abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95246347
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

hahahaha ik zei toch is ouwehoeren.. kijk hoe makkelijk je overal intrapt en alles zo serieus opvat van mensen..

gain some self respect.. maak je niet op als een barbie en praat niet als een wannabe gangster bitch.

ne pricam ja nista lose ali nemoj se tako ponasat jebiga.
als ik dronken ben vat ik veel dingen seriues op al zegje een vriend van je is van brug gesprongen en je lacht vat ik het nog steeds seriues op

heb ik , barbies zijn mooi maar ik haat als iemand zeg oow je lijk op een barbie of je maak je op als een barbie nu is elke blanke fan van een rapper wannebe

nisam to rekla ali znas kako su ove ussers ovde odma mislu ova je kurwa daar kan ik niet tegen
pi_95246426
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Oostblokker het volgende:

[..]

als ik dronken ben vat ik veel dingen seriues op al zegje een vriend van je is van brug gesprongen en je lacht vat ik het nog steeds seriues op

heb ik hoef je me niet te vertellen, barbies zijn mooi maar ik haat als iemand zeg oow je lijk op een barbie of je maak je op als een barbie nu is elke blanke fan van een rapper wannebe oke dus nu is ook me broer en me neef enzo wannebees,

nisam to rekla ali znas kako su ove ussers ovde odma mislu ova je kurwa daar kan ik niet tegen
Ik luister ook hip-hop, dus voor je neef en broer is het oke.. maar jij als meisje.. komop mala.

Gedraag je als een nette dame, laat zien wie je bent en niet zo onzeker als je nu doet.

Zao mi je tebe izvini.. ali sve dobro probam.. ;)
If not now, then when.
pi_95246487
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik luister ook hip-hop, dus voor je neef en broer is het oke.. maar jij als meisje.. komop mala.

Gedraag je als een nette dame, laat zien wie je bent en niet zo onzeker als je nu doet.

Zao mi je tebe izvini.. ali sve dobro probam.. ;)
:P ik ben apart ken ik niks aan doen , mijn ouders zeggen ook van erna kom op je bent meisje gedraag je dan word ik boos want ik ben gewoon mezelf. maak niks uit al ben ik meisje beetje apart mag wel , als ik maar geen rare dingen doe is alles goed ik wil gewoon en ben niet als andere saaie meisjes, over onzekerheid wil ik liever niet hebben

dobro :) hvala
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:45:05 #129
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_95246764
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:35 schreef Oostblokker het volgende:

[..]

:P ik ben apart ken ik niks aan doen , mijn ouders zeggen ook van erna kom op je bent meisje gedraag je dan word ik boos want ik ben gewoon mezelf. maak niks uit al ben ik meisje beetje apart mag wel , als ik maar geen rare dingen doe is alles goed ik wil gewoon en ben niet als andere saaie meisjes, over onzekerheid wil ik liever niet hebben

dobro :) hvala
Geen rare dingen?! :? Je liep al te neuken toen je 15 was. Noem je dat normaal? :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_95246866
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:45 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Geen rare dingen?! :? Je liep al te neuken toen je 15 was. Noem je dat normaal? :')
lekker boeien tegenwoordig doen meisjes op hun 12 sommige
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:48:49 #131
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_95246892
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 april 2011 00:48 schreef Oostblokker het volgende:

[..]

lekker boeien tegenwoordig doen meisjes op hun 12 sommige
Volgens mij ben je intussen een krat bier verder.... :P
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:53:01 #132
206322 Seam
Pillz-E
pi_95247036
Kuttrollende oostblokkers :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:53:39 #133
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_95247059
tov zegch
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')