ongelukje bestaat niet vind ik je doet het zelfquote:
Het lijkt anders best fake...quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:49 schreef Oostblokker het volgende:
ik ben niet fake dus mensen hou asblieft gewoon keertje op het is niet meer grappig
nee ik word moe als mensen steeds op me profiel komen en zeggen ja je bent fake ja maak briefje ja je bent fake ja je bent dat niet op die fotos ja je bent vast een kloon ik word beetje moe ervan neem keer iets serieus ofzo het is niet meer grappig 1 keer 2 keer is leuk maar jullie gaan verder en daar erger ik me aanquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:50 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jij bent echt raar waarom maken mensen gelijk grappen over
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:51 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee ik word moe als mensen steeds op me profiel komen en zeggen ja je bent fake ja maak briefje ja je bent fake ja je bent dat niet op die fotos ja je bent vast een kloon ik word beetje moe ervan neem keer iets serieus ofzo het is niet meer grappig 1 keer 2 keer is leuk maar jullie gaan verder en daar erger ik me aan
Hoe oud ben je..?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:51 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee ik word moe als mensen steeds op me profiel komen en zeggen ja je bent fake ja maak briefje ja je bent fake ja je bent dat niet op die fotos ja je bent vast een kloon ik word beetje moe ervan neem keer iets serieus ofzo het is niet meer grappig 1 keer 2 keer is leuk maar jullie gaan verder en daar erger ik me aan
Die keuze maak je al als je onveilige sex hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:54 schreef Oostblokker het volgende:
oke kunnen jullie aleen ophouden met kloon troll en al die shit te zeggen want ik word beetje moe van .
denkje ik wou zwanger zijn , ik hoop hoop hoop dat die test fout was maar als het zoo is tjah geen keus he
klopt wel , ik zeg ook niet dat ik de slimste ben maar ik word moe van die domme opmerkingen ,quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Die keuze maak je al als je onveilige sex hebt.
quote:Op 18-03-2011 22:04 schreef Oostblokker
Geen faggot rap no homo geen sletten gedoe eindelijk word je hard geneukt zoals wij het voor je doen
Wil je graag voelen hoe hard een tegel kan zijn
ik ben die die kanker harde shit
ik mep je zoo hard dat je hersens kan zien denken
jatog ik heb harde tekstenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
------------------
Maar nogmaals gefeliciteerd
Mag jij kiezenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
is dat saractisch bedeold of normaal
Maak eens een briefje met mijn naam op een foto van jezelfquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef Oostblokker het volgende:
ik wou op me 18 kind dat is heel wat anders dan 16ik hoop maar dat die test maar fout is dat zit heletijd in me hoofd
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef Oostblokker het volgende:
mijn fotos zijn echt , ik zal die fotos maken ik heb btw een plaatje van fok.nl stond eropdie ik nu niet kan vinden. maar andere users weten het wel
weetje laatmaar heeft geen nut meer om te zeggen dat ik niet fake ben , terwijl het echt me fotos zijn laatmaar zeg wat je wiltquote:
Ik hoop dat je een 4ling krijgtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
weetje laatmaar heeft geen nut meer om te zeggen dat ik niet fake ben , terwijl het echt me fotos zijn laatmaar zeg wat je wilt
Ja idd ben ook lief , oke ik zou het erg waarderen als ik mijn naam zie verschijnen met jou..Dan weten de fokkers! ook gelijk dat je echt bentquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef Oostblokker het volgende:
taartjeh je bent eigenlijk best lieve meid terwijl wij eigenlijk steeds ruzie maakte om niks. kijk als jij aardig doet doe ik het ook als jij respect voor mij toont doe ik hetzelfde en zal die foto maken met mobiel als het morgen kan ,
geen probleemquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja idd ben ook lief , oke ik zou het erg waarderen als ik mijn naam zie verschijnen met jou..Dan weten de fokkers! ook gelijk dat je echt bent
woow jij hebt echt een lelijke arme mensen kamer hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Oostblokker het volgende:
eigenlijk heb ik nu zelfs klein beetje bewijs dit zijn me nieuwe fotos en als je goed kijkt op de foto op me profiel is dat mijn kamer en precies zelfde kamer gemaakt die foto
[ afbeelding ]
oke haha grappig enzo hahahahhhhahaahhaahah kom we lachen verder hahahahaah , owjaa ik heb teminste 2 huizen van mama en papaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
woow jij hebt echt een lelijke arme mensen kamer hahaha
Flashbacks naar Krentenbol.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:45 schreef Oostblokker het volgende:
datum staat er btw op 2 april gemaakt
Dit soort mensen moeten zich überhaupt niet mogen voortplanten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Dat kind is 16, wil(de) zwanger raken op haar 17de om op haar 18de een kind te hebben.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:23 schreef Oostblokker het volgende:
wejo ik ben dronken heb wiski op ik weet is niet goed als het zwanger is maar bedeol hoop dat het niet zoo is bij die andere test negatief please god laat het zoo zijn al geloof ik niet eens in god ik dronkuh ofzo
Je bent waarschijnlijk al op je 15e al aan het batsen geweest.quote:
Poolse incest hoeren....quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
Oh mên laat dit alsjeblieft een trolltopic zijn
Dalijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Godverdomme, voor dit soort mensen mogen we dalijk werken, om de bijstand te betalen.
Dadelijk misschien?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
[..]
Ja, we mogen DALIJK werken voor haar bijstand ZODRA eventueel die pup er is.
Technische cameraquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:49 schreef Oostblokker het volgende:
pak je technische camera kijk in me ogen zie de leefde van een dode een lijk dat kan lopen het leeft op me foto
goeie rijms
Ze werkt nog met rolletjes ja.quote:
Ik word alles wetend genoemd door iemand met 3 hersencellenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef Oostblokker het volgende:
ik ken een vrouw die had zon test gedaan die was zoo blij dat ze zag dat ze zwanger was, ze kwam bij de dokter en dokter zei dat de test niet goed was en dat ze helemaal niet zwanger was, dokter is het beste testjes zijn niet altijd te vetrouwen mevrouw alles wetende merel
Tsja, als je vlakbij Tsjernobyl geboren bent is dat niet zo gek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef Oostblokker het volgende:
ik ben niet helemaal goed in me kop kan ik niks aandoen , soms heb ik rare dingen in me hoofd die ik jullie niet kan uitleggen joh
ik ga 2 july maar dat is voor 5 weken op vakantiequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef TJV het volgende:
TS, ga alsjeblieft terug naar je land van herkomst.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik word alles wetend genoemd door iemand met 3 hersencellen
"July" Het is Juli.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik ga 2 july maar dat is voor 5 weken op vakantie
Mooi, dan zorg ik dat de grenzen op 3 juli dicht zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik ga 2 july maar dat is voor 5 weken op vakantie
Nee, haar broer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef Scorpie het volgende:
Gefeliciteerd meid, is het van een neger?
Beter als haar kan "het" toch niet worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef gamezz het volgende:
Gefeliciteerd Erna!
Stop je nu met werk en school en zo?
En verder..:alcohol is erg goed voor je baby, blijf vooral drinken
![]()
ik heb niks te zoeken in sex forums wat ga ik daar lezen hoe anderen mensen sex hebben kanker op ofzo piep kijk dat floept er gewoon uit als je erom vraagt , ga sterren of schapen tellen dat ga ik zoo ook doen , en btw lees me reacties goed door staat in moet nog een test doen als het zoo is, tjah ik kan altijd nog fotos maken van me kindje en buik als ik zwanger ben ahahaha hoe kklomp kan je zijn fotos zijn bewijsquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Dude, áls dit serieus zou zijn, waarom zou je er dan zo'n baggertopic met een enorm slechte inleiding, goedkope OP en onoverzichtelijke spellingsmethodes in [GC] van maken? Verwacht je nou serieus oprechte reacties die je kunnen helpen hiermee?
Ook al had je geen schijt aan iedereen, waar is je zelfrespect.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:11 schreef Oostblokker het volgende:
polen bosniers schamen zich voor me maar weetje ben gewoon apart soory dat ik schijt aan iedereen heb
De tering, je bent weer als de malle aan het editten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:11 schreef Oostblokker het volgende:
polen bosniers schamen zich voor me maar weetje ben gewoon apart soory dat ik schijt aan iedereen heb al ben je een pool of bosnier ik klap mensen zoo , ook al ben je me landgenootje met mij fucken lukt niet, maar heb teveel op dus hou asublieft mensen ruzie met mij maken dan ga ik van alles deruit lullen
ik heb toch zelfrespect of niet danquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ook al had je geen schijt aan iedereen, waar is je zelfrespect.
Je bent echt een manwijf, met je stoere praatjes en bullshit. Gedraag je als een dame, flikker die Hollander weg en zoek een Bosnische man die je gelijk op je plek zet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb toch zelfrespect of niet dan
dus omdat ik bosnier ben heb ik gelijk bosnier zelf nodig nou mooi niet ,quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent echt een manwijf, met je stoere praatjes en bullshit. Gedraag je als een dame, flikker die Hollander weg en zoek een Bosnische man die je gelijk op je plek zet.
Beetje blij doen met je fucking test, jebise. Niet normaal meer.
Nee, maar als je een Bosnisch vriendje had gehad was je niet zo'n aandachts slet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dus omdat ik bosnier ben heb ik gelijk bosnier zelf nodig nou mooi niet ,
ben wel blij met me nederlandse vriendje,
jesbise ti enzo
Door op je 16e al zwanger te zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb toch zelfrespect of niet dan
Govno yedno.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dus omdat ik bosnier ben heb ik gelijk bosnier zelf nodig nou mooi niet ,
ben wel blij met me nederlandse vriendje, mijn oom is bosnier heeft nederlandse vrouw en 2 kinderen pure hollandse namen
jesbise ti enzo
hahahaha ik zei toch is ouwehoeren.. kijk hoe makkelijk je overal intrapt en alles zo serieus opvat van mensen..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:21 schreef Oostblokker het volgende:
ben ik nu ook niet , anders had ik wel met je geneukt ,en ja gezegd bij die reactie van jouw ben je mischien boos omdat
vreemdgaan is niks voor mij
zasto moras to ovde pricat ja nisam kurwa
Breezerslet uit Bosnië.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hahahaha ik zei toch is ouwehoeren.. kijk hoe makkelijk je overal intrapt en alles zo serieus opvat van mensen..
gain some self respect.. maak je niet op als een barbie en praat niet als een wannabe gangster bitch.
ne pricam ja nista lose ali nemoj se tako ponasat jebiga.
Ik vind het niet gepast om haar moeder als stoephoer uit te schelden maar oke..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Breezerslet uit Bosnië.Kind heeft een stoephoer als moeder.... moet je blij mee zijn.
Hoe weet je nu al dat de baby een meisje is?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind het niet gepast om haar moeder als stoephoer uit te schelden maar oke..
Maar ze doet zich anders voor dan dat ze werkelijk is denk ik.. just guessin'
als ik dronken ben vat ik veel dingen seriues op al zegje een vriend van je is van brug gesprongen en je lacht vat ik het nog steeds seriues opquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hahahaha ik zei toch is ouwehoeren.. kijk hoe makkelijk je overal intrapt en alles zo serieus opvat van mensen..
gain some self respect.. maak je niet op als een barbie en praat niet als een wannabe gangster bitch.
ne pricam ja nista lose ali nemoj se tako ponasat jebiga.
Ik luister ook hip-hop, dus voor je neef en broer is het oke.. maar jij als meisje.. komop mala.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
als ik dronken ben vat ik veel dingen seriues op al zegje een vriend van je is van brug gesprongen en je lacht vat ik het nog steeds seriues op
heb ik hoef je me niet te vertellen, barbies zijn mooi maar ik haat als iemand zeg oow je lijk op een barbie of je maak je op als een barbie nu is elke blanke fan van een rapper wannebe oke dus nu is ook me broer en me neef enzo wannebees,
nisam to rekla ali znas kako su ove ussers ovde odma mislu ova je kurwa daar kan ik niet tegen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik luister ook hip-hop, dus voor je neef en broer is het oke.. maar jij als meisje.. komop mala.
Gedraag je als een nette dame, laat zien wie je bent en niet zo onzeker als je nu doet.
Zao mi je tebe izvini.. ali sve dobro probam..
Geen rare dingen?!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:35 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik ben apart ken ik niks aan doen , mijn ouders zeggen ook van erna kom op je bent meisje gedraag je dan word ik boos want ik ben gewoon mezelf. maak niks uit al ben ik meisje beetje apart mag wel , als ik maar geen rare dingen doe is alles goed ik wil gewoon en ben niet als andere saaie meisjes, over onzekerheid wil ik liever niet hebben
dobrohvala
lekker boeien tegenwoordig doen meisjes op hun 12 sommigequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:45 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Geen rare dingen?!Je liep al te neuken toen je 15 was. Noem je dat normaal?
Volgens mij ben je intussen een krat bier verder....quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:48 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
lekker boeien tegenwoordig doen meisjes op hun 12 sommige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |