Maak eens een briefje met mijn naam op een foto van jezelfquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef Oostblokker het volgende:
ik wou op me 18 kind dat is heel wat anders dan 16ik hoop maar dat die test maar fout is dat zit heletijd in me hoofd
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef Oostblokker het volgende:
mijn fotos zijn echt , ik zal die fotos maken ik heb btw een plaatje van fok.nl stond eropdie ik nu niet kan vinden. maar andere users weten het wel
weetje laatmaar heeft geen nut meer om te zeggen dat ik niet fake ben , terwijl het echt me fotos zijn laatmaar zeg wat je wiltquote:
Ik hoop dat je een 4ling krijgtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
weetje laatmaar heeft geen nut meer om te zeggen dat ik niet fake ben , terwijl het echt me fotos zijn laatmaar zeg wat je wilt
Ja idd ben ook lief , oke ik zou het erg waarderen als ik mijn naam zie verschijnen met jou..Dan weten de fokkers! ook gelijk dat je echt bentquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:33 schreef Oostblokker het volgende:
taartjeh je bent eigenlijk best lieve meid terwijl wij eigenlijk steeds ruzie maakte om niks. kijk als jij aardig doet doe ik het ook als jij respect voor mij toont doe ik hetzelfde en zal die foto maken met mobiel als het morgen kan ,
geen probleemquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja idd ben ook lief , oke ik zou het erg waarderen als ik mijn naam zie verschijnen met jou..Dan weten de fokkers! ook gelijk dat je echt bent
woow jij hebt echt een lelijke arme mensen kamer hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Oostblokker het volgende:
eigenlijk heb ik nu zelfs klein beetje bewijs dit zijn me nieuwe fotos en als je goed kijkt op de foto op me profiel is dat mijn kamer en precies zelfde kamer gemaakt die foto
[ afbeelding ]
oke haha grappig enzo hahahahhhhahaahhaahah kom we lachen verder hahahahaah , owjaa ik heb teminste 2 huizen van mama en papaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
woow jij hebt echt een lelijke arme mensen kamer hahaha
Flashbacks naar Krentenbol.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:45 schreef Oostblokker het volgende:
datum staat er btw op 2 april gemaakt
Dit soort mensen moeten zich überhaupt niet mogen voortplanten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Dat kind is 16, wil(de) zwanger raken op haar 17de om op haar 18de een kind te hebben.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:23 schreef Oostblokker het volgende:
wejo ik ben dronken heb wiski op ik weet is niet goed als het zwanger is maar bedeol hoop dat het niet zoo is bij die andere test negatief please god laat het zoo zijn al geloof ik niet eens in god ik dronkuh ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |