Je moet gewoon niet zo onzeker zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 13:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De mijne ookde tweede associatie was monkey wrench maarja had ik maar moeten posten
quote:Back in January, we reported thathad directed a celeb-festooned short film,
Revisited, a sequel of sorts to the
' classic video for "
".
Die blik in z'n ogen inderdaad, pure angst.quote:Op maandag 11 april 2011 13:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is het eerder een hel, voor dat aapje.
n00biedoobiedoo + 1quote:Op maandag 11 april 2011 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dit lijkt me Fight for your right (to Party) van Beastie Boys
quote:was het eerste live album van de Britse heavy metalband
. De opnames werden gemaakt gedurende drie optredens (28 maart 1981 in Leeds en 29 en 30 maart 1981 in Newcastle). Direct na de uitgave van het album stond het op nummer één in de Engelse charts. Mede hierdoor wordt dit album wel beschouwd als het begin van de meest succesvolle periode van de band. Van het laatste nummer van dit album, "
", werd een single uitgebracht, die in Engeland nummer zes haalde.
, de frontman van
, heeft zich altijd tegen dit album uitgesproken, omdat het zonder toestemming van de band is uitgebracht, tijdens hun eerste Amerikaanse tour.
Dat was er eentje van behalve dat ik die Live at Hammersmith had genoemdquote:Op maandag 11 april 2011 14:42 schreef schaap001 het volgende:
Motorhead - No Sleep Till Hammersmith. Classic.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef Z het volgende:
Papa-dag is overigens gruwelijk woord schaap, je bent gewoon vrij en je kind(eren) ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |