moet ook een beetje oppassen, 4 weken amper iets gedaan (was geopereerd en mocht niets doen), ik merk het wel een beetje nu.
Doe Stacy's kapsel er dan ook maar meteen bij.quote:
Stop dan eens met steeds dat te doen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
Stacey, #xfactor, Rolf en Adlicious zijn alle 4 TT op Twitter
Nou het viel wel mee, maar ik mocht niets tillen, niet stofzuigen, dat soort dingen, mijn huis was een zooitje gewordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow heftig, ik heb dus overbelaste handen, en mijn gewrichten zitten nogal 'los' dus ik overstrek nogal snel
Rivella, maar ik ben dan ook raar.quote:
Bij mij gewoon de wijn (straksquote:
O ja die ken ik ja, fijn is dat maar stofzuigen is dus echt zwaar, dat merk je toch normaal niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het viel wel mee, maar ik mocht niets tillen, niet stofzuigen, dat soort dingen, mijn huis was een zooitje geworden
Druifjes kopen voor vijftig cent en op je vloerbedekking gooien en er dan op stampen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook blauwe druifjes vloerbedekking!
Nee klopt, stofzuigen schijnt echt heel zwaar "werk" te zijn, waar je vooral je buikspieren mee gebruikt en dat mocht ik dus niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja die ken ik ja, fijn is dat maar stofzuigen is dus echt zwaar, dat merk je toch normaal niet?
Ah, gezellig, je kijkt met z'n tweeen?quote:
Ik weet het, galblaas is eruit gehaald, en ik ben nogal van het stofzuigenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee klopt, stofzuigen schijnt echt heel zwaar "werk" te zijn, waar je vooral je buikspieren mee gebruikt en dat mocht ik dus niet.
Nee ik ook niet, als de uitslag nou hierna meteen kwam, dan wel, maar niet eerst nog een programma en dan pas de uitslag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga het niet uit kijken, nog een paar liedjes.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, galblaas is eruit gehaald, en ik ben nogal van het stofzuigen
Rokenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef MaLo het volgende:
Ow verdorie, de reclame is alweer afgelopen, ik had nog willen roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |