ik ken die hele band niet, alleen van naamquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Omdat je de gitarist van Modern English niet van naam kent, zeker
Dat zijn idd de 2e rij namen...maar niet de eerste.quote:
quote:Music is a world within itself
With a language we all understand
With an equal opportunity
For all to sing, dance and clap their hands
had ik ff geleend, sorry. Maar geen idee qua vraagquote:
UB40quote:
zo'n beetje eskimo's in plaats van Down Underquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, weet ik. Dan maar een gokje op Waltari.
Al dan niet Distant..quote:
quote:Ooh baby need some brand new shoes
Get out on the street
You got nothing to lose
You rock me and you're crazy
And everyone says it, yeah yeah
![]()
, you got nothing to lose
![]()
, you got nothing to lose
quote:
Gewoon het tegenovergestelde van noordelijke dames...quote:
Waarom denk je dat ik zo aan het inlepelen benquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:06 schreef ranja het volgende:
Ik dacht trouwens helemaal niet na, ik ken maar 2 titels van Cheap Trick
Oh maar die ken ik welquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ben allang blij dat ik deze niet heb gevraagd. Ook lekkah.
heb je geen kleiner plaatje?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:21 schreef Blogman het volgende:
Welk liedje van wie ? Dit zijn shots uit de videoclip.
Heb gegoogeld en had het foutquote:
quote:
quote:I've got your picture of me and you
You wrote "I love you" I wrote "me too"
I sit there staring and there's nothing else to do
Oh it's in color Your hair is brown
Your eyes are hazel And soft as clouds
I often kiss you when there's no one else around
Aha !quote:Daar zit een dame bij
quote:
quote:are an American alternative rock band known for spawning the genre of wizard rock.
Ik kijk op dit moment een film, die net uit is op dvd, die iets met de band te maken heeft. Dat is mijn associatie op dit moment.quote:
Die film was ik ook aan het kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef belsen het volgende:
Ik kijk op dit moment een film, die net uit is op dvd, die iets met de band te maken heeft. Dat is mijn associatie op dit moment.
cafca +1quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 09:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Die film was ik ook aan het kijkenMaar nooit van de band gehoord.
quote:After a storm there must be a calm.
They catch me in the farm. You sound the alarm.
quote:The six o'clock alarm would never ring
But it rings and I rise, wipe the sleep out of my eyes
My shaving razor's cold and it stings
MadMaster +1quote:Daydream Believer van The Monkees
Huh dat dacht ik ook maar ik heb het maar niet gezegd omdat het me niet leek kloppen met het plaatje zie geen heaven en geen pixiesquote:
Het was mijn associatie bij het plaatje.quote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Huh dat dacht ik ook maar ik heb het maar niet gezegd omdat het me niet leek kloppen met het plaatje zie geen heaven en geen pixies
De mijne ookquote:
Je moet gewoon niet zo onzeker zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 13:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De mijne ookde tweede associatie was monkey wrench maarja had ik maar moeten posten
quote:Back in January, we reported thathad directed a celeb-festooned short film,
Revisited, a sequel of sorts to the
' classic video for "
".
Die blik in z'n ogen inderdaad, pure angst.quote:Op maandag 11 april 2011 13:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is het eerder een hel, voor dat aapje.
n00biedoobiedoo + 1quote:Op maandag 11 april 2011 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dit lijkt me Fight for your right (to Party) van Beastie Boys
quote:was het eerste live album van de Britse heavy metalband
. De opnames werden gemaakt gedurende drie optredens (28 maart 1981 in Leeds en 29 en 30 maart 1981 in Newcastle). Direct na de uitgave van het album stond het op nummer één in de Engelse charts. Mede hierdoor wordt dit album wel beschouwd als het begin van de meest succesvolle periode van de band. Van het laatste nummer van dit album, "
", werd een single uitgebracht, die in Engeland nummer zes haalde.
, de frontman van
, heeft zich altijd tegen dit album uitgesproken, omdat het zonder toestemming van de band is uitgebracht, tijdens hun eerste Amerikaanse tour.
Dat was er eentje van behalve dat ik die Live at Hammersmith had genoemdquote:Op maandag 11 april 2011 14:42 schreef schaap001 het volgende:
Motorhead - No Sleep Till Hammersmith. Classic.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef Z het volgende:
Papa-dag is overigens gruwelijk woord schaap, je bent gewoon vrij en je kind(eren) ook.
precies: de bandnaam is een mengeling van de andere bandnamen waarin de heren actief zijnquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef cafca het volgende:
Shit ja, hoe heette die samenwerking ook alweer, Slim Jim Phantom, Lemmy, en die andere.....
quote:Het Engelse Olympisch Comité heeftgevraagd het officiële lied te componeren voor de Olympische Spelen van 2012. Bedoeling is dat de band van
het nummer ook live komt spelen tijdens de openingsceremonie in Londen.
Welk nummer van wie?quote:Have you and her been taking pictures of your obsessions?
Because I met a [boy] who went through one of your sessions
In his blue velour and silk
You liberated
A boy I never rated
And now he's throwing discuss
For liverpool and widnes
You liberated
A boy I never rated
And now he's doing business
, you are
, you are
are beautiful people
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:23 schreef cafca het volgende:
The stars of track and field, van Belle & Sebastian
quote:After a storm there must be a calm.
They catch me in the farm. You sound the alarm
quote:
Bosbeetle +1quote:
quote:
idd misschien is het dr welquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:46 schreef Mark het volgende:
Gebaseerd op de spuuglelijke tats was het geen gekke aanname
nopequote:
quote:is a progressive alternative band from Los Gatos, California, USA formed in 1993. Their first studio album, Leitmotif, was released by the Universal music label on September 11, 2001. Prior to that, it had been self-released by the members of the band. After the album hit music stores,
acquired an almost immediate cult following thanks to Leitmotifs unique sound and concept. There has also been a movie planned for release as a music video for the entire album, though the project has been scrapped due to the death of the lead actor. El Cielo,
s proper Interscope debut, arrived in autumn 2002, and Deftones producer Terry Date was at the helm for their 2005 effort Catch Without Arms. A video for the single Bug Eyes was released. In the spring of 2006,
played on the Taste of Chaos tour. In November of 2006,
released Live at the Fillmore.
Ik las heel even "tits"quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:46 schreef Mark het volgende:
Hetzelfde geld voor mij eigenlijk maar ik dacht 300000 luisteraars op last.fm zal vast iemand hier zijn die het kent, ik wou vooral even de spuuglelijke hoes laten zienquote:
Daarop was het inderdaad gebaseerd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:46 schreef Mark het volgende:
quote:is an American mathcore band from Morris Plains, New Jersey. The group originated in 1997 after the disbanding of Arcane, a hardcore punk trio consisting of Ben Weinman, Dimitri Minakakis, and Chris Pennie.
n00biedoobiedoo +1quote:
quote:"TSOP ()" is a 1974 hit recording by MFSB (
2 ) featuring vocals by The Three Degrees. A classic example of the Philadelphia soul genre, it was written by Kenneth Gamble and Leon Huff as the theme for the American musical television program Soul Train, which specialized in African-American musical performers. The single was released on the Philadelphia International label, and it is arguably the first disco song to reach number one on the Billboard Hot 100.
Ik vroeg m pas ook idd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:29 schreef ranja het volgende:
Das 3x EMF in de laatste 2 maanden volgens mij
Stiekem gewoon de Three Degrees !quote:Stiekem gewoon de Three Degrees?
Oeh, oeh, nu wordt het warm! Fahrenheitvergnügen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef Blogman het volgende:
Haha, dan was het ergens in de 90 degrees of zo. Maar welk getal precies ? 96 degrees ?
quote:Een week na de premièreparty van de Sonneveld-elpee speeldeop het jaarlijkse voetbalgala waar de Gouden Schoen voor de beste voetballer van het jaar werd uitgereikt, georganiseerd door de KNVB en dat jaar uitgezonden door de KRO. Een paar maanden daarvoor had
een hit gehad met t Is weer fijn langs de lijn, dus dat paste perfect. In overleg met de organisatie werd besloten dat
die stugge voetbalbobos een beetje los zou spelen voordat de uitzending begon, en in de uitzending twee voetballiedjes zou doen, t Is weer fijn langs de lijn en Ome Thijs van Sonneveld. Die promotie in zon goed bekeken show kon de band goed gebruiken en dus waren ze bereid te investeren in het inhuren van de roadies en het neerzetten van hun complete podiuminstallatie om een live-optreden te kunnen doen. Naast
zouden ook Mai Tai en de Margriet Eshuijs Band een optreden verzorgen.
Het gala werd overdag opgenomen in het Philips Ontspanningscentrum te Eindhoven en zou diezelfde avond worden uitgezonden door de KRO. Na een dag hard werken waren de bandleden net op tijd thuis om om negen uur thuis op de bank naar de vruchten van hun verrichtingen van die dag te kunnen kijken. Maar al wat er kwam: geen. De band was er simpelweg uitgeknipt, en de KRO had geen contact opgenomen om te laten weten dat er wat was gebeurd, laat staan waaròm!
: Ik was zó laaiend! Al hadden die lulkoeken maar verzonnen dat er een technische reden voor was, dan had ik daar nog vrede mee gehad. Maar niets, helemaal niets. Dus ik was woest. En dan ben ik die driftige opstandige Amsterdammer die denkt van: ja, je kan me naaien, maar er blijven grenzen. We hadden er veel geld aan uitgegeven , met een paar honderd gulden als onkostenvergoeding. Dus ik denk: ik ga naar Hilversum, naar de KRO. Ik had nog geen idee waarom. Ik wilde de directie spreken of zo. Alsof die s avonds daar nog op kantoor zitten te werken. Als het goed is natuurlijk wel, maar die gaan om vijf uur naar huis. Nou had ik toen nog geen rijbewijs, maar Marijke had een autootje. Ik wilde een taxi nemen, maar Marijke dacht: ik rij hem er wel naar toe, dan kan ik hem onderweg kalmeren. Dus zat ze op me in te praten, maar het werd Weesp, het werd Naarden, het werd Laren en ik werd steeds kwader en kwader. Godverdomme, wij werken ons de pleuris, we steken er geld in en we worden er uit-ge-knipt! Uiteindelijk komen we daar op de Emmalaan en Marijke zei toen we uitstapten: wat ga je nou doen? Ik zie daar die glazen pui, ik zie een losliggende steen en ik dacht: die pui gaat eraan! Toen was er echt niemand die me meer tegen kon houden. Dus ik ga er eens goed voor staan en klabang! De eerste keer stuiterde die steen terug, pas de tweede keer ging die hele deurpartij eraan. Ik moet je eerlijk zeggen: ik heb in mijn hele leven nog niet zon opluchting gevoeld als toen. Het was gebeurd, het was eruit, en de gevolgen interesseerden me geen bal. Ik was meteen weer vrolijk. Toen reden we naar huis en onderweg naar huis bedacht ik me dat daar twee gewone portiers zaten die daar ineens met een chaos van glas zaten en zich de pleuris geschrokken moeten zijn. En ik realiseerde me ineens: niemand weet wie dat gedaan heeft! Dat heeft geen enkel effect.
Dus toen ik thuiskwam is het eerste wat ik gedaan heb de KRO gebeld: Met, ik wil even mn excuus aanbieden Ja daar hebben we nu geen tijd voor, want het is een chaos hier. Ja daar gaat het nou juist om, dat was ik.
quote:
quote:
quote:Seems that I was busy doing something close 2 nothing
But different than the day before
That's when I saw her, ooh, I saw her
She walked in through the out door, out door
Say what?quote:
quote:
nog 1quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:05 schreef Burnett het volgende:
Mariska Veres
Patricia Paay
Anneke Gronloh
Ria Valk
Jerney Kaagman
Adele Bloemendaal
Bonnie St. Claire
Burnett +1quote:
Stop maar, mijn antwoord is goed, al wordt dat nog niet bevestigd.quote:
Dat oooooook...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Bosbeetle het volgende:
ze hebben allemaal een 'o' in hun naam
beter laat dan nooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |