quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:00 schreef APK het volgende:
Moet je ook de bank even bekleden met plastic.
Zit er mooi strak voor!quote:
Hey Nok, hoe is het?quote:
Goed hoor. Beetje moe na die hele periode slecht slapen. Dat patroon moeten we doorbreken. Eerst ik snotverkouden en daarna NokManda. Gister melatonine en nieuwe oordoppen gehaald en van die anti-snurkstrips. Afgelopen nacht alles gebruikt, snurkt nokManda niet, maar snurk ikquote:
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goed hoor. Beetje moe na die hele periode slecht slapen. Dat patroon moeten we doorbreken. Eerst ik snotverkouden en daarna NokManda. Gister melatonine en nieuwe oordoppen gehaald en van die anti-snurkstrips. Afgelopen nacht alles gebruikt, snurkt nokManda niet, maar snurk ik
Nu is hij wakker geworden van mijn lawaai.
Poesjes zijn wel rustiger nu, maar ik hoor ze toch niet met mijn supersonische oordopperts
Vanavond, zometeen zelfs, weg hier van mijn werk en met twee vriendinnetjes uit eten. Die blijven vannacht ook bij ons slapen. Dus als NokManda wil......
Ja, ik kreeg ze hier jaren geleden ook niet goed.quote:
Das verf op het raamquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie nog een luchtbel, geloof ik![]()
Boodschappen gedaan voor de geplande bbq van zondag. En meteen maar voor die van vandaag, die we spontaan ingelast hebben![]()
En ze hadden rundertong afgeprijsd bij de Kaufland(vermoed dat vrijwel niemand van jullie dat ooit gegeten heeft
)
Uhuhquote:
Hij komt vanavond hé! Wat een feest, je eigen hondjequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Melatonine doet bij mij echt wonderen.
Oscar heeft al post gekregen, van oh-oh en de honden.![]()
Ja over drie kwartier vertrekken we. Eerst even eten nog.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Hij komt vanavond hé! Wat een feest, je eigen hondje![]()
Mijn grootmoeder van moeders kant maakte het vroeger.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef Rewimo het volgende:
Boodschappen gedaan voor de geplande bbq van zondag. En meteen maar voor die van vandaag, die we spontaan ingelast hebben![]()
En ze hadden rundertong afgeprijsd bij de Kaufland(vermoed dat vrijwel niemand van jullie dat ooit gegeten heeft
)
Toch nog maar goed nadenken dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:41 schreef Hitomi het volgende:
Zucht, ik zit te twijfelen of ik doorga met mijn opleiding of niet..Ik begin het steeds minder leuk te vinden om te doen en door de hele situatie met mijn moeder en mijn ongeluk loop ik echt gigantisch achter.. en het is ontzettend lastig om dingen in te halen, aangezien geen enkele leraar de moeite wil nemen om met je om tafel te zitten en dingen uit te leggen. Je krijgt dan eerder een mededeling "ja dan moet je een keertje het lokaal opzoeken als ie leeg is en een beetje met de routertjes en de switchjes gaan rommelen en oefenen".
![]()
In principe heb ik mijn niveau 3 diploma gehaald, want ik zit in het einde van het derde jaar van niveau 4. Wij doen wat niveau 3 in drie jaar doet in twee jaar. Dus ik zou in ieder geval -een- papiertje hebben.
Ik wilde sowieso al na mijn opleiding iets anders gaan doen.. Binnenhuisarchitect of iets met talen of iets dergelijks..
Goede reis hé!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja over drie kwartier vertrekken we. Eerst even eten nog.
Ook haar "paling in het groen" en bavarois waren legendarisch.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Mijn grootmoeder van moeders kant maakte het vroeger.![]()
Maar die was altijd kokkin geweest bij een "deftige" familie.
Is een tijdelijke schakeling naar flex niks voor je dan? Omdat je met je ongeluk en je moeder zit? En trust me, op flex zijn ze ook echt flex. Fokkenrood, Gordon, Baron, Thiemens... Ze hebben mij onwijs geholpenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:41 schreef Hitomi het volgende:
Zucht, ik zit te twijfelen of ik doorga met mijn opleiding of niet..Ik begin het steeds minder leuk te vinden om te doen en door de hele situatie met mijn moeder en mijn ongeluk loop ik echt gigantisch achter.. en het is ontzettend lastig om dingen in te halen, aangezien geen enkele leraar de moeite wil nemen om met je om tafel te zitten en dingen uit te leggen. Je krijgt dan eerder een mededeling "ja dan moet je een keertje het lokaal opzoeken als ie leeg is en een beetje met de routertjes en de switchjes gaan rommelen en oefenen".
![]()
In principe heb ik mijn niveau 3 diploma gehaald, want ik zit in het einde van het derde jaar van niveau 4. Wij doen wat niveau 3 in drie jaar doet in twee jaar. Dus ik zou in ieder geval -een- papiertje hebben.
Ik wilde sowieso al na mijn opleiding iets anders gaan doen.. Binnenhuisarchitect of iets met talen of iets dergelijks..
Heerlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef Strega het volgende:
Ook haar "paling in het groen" en bavarois waren legendarisch.
Ikke wel hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef Rewimo het volgende:
)
Waarschijnlijk had ze dat van te voren niet bedacht he, anders was ze wel meteen iets anders gaan doen. En jaren verkloot vind ik niet het goede woord. Waarschijnlijk heeft ze een hoop geleerd in al die jaren alleen paste de studie niet goed bij der maar dat maakt het nog niet het verkloten van jaren vind ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is een tijdelijke schakeling naar flex niks voor je dan? Omdat je met je ongeluk en je moeder zit? En trust me, op flex zijn ze ook echt flex. Fokkenrood, Gordon, Baron, Thiemens... Ze hebben mij onwijs geholpen
Edit : en waarom wil je iets compleet anders gaan doen dan? Had je dat beter vooraf in principe kunnen bedenken. Nu heb je straks jarenlang verkloot.
Ik vind het wel een verkloting van jaren. Leuk en aardig dat je veel hebt geleerd, maar wat heb je eraan als je het niet in de praktijk gaat brengen? Wat heb je eraan als je iets compleets anders wilt gaan doen? Dan heb je een diploma voor IT en dan ga je bij wijze van in de zorg werken. Dat is eeuwig zonde en verkloting van je jaren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze dat van te voren niet bedacht he, anders was ze wel meteen iets anders gaan doen. En jaren verkloot vind ik niet het goede woord. Waarschijnlijk heeft ze een hoop geleerd in al die jaren alleen paste de studie niet goed bij der maar dat maakt het nog niet het verkloten van jaren vind ik.
Ik herken je verhaal Hitomi, zonder al die narigheid die jij hebt meegemaakt gelukkig. Ik heb ook gestudeerd, 3,5 jaar geleden en ben na een half jaartje gestopt omdat ik het niet leuk vond. Toen ben ik 2.5 jaar gaan werken om rustig na te denken wat ik wilde en nu ben ik heel blij met mijn opleiding. Ik ben heel blij dat ik die pauze heb gehad en heb er absoluut geen spijt van.
Je moet er maar goed over nadenken en je hebt iig een diploma van niveau 3, dat is iig heel fijn.
ja of je hebt een studie gedaan, en vind geen werk in je richting en doet daarom iets totaal andersquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het wel een verkloting van jaren. Leuk en aardig dat je veel hebt geleerd, maar wat heb je eraan als je het niet in de praktijk gaat brengen? Wat heb je eraan als je iets compleets anders wilt gaan doen? Dan heb je een diploma voor IT en dan ga je bij wijze van in de zorg werken. Dat is eeuwig zonde en verkloting van je jaren.
Eens. Mijn ervaring is dat je docenten enorm achter hun reet aan moet zitten. Ik heb meerdere malen moeten tieren en vloeken tegen een docent voordat meneer door had dat ik echt niet voor jan lul zat daar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:22 schreef Ynske het volgende:
Hitomi, als jij denkt dat t beter voor je is om een rustpauze te nemen/te switchen, dan moet je dat doen. Maar neem een ding asjeblieft mee, laat je niet door de onwelwillendheid van docenten je van je opleiding stoten. Ga praten met een decaan/onderwijsassistent/begeleider die er wel voor kan zorgen dat het lukt door wat medewerking van docenten.
Als je de beslissing gaat nemen om toch te stoppen, overdenk deze dan goed, sta je er volledig achter, doe t dan
Ja. het moet idd zo heerlijk zacht zijn. Ik moet zeggen, ik eet het nooit meer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het vlees juist zo lekkerAls het zo gaar is dat het smelt op je tong
Lekker hé en het blijft mooi weer. Geniet dus maar.quote:
Nee, want dat is iets totaal anders. Hoe kan jij nou weten dat jij er geen werk in vindt? Niet, precies. Maar als je al heel niveau 3 doorlopen hebt, had je -mijn inziens- wel kunnen bedenken aldaar dat de studie niet echt iets voor je is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja of je hebt een studie gedaan, en vind geen werk in je richting en doet daarom iets totaal anders
Is dat dan ook verkloting van je jaren?
Nah, het lijkt mij sterk dat je in een jaar tijd, opeens totaal anders tegen een studie aankijkt en er niet meer mee wil doorgaan omdat je bv ziek bent geworden oid.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Oognip het volgende:
Ik bedoel niet zo zeer dat je veel geleerd hebt over je opleiding maar meer dingen in het algemeen, je bent ouder geworden en wijzer, in al die jaren leer je een hoop en niet alleen over je opleiding als je begrijpt wat ik bedoel
Door dingen die je in het leven meemaakt, kan het toch zijn dat je anders tegen dingen aan kijkt of dat je opeens ontdekt dat je iets anders eigenlijk veel leuker vindt. Je kunt niet alles van te voren weten.
ja echt heerlijk, zit op t balkon te etenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker hé en het blijft mooi weer. Geniet dus maar.
Hé wat leuk, ik heb Grafische Vormgeving gedaan. Na eerst 2 jaar Pabo. Ik ben geëindigd als ambtenaar. En nu al ruim 2 jaar ziek thuisquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:32 schreef ElisaB het volgende:
MAVO, MBO Agogisch Werk, HAVO, HBO Vormgeving & Communicatie, WO Sociologie. En nu zit ik kaartjes te schrijven naar onze medewerk(st)ers.
M'n hele leven verkloot
das waarquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, want dat is iets totaal anders. Hoe kan jij nou weten dat jij er geen werk in vindt? Niet, precies. Maar als je al heel niveau 3 doorlopen hebt, had je -mijn inziens- wel kunnen bedenken aldaar dat de studie niet echt iets voor je is.
dit wist ik niet, dat dat gewoon mogelijk wasquote:En switchen op het zelfde niveau binnen dezelfde sector naar een ander vakgebied is een kwestie van aanvragen. Dus als je hebt gekozen voor applicatiebeheer en je had toch liever netwerkbeheer gedaan, kun je gewoon switchen onderling. En dan wordt je misschien 4 maanden terug gezet.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:32 schreef ElisaB het volgende:
MAVO, MBO Agogisch Werk, HAVO, HBO Vormgeving & Communicatie, WO Sociologie. En nu zit ik kaartjes te schrijven naar onze medewerk(st)ers.
M'n hele leven verkloot
ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé wat leuk, ik heb Grafische Vormgeving gedaan. Na eerst 2 jaar Pabo. Ik ben geëindigd als ambtenaar. En nu al ruim 2 jaar ziek thuis
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:32 schreef ElisaB het volgende:
M'n hele leven verkloot
Jupquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
das waar
[..]
dit wist ik niet, dat dat gewoon mogelijk was
Ja, met mij gaat het op het moment wel. Mooi weer doet mij altijd goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja echt heerlijk, zit op t balkon te eten
zometeen een ijsje toe halen bij de ijsboer hier
hoe issie nu met jou?
fijn dat t wel gaatquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, met mij gaat het op het moment wel. Mooi weer doet mij altijd goed.
Maandag moet ik voor de eerste keer naar de revalidatiearts van het UMCG, dus misschien kunnen we aan orthopedisch schoeisel gaan denken. (Bye, bye voor de leuke slippertjes) Maar goed die heb ik toch al drie jaar niet meer aan.
Is jouw vinger trouwens helemaal genezen?
Aha, ook je hele leven verklootquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef Strega het volgende:
Hé wat leuk, ik heb Grafische Vormgeving gedaan. Na eerst 2 jaar Pabo. Ik ben geëindigd als ambtenaar. En nu al ruim 2 jaar ziek thuis
Ja, je blijft je hele leven leren gelukkigquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, ook je hele leven verkloot
Ik heb van jongs af aan met de paplepel ingegoten gekregen: alles wat je leert is altijd meegenomen. Mijn paps en mams hebben dan ook gezegd dat ze zouden blijven betalen zolang ik wilde blijven leren. Vandaar ook een beetje het lange rijtje; ik vond het leuk én ik bevond me in de gelukkige omstandigheid dat het me mogelijk werd gemaakt om door te leren.
Mensen veranderen, inzichten veranderen, omstandigheden hebben invloed op je leven; het kan gewoon zo zijn. Ik zou het alleen jammer vinden om zo laat met je opleiding te stoppen. Maak gewoon af en ga daarna iets anders doen
Ja, ik vind het al heerlijk dat ik straks weer schoeisel heb. En gelukkig ook veel meer keus. Ik hoop alleen dat ze het om de rechter voet/enkel al kunnen aanmeten, die word nog constant dik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:51 schreef Muis006 het volgende:
Hee Strega,
Ik heb ook orthopedisch schoeisel (volgende week ophalen) maar ik hoef ze niet altijd aan, als ik uit eten ga of naar de bios kan ik gewoon modieuze schoenen aan :p. Dus niet wanhopen.
En er wordt eerst een paar goed passende schoenen gemaakt en dan kan je zelf model en kleur kiezen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, je blijft je hele leven leren gelukkig![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)mer__.html?cid=short
Hier werd ik net trouwens erg ongelukkig van
Die moet toch niet moeilijk te vinden zijn in Oldenzaalquote:een man van tussen de 50 en 60 jaar, met een zwarte trainingsbroek met witte streep, grijs haar en iets kalend,
Toen ik met ICT begon dacht ik, dit wil ik worden. Het eerste leerjaar vond ik erg leuk. Het tweede ook wel, maar toch al een stuk minder. De vakken die ik nu krijg, tsja.. ik vind er echt helemaal niets meer aan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het wel een verkloting van jaren. Leuk en aardig dat je veel hebt geleerd, maar wat heb je eraan als je het niet in de praktijk gaat brengen? Wat heb je eraan als je iets compleets anders wilt gaan doen? Dan heb je een diploma voor IT en dan ga je bij wijze van in de zorg werken. Dat is eeuwig zonde en verkloting van je jaren.
En ik weet natuurlijk niet hoe het bij Hitomi zit, maar de meeste mensen denken gewoon niet goed na over wat ze willen doen. Ooh ik ga dit wel doen. En dan later iets compleet anders te gaan studeren nog een keer
Ik snap niet zo goed trouwens Hitomi waarom als je nu wat anders wilt doen? De studie ligt je niet? En dat wist je niet al bij niveau 2? Of 3?
Kijk, jij stop er na een half jaar mee. Prima. De studie is niet jouw ding. Nou, dat kan. Maar Hitomi heeft zelfs al heel niveau 3 doorlopen. Dan -had je dat ergens in niveau 3- toch ook kunnen weten?
Ik ben zo benieuwd hoe de mijne gaan bevallen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:55 schreef Rewimo het volgende:
Strega, ik heb ook orthopedische schoenen gehad, is wel een verademing hoorMaar tegenwoordig loop ik op MBT's. Die wikkelen af en dat kan ik zelf niet (links dan, grote teen mist gewricht en is stijfgezet). Ik loop er heerlijk op en ik kan nog eens afwisselen, omdat ik meerdere paren heb.
Overigens kreeg ik twee paar orthopedische schoenen, dat was ook prettig, want dan kun je toch nog eens wisselen. Je kunt bijvoorbeeld een paar donkere nemen voor "netjes" en een paar in een kleur die je mooi vindt. 't Is echt niet alleen maar saai grijs, bruin of zwart en het zijn ook niet echt meer van die omaschoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gek! doe niet zo raarquote:
omdat Fotoboek van Userquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha hoe weten jij en Hitomi nu hoe dik ik ben
Op die foto is mijn buik plat gedrukt en valt ie niet zo opquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat Fotoboek van User
en geloof me, ik win
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe de mijne gaan bevallen.Ik denk dat ik je zou verslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan wel met 4 benen, geen 2
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik ben eraan aan het werken. Over een jaar huppel ik jullie er met gemak uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je zou verslaanMaar dan wel met 4 benen, geen 2
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:28 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Toen ik met ICT begon dacht ik, dit wil ik worden. Het eerste leerjaar vond ik erg leuk. Het tweede ook wel, maar toch al een stuk minder. De vakken die ik nu krijg, tsja.. ik vind er echt helemaal niets meer aan.
Ik heb geen niveau 2 of 3 officieel gedaan. Ik heb het papiertje ook niet officieel, maar als ik nu ermee zou stoppen krijg ik 'm wel. Ik zit namelijk in het 3e jaar van niveau 4, wij doen in twee jaar tijd hetzelfde als wat niveau 3 in hun volledige opleiding (3 jaar) doen.
Dat zei Hoexum trouwens, over het lokaal. Ik heb ontzettende moeite met Cisco praktijk, al sinds de eerste. Al die jaren is mij gezegd dat ik maar in een lokaal moet gaan zitten oefenen. Ook wanneer ik dan wil proberen te kijken wanneer hij mij eventueel zou kunnen helpen, dan komt hij aan met dat hij veel te druk is en al dat soort dingen.
Wanneer ik in gesprek ga met mijn begeleider, dan heeft hij altijd zoiets van, ik wijs jou alleen op je tekorten, de rest regel je maar met de docent. Hij is sowieso al over datum...
Ja, nee, daar kun je lekker veel op zien ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat Fotoboek van User
en geloof me, ik win
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef Muis006 het volgende:
Hahaha, het overbuurmeisje heeft al een paar maanden een denkbeeldig hondje dat Percy heet.
joh als je zo een foto van mij zou zien, dan zie je de omgeving niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nee, daar kun je lekker veel op zien ook
Gordon gaf het, ik zie net dat Baron en Fokkenrood het geven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef Hitomi het volgende:
De leraren geven het zelf aan, dat ik op het moment kom dat ik of mijn jaar over moet doen of met een niveau-3 diploma van school zal gaan.
Gordon ken ik wel ja, wist niet dat hij ook Cisco gaf. Ik kan het wel proberen, maar aan de ene kant heb ik ook weer zoiets van dat ik sowieso een andere opleiding wil doen hierna....
Ja schattig hequote:
mwehehehequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja schattig heen toen de Mr. met de onze ging lopen, zei haar broertje: kijk, daar heb je de echte Percy
Ik weet niet precies hoe dat allemaal zit dan. Volgens mij moest niveau 3 twee boekjes/modules afronden en waren ze toen klaar met de opleiding.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gordon gaf het, ik zie net dat Baron en Fokkenrood het geven.
Maar je moet sowieso je eind module cisco doen toch? En het lijkt me toch enigszins handig dat je kennis van Cisco hebt, wil je deze opleiding toch afronden. Ongeacht of je iets anders wilt gaan doen hierna.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Oognip doe niet zo gek.
Ik ben momenteel het dikst
Ik heb net een bounty ijsje gehad. Jammer dat ik er maar zo kort van kan genieten
*Jaloers*quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Oognip doe niet zo gek.
Ik ben momenteel het dikst
Ik heb net een bounty ijsje gehad. Jammer dat ik er maar zo kort van kan genieten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
*Jaloers*
Heb je nog nieuwe buikfoto's?
Hoe lang is je zus zwanger dan ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee nog geen nieuwe gemaakt doe ik volgende week wel weer denk ik
vandaag zat ik met mijn zus even op een terras iedereen aan haar vragen hoelang moet je nog?
En bij mij vroegen ze niks. Nu is mijn zus haar buik ook zeker 2x zo dik maar toch vind ik het wel apart
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://www.ugo.com/best-of-web/the-trashiest-pregnancy-pictures
[ afbeelding ]
Ja, vogels wil ik ook niet neequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb toch liever een vlieg dan een vogel op bed zoals ik van ze kreeg
Ja goed he, had het ook net gehoord, wat leuk dat we Noche en Diaz toch nog kunnen blijven volgenquote:
Waarom? zonder reclame?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
ik kijk x-factor straks als het online staat.
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef ElisaB het volgende:
Help me alsjeblieft herinneren: als ik bij mammaElisaB ga eten, moet ik op tijd stoppen met eten! Ik moet dus niet - omdat het ze smerig lekker is - maar blijven doorbikken. Gewoon, op tijd stoppen de volgende keer.
Heeft iedereen even een aantekening gemaakt voor het geval ik het vergeet?
Dank u
Ik ontplof echt zowatquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef indaha het volgende:
Staat genoteerden is gelijk een goede tip voor Indaha die ook zo goed door kan blijven eten als het smaakt
En het was niet lekker ofzo?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ontplof echt zowat
Echt, als we dan gegeten hebben, komen de toetjes op tafel
Wat denk je zelfquote:
Alsof je het iedere dag doetquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Schuimpjes, chocoladevla en gesuikerde melk. Naar believen nog afgetopt met een kwak slagroom. Daarnaast een happie snuf en een bakkie pleur. Veeg mij maar op
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Schuimpjes, chocoladevla en gesuikerde melk. Naar believen nog afgetopt met een kwak slagroom. Daarnaast een happie snuf en een bakkie pleur. Veeg mij maar op
Ja, maar dit is gewoon standaardvooer bij MammaB. Als er iets te vieren is, is het nog ergerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
Alsof je het iedere dag doetje had wat te vieren toch?
Beslist een aanrader. Maar wel zorgen dat je de dag ervoor niet teveel eetquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef Bamba het volgende:
Zal ik dinsdag anders rond etenstijd komen?
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar dit is gewoon standaardvooer bij MammaB. Als er iets te vieren is, is het nog erger
[..]
Beslist een aanrader. Maar wel zorgen dat je de dag ervoor niet teveel eet
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar dit is gewoon standaardvooer bij MammaB. Als er iets te vieren is, is het nog erger
[..]
Beslist een aanrader. Maar wel zorgen dat je de dag ervoor niet teveel eet
Verstandigquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
ah ok als ik een keer aan moet sterken ofzo meld ik me wel
Verder blijf ik ver, ver uit de buurt. Begin net vriendjes te worden met de weegschaal
Eénmaal, andermaal, houdbaarheidsdatum weer verstreken.quote:
Pauze? Er moet er nog 1 hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:27 schreef Bamba het volgende:
Zo, pauze van X Factor, ik ga lekker douchen
Oh er komt nog een groepquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:27 schreef Bamba het volgende:
Zo, pauze van X Factor, ik ga lekker douchen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ga via mijn grote vriend naar bed toe
Welterusten en ik ga ook maar eens lekker douchen en naar bedquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ga via mijn grote vriend naar bed toe
Trusten indahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Welterusten en ik ga ook maar eens lekker douchen en naar bed
Ja, dat is zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:55 schreef Rewimo het volgende:
Strega, ik heb ook orthopedische schoenen gehad, is wel een verademing hoorMaar tegenwoordig loop ik op MBT's. Die wikkelen af en dat kan ik zelf niet (links dan, grote teen mist gewricht en is stijfgezet). Ik loop er heerlijk op en ik kan nog eens afwisselen, omdat ik meerdere paren heb.
Overigens kreeg ik twee paar orthopedische schoenen, dat was ook prettig, want dan kun je toch nog eens wisselen. Je kunt bijvoorbeeld een paar donkere nemen voor "netjes" en een paar in een kleur die je mooi vindt. 't Is echt niet alleen maar saai grijs, bruin of zwart en het zijn ook niet echt meer van die omaschoenen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe de mijne gaan bevallen.Kijk, misschien kunnen we over een tijd een wedstrijdje houden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ach, wat liefquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij is er.![]()
Hij heeft lekker liggen slapen in de auto.
Van snuffelde aan 'm en liet Oscar even aan hem snuffelen en nu houdt ie even afstand.
Wat een schatje!quote:
Ja, geweldig, ik had het ook al gehoord. Noche is ook zo'n leuk hondje geworden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja goed he, had het ook net gehoord, wat leuk dat we Noche en Diaz toch nog kunnen blijven volgen
leuk is dat bloempapier hequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef Qwea het volgende:
Mijn bank staatPagan, Strega... bedankt voor het kaartje en het bloempapier
En hoe ligt je bank?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef Qwea het volgende:
Fijn dat het al zo goed gaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar mag nu al samen met Jip op de vensterbank!
Het is mooi weer hé!quote:
Mooie bank? Staat goed en onbeschadigd en zo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef Qwea het volgende:
Leuk Yns, die potjes ook vrolijk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:42 schreef Ynske het volgende:
k heb mezelf getrakteerd op plantjes voor op t balkon
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
incl aarde, zaadjes en de hele rattaplan
ja hequote:
Lekkerrrr. Ja van voetbal word zo'n jongen hongerig!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:17 schreef Rewimo het volgende:
M'n rundertong staat op. Het ruikt verrukkelijk en Christan vraagt iedere 5 minuten of het al klaar is
Tja, de eerste paar uur is ie nog niet aan de beurtquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:19 schreef Strega het volgende:
Lekkerrrr. Ja van voetbal word zo'n jongen hongerig!
Voorzichtig vingeren hè, van dat squirten krijg je vaak van die kringen in de stof.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef Qwea het volgende:
Hoaxquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef Pagan het volgende:
Voorzichtig vingeren hè, van dat squirten krijg je vaak van die kringen in de stof.
Daar is ze vast heel blij meequote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef ElisaB het volgende:
Rewimo, ik heb de ProBook 900-nog wat gekocht voor mijn moeder. Moo-oooi man
Anyway; weer een tevreden klant (denk ik, want ze komt 'm vanmiddag halen)
Dat wordt een identiteitscrisisquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb een kittentuigje moeten kopen voor Oscar.
Hij moet eerst opladen. En dan zal ik eens kijken of ik ergensquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:38 schreef Rewimo het volgende:
Daar is ze vast heel blij meeHeb je er al een paar
boeken opgezet voor haar?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Da's het enige wat past. Op de kleinste stand.
*bij APK uit de buurt blijft voorlopig*quote:
heb hem meteen al in de brievenbus gedaan. Staat op: gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjequote:Op zaterdag 9 april 2011 15:35 schreef Rewimo het volgende:
Dan zet je erop: gefeliciteerd met de geboorte van "naam zoontje"
Wat leuk dat het zo goed gaat met Oscar en ook met Jipquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar is mee gaan wandelen. Stukje zelf lopen en een stukje in de tas.![]()
Hij heeft ook een JR ontmoet maar die vond ie nog net wat te druk.
Jip begint al weer wat te ontdooien, scheelt ook wel dat Oscar echt immens respect voor Jip heeft en 'm ook niet loopt te klieren.![]()
En hij liep zelf naar z'n plasmat toe om d'r op te gaan plassen. Nog geen een plasje op de vloer. Trots.
Een man met groene vingersquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:36 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit jaar voor het eerst een geranium gestekt en er komt al een bloemetje aan
Je hebt gewoon groene vingersquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:36 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit jaar voor het eerst een geranium gestekt en er komt al een bloemetje aan
Is Noche nog gezellig bij oh-oh?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:33 schreef indaha het volgende:
Hier nog een paar linkjes naar foto's van Noche aan de wandel![]()
http://i54.tinypic.com/jhdac6.jpg
http://i51.tinypic.com/2csht28.jpg
http://i56.tinypic.com/2nlbddt.jpg
http://i55.tinypic.com/eejiu.jpg
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik weet niet of het er al opstaat maar Noche heeft een baasje!
Mocht het berichtje van oh-oh erop zetten
Noche krijgt echt een supercool huisje!
Ik ging net wierrook kopen hier in de stad en die mensen vinden mijn honden altijd zo tof. Ik liep naar binnen en ik vroeg "hey, willen jullie niet toevallig een heel leuk hondje kopen?" .
En toen zei die vrouw dat net drie weken geleden hun teckel van 18 was ingeslapen en dat haar man net die ochtend nog gezegd had dat ze niet op zoek gingen naar een nieuwe hond omdat die vanzelf wel aan zou komen waaien.
Voila!
Die man ( ze runnen samen de winkel ) zei meteen dat Bassie ( de teckel ) Noche gestuurd had en ze waren echt meteen helemaal verkocht.
Hoe tof is dat dan?
Tis 3 minuten lopen van mn werk, en ik kan m dan altijd zien want hij gaat mee naar de winkel, en ik mag m dan tussen de middag altijd ophalen voor een wandeling.
Ik ben echt ZOOOOOOOOO blij
Ja erg wat dieren aangedaan wordt, ik eet ook steeds minder vlees en probeer ook zoveel mogelijk biologisch vlees te gebruiken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:51 schreef Oognip het volgende:
Ik wou dat iedereen deze documentaire ging kijken, dan waren er geen vleeseters meer op de wereld en hadden de dieren een prettiger leven. Onschuldige dieren die leven van huid en haar worden ontdaan
Met de opa van mijn vriend gaat het steeds slechter. We gaan er morgen heen, samen met zijn oma. Ben benieuwd hoe hij er uit ziet maar dat zal wel even schrikken zijn.
Ja dat vond ik ook op de eerste foto's ,maar op de derde zie je dat hij toch nog klein isquote:
Ach, te lief!quote:
Dat is een post van 5 uur geleden.quote:
Wat is het al echt een hondje geworden hé!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:33 schreef indaha het volgende:
Hier nog een paar linkjes naar foto's van Noche aan de wandel![]()
http://i54.tinypic.com/jhdac6.jpg
http://i51.tinypic.com/2csht28.jpg
http://i56.tinypic.com/2nlbddt.jpg
http://i55.tinypic.com/eejiu.jpg
Die is vroeg! Had je hem binnen opgekweekt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:36 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hier net zo, zeker 2 á 3 keer geen vlees in de week en alleen biologisch. Maar vlees staat ons ook steeds meer tegen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja erg wat dieren aangedaan wordt, ik eet ook steeds minder vlees en probeer ook zoveel mogelijk biologisch vlees te gebruiken.
Veel sterkte morgen voor jullie bezoek aan de opa van je vriend
Het was te lekker buitenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is een post van 5 uur geleden.
Effe flink doorposten, dan haal je ons niet meer in
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:21 schreef Strega het volgende:
Die is vroeg! Had je hem binnen opgekweekt?
Hebben jullie wel eens olijven aan de boom?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:25 schreef Strega het volgende:
Het was te lekker buiten![]()
We hebben hier de olijven, oleanders en vijgen naar buiten gehaald, die hebben de winter zeer goed doorstaan. Oleanders zitten al vol knoppen. Alleen heeft een of ander knaagdiertje een heel stel knoppen uit m'n vijgen gegeten.
Ja, twee jaar geleden had ik zo'n 20 olijven aan m'n grootste boompje.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Gewoon afgeknipt en in wat water gezet
[..]
Hebben jullie wel eens olijven aan de boom?
Die van mij heeft alleen maar blaadjes
Dan houd ik de moed er maar inquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:43 schreef Strega het volgende:
Ja, twee jaar geleden had ik zo'n 20 olijven aan m'n grootste boompje.
Vorig jaar niks, toe hadden ze eerst te lijden gehad van de late winter en daarna de slecht (natte) zomer.
Ze staan er nu prachtig bij en er komt al een begin van bloei, dus met een mooie zomer moet het dit jaar weer lukken.
Ja, het duurt wel een paar jaar hoor.quote:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen van wel.quote:
Kaarten kunnen krijgenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
Woehoe defqon here I come
Pagan / strega hoe diep moet dat papiertje de grond in?
Jup, easy as hellquote:
Ik post niet namens een gebande, ik had deze foto's per mail.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef senesta het volgende:
Even een kleine waarschuwing en ik ben me er van bewust dat ik me daar niet erg populair mee maak waarschijnlijk.
Maar het is niet toegestaan om namens een gebande te posten he?
Gewoon op juiste plek leggen, dun laagje potgrond er over en water geven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
Woehoe defqon here I come
Pagan / strega hoe diep moet dat papiertje de grond in?
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:39 schreef Anne het volgende:
Heeft ze geen dagboek waar ze dat soort meuk kwijt kan?
Je kan helegaar niet staan!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, easy as hellprecies om 13:00 stond ik 5 min in de rij en MM 7
Er was eerder wel een post van oh-oh gepost, omdat ik het vermoeden dat het niet iedereen bekend was dat dat niet mag leek het me verstandig om het even te melden, that's allquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik post niet namens een gebande, ik had deze foto's per mail.
Maar das prima hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Er was eerder wel een post van oh-oh gepost, omdat ik het vermoeden dat het niet iedereen bekend was dat dat niet mag leek het me verstandig om het even te melden, that's all
Hu? Wie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:39 schreef Anne het volgende:
Heeft ze geen dagboek waar ze dat soort meuk kwijt kan?
Oh jee, dat word even langs de dierenarts, niet te lang mee wachten hoor!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef Anne het volgende:
Volgens mij heeft een van m'n poezzies een blaasontsteking.
Dus de foto's mogen wel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Er was eerder wel een post van oh-oh gepost, omdat ik het vermoeden dat het niet iedereen bekend was dat dat niet mag leek het me verstandig om het even te melden, that's all
Nou, ik heb ook niet de eer.quote:
Ow, in een echte winkel-winkel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, easy as hellprecies om 13:00 stond ik 5 min in de rij en MM 7
quote:
Nee, gewoon op de kattenbakquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh jee, dat word even langs de dierenarts, niet te lang mee wachten hoor!
Plast ze in huis?
Dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef APK het volgende:
Ik krijg zojuist een mail van Oh-Oh dat ze vandaag een bloemetjesjurk draagt
Ze kunnen ook van die steentjes hebben in hun urinebuis toch? Dat kan levensgevaarlijk heb ik begrepen, dus niet te lang aankijken hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, gewoon op de kattenbak. Het is een hij btw..
Gisteren was het echt erg, om de 10 minuten op de kattenbak. Vandaag is ie nog niet zo heel erg veel geweest..
Nee, ook nooit hier in de SC gezienquote:
Hartjeshoofdquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:00 schreef Maes het volgende:
En waarom geen reactie van jou op mijn hartjeshoofd?
Heuj!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ook nooit hier in de SC gezien
Then again, ze maken elke idioot mod tegenwoordig
R noemt dat het hartjeshoofd, de smiley in de vorm van een hartje en je bent (nog) niet dementquote:
Nou, bedankt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ook nooit hier in de SC gezien
Then again, ze maken elke idioot mod tegenwoordig
Van het topic van Sammy en Bailey toch, hoe gaat het met ze?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, bedankt.
Maar hoi, ik ben Anne en was moderator op F&F van 08-08-2006/11-02-2007.
Nee joh, dat was winnywanda of zo ietsquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Van het topic van Sammy en Bailey toch, hoe gaat het met ze?
Nee, sorryquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Van het topic van Sammy en Bailey toch, hoe gaat het met ze?
Ow dan zit ik met de verkeerde katten in mijn hoofdquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee joh, dat was winnywanda of zo iets
Ah, okayquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:05 schreef Maes het volgende:
R noemt dat het hartjeshoofd, de smiley in de vorm van een hartje en je bent (nog) niet dement
Hoi Annequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef Anne het volgende:
Nou, bedankt.
Maar hoi, ik ben Anne en was moderator op F&F van 08-08-2006/11-02-2007.
O ja dat topic heb ik ook nog gevolgd, maar hier krijgen zoveel beestjes een goed huisje dat ik ze niet meer allemaal bij naam weet, maar fijn dat je ze opgenomen hebtquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik ben die van Minos en Dushi. Deze twee flappies:
[ afbeelding ]
Ach wat een mooierd, ik heb ook zo'n rood-wittequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef Anne het volgende:
Ze hebben trouwens een nieuw huisgenootje, al een tijdje:
[ afbeelding ]
Of nouja, eigenlijk heeft bovenstaande poes, Moppie, 2 nieuwe huisgenootjes.
Mooie poezels Anne!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik ben die van Minos en Dushi. Deze twee flappies:
[ afbeelding ]
Deze lijkt zeer op onze dagelijkse gast aan tafel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:11 schreef Anne het volgende:
Ze hebben trouwens een nieuw huisgenootje, al een tijdje:
[ afbeelding ]
Of nouja, eigenlijk heeft bovenstaande poes, Moppie, 2 nieuwe huisgenootjes.
Niet normaal, dat daar eerst een petitie voor moet komen, ik dacht ook dat het wel duidelijk verkrachting is en dat het ook zo in de wet stond.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef senesta het volgende:
Ik lees trouwens net dat penetreren van Baby's, peuters en kleuters niet als verkrachting word gerekend? Klopt dat?
http://petities.nl/petiti(...)-altijd-verkrachting
Dat is echt te zot voor woorden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet normaal, dat daar eerst een petitie voor moet komen, ik dacht ook dat het wel duidelijk verkrachting is en dat het ook zo in de wet stond.
I
Leuk! Dit was met dit weer natuurlijk extra feestelijk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeee![]()
Nog niet teruggelezen, ga ik zo even doen. Net terug uit Volendam, daar was een persdag van het Eurovisie Songfestival met allemaal buitenlandse deelnemers. Superdag gehad met MissBliss, met dit weer in Volendam was echt geweldig
Heb je een rooie kop nu?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeee![]()
Nog niet teruggelezen, ga ik zo even doen. Net terug uit Volendam, daar was een persdag van het Eurovisie Songfestival met allemaal buitenlandse deelnemers. Superdag gehad met MissBliss, met dit weer in Volendam was echt geweldig
Wat reageer je weer flatteus naar Greys.quote:
Het was heerlijk, MissBliss en ik zijn na afloop gewoon lekker de toerist gaan uithangen daarquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk! Dit was met dit weer natuurlijk extra feestelijk!
Ik bedenk me net dat ik er ook nog nooit geweest benquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was heerlijk, MissBliss en ik zijn na afloop gewoon lekker de toerist gaan uithangen daar
Op de foto in klederdracht, terrasje, foto's maken. Wat is Volendam eigenlijk leuk, ik was er in geen dertig jaar geweest en MissBliss nog nooit!
Jep dat klopt, omdat er geen geweld bij wordt gebruiktquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef senesta het volgende:
Ik lees trouwens net dat penetreren van Baby's, peuters en kleuters niet als verkrachting word gerekend? Klopt dat?
http://petities.nl/petiti(...)-altijd-verkrachting
Dat gebeurt toch, als je in de zon zit enzo?quote:
Ben jij die linker of die rechter op de fotoquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Die foto die je zag was na afloop. En? Had ik een rooie kop?
Okequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Gewoon op juiste plek leggen, dun laagje potgrond er over en water geven.
Oh ja, zonnig plekje vinden ze wel lekker!quote:
Nope, ze worden echt enkel alleen via q-dance verkochtquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, in een echte winkel-winkel?
Misschien moet ik dat de volgende keer ook doen dan. Via internet lukt het echt nimmer.
Tja, dat is toch echt te bizar voor woorden. Zo'n geval en dan geen geweld?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep dat klopt, omdat er geen geweld bij wordt gebruiktIk heb die link hier ook al eens neergezet en heb de petitie ook getekend. Echt bah
Mooi, dan heb ik als de tuin klaar is het perfecte plekkiequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh ja, zonnig plekje vinden ze wel lekker!
Hebben jullie beetje lekkere tuin daar?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik als de tuin klaar is het perfecte plekkie
En vol dus...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Hebben jullie beetje lekkere tuin daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |