Ik word alles wetend genoemd door iemand met 3 hersencellenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef Oostblokker het volgende:
ik ken een vrouw die had zon test gedaan die was zoo blij dat ze zag dat ze zwanger was, ze kwam bij de dokter en dokter zei dat de test niet goed was en dat ze helemaal niet zwanger was, dokter is het beste testjes zijn niet altijd te vetrouwen mevrouw alles wetende merel
Tsja, als je vlakbij Tsjernobyl geboren bent is dat niet zo gek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef Oostblokker het volgende:
ik ben niet helemaal goed in me kop kan ik niks aandoen , soms heb ik rare dingen in me hoofd die ik jullie niet kan uitleggen joh
ik ga 2 july maar dat is voor 5 weken op vakantiequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef TJV het volgende:
TS, ga alsjeblieft terug naar je land van herkomst.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik word alles wetend genoemd door iemand met 3 hersencellen
"July" Het is Juli.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik ga 2 july maar dat is voor 5 weken op vakantie
Mooi, dan zorg ik dat de grenzen op 3 juli dicht zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik ga 2 july maar dat is voor 5 weken op vakantie
Nee, haar broer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef Scorpie het volgende:
Gefeliciteerd meid, is het van een neger?
Beter als haar kan "het" toch niet worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:57 schreef gamezz het volgende:
Gefeliciteerd Erna!
Stop je nu met werk en school en zo?
En verder..:alcohol is erg goed voor je baby, blijf vooral drinken
![]()
ik heb niks te zoeken in sex forums wat ga ik daar lezen hoe anderen mensen sex hebben kanker op ofzo piep kijk dat floept er gewoon uit als je erom vraagt , ga sterren of schapen tellen dat ga ik zoo ook doen , en btw lees me reacties goed door staat in moet nog een test doen als het zoo is, tjah ik kan altijd nog fotos maken van me kindje en buik als ik zwanger ben ahahaha hoe kklomp kan je zijn fotos zijn bewijsquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Dude, áls dit serieus zou zijn, waarom zou je er dan zo'n baggertopic met een enorm slechte inleiding, goedkope OP en onoverzichtelijke spellingsmethodes in [GC] van maken? Verwacht je nou serieus oprechte reacties die je kunnen helpen hiermee?
Ook al had je geen schijt aan iedereen, waar is je zelfrespect.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:11 schreef Oostblokker het volgende:
polen bosniers schamen zich voor me maar weetje ben gewoon apart soory dat ik schijt aan iedereen heb
De tering, je bent weer als de malle aan het editten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:11 schreef Oostblokker het volgende:
polen bosniers schamen zich voor me maar weetje ben gewoon apart soory dat ik schijt aan iedereen heb al ben je een pool of bosnier ik klap mensen zoo , ook al ben je me landgenootje met mij fucken lukt niet, maar heb teveel op dus hou asublieft mensen ruzie met mij maken dan ga ik van alles deruit lullen
ik heb toch zelfrespect of niet danquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ook al had je geen schijt aan iedereen, waar is je zelfrespect.
Je bent echt een manwijf, met je stoere praatjes en bullshit. Gedraag je als een dame, flikker die Hollander weg en zoek een Bosnische man die je gelijk op je plek zet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb toch zelfrespect of niet dan
dus omdat ik bosnier ben heb ik gelijk bosnier zelf nodig nou mooi niet ,quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent echt een manwijf, met je stoere praatjes en bullshit. Gedraag je als een dame, flikker die Hollander weg en zoek een Bosnische man die je gelijk op je plek zet.
Beetje blij doen met je fucking test, jebise. Niet normaal meer.
Nee, maar als je een Bosnisch vriendje had gehad was je niet zo'n aandachts slet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dus omdat ik bosnier ben heb ik gelijk bosnier zelf nodig nou mooi niet ,
ben wel blij met me nederlandse vriendje,
jesbise ti enzo
Door op je 16e al zwanger te zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb toch zelfrespect of niet dan
Govno yedno.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dus omdat ik bosnier ben heb ik gelijk bosnier zelf nodig nou mooi niet ,
ben wel blij met me nederlandse vriendje, mijn oom is bosnier heeft nederlandse vrouw en 2 kinderen pure hollandse namen
jesbise ti enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |