Wat denk je zelfquote:
Alsof je het iedere dag doetquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Schuimpjes, chocoladevla en gesuikerde melk. Naar believen nog afgetopt met een kwak slagroom. Daarnaast een happie snuf en een bakkie pleur. Veeg mij maar op
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Schuimpjes, chocoladevla en gesuikerde melk. Naar believen nog afgetopt met een kwak slagroom. Daarnaast een happie snuf en een bakkie pleur. Veeg mij maar op
Ja, maar dit is gewoon standaardvooer bij MammaB. Als er iets te vieren is, is het nog ergerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
Alsof je het iedere dag doetje had wat te vieren toch?
Beslist een aanrader. Maar wel zorgen dat je de dag ervoor niet teveel eetquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef Bamba het volgende:
Zal ik dinsdag anders rond etenstijd komen?
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar dit is gewoon standaardvooer bij MammaB. Als er iets te vieren is, is het nog erger
[..]
Beslist een aanrader. Maar wel zorgen dat je de dag ervoor niet teveel eet
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar dit is gewoon standaardvooer bij MammaB. Als er iets te vieren is, is het nog erger
[..]
Beslist een aanrader. Maar wel zorgen dat je de dag ervoor niet teveel eet
Verstandigquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
ah ok als ik een keer aan moet sterken ofzo meld ik me wel
Verder blijf ik ver, ver uit de buurt. Begin net vriendjes te worden met de weegschaal
Eénmaal, andermaal, houdbaarheidsdatum weer verstreken.quote:
Pauze? Er moet er nog 1 hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:27 schreef Bamba het volgende:
Zo, pauze van X Factor, ik ga lekker douchen
Oh er komt nog een groepquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:27 schreef Bamba het volgende:
Zo, pauze van X Factor, ik ga lekker douchen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ga via mijn grote vriend naar bed toe
Welterusten en ik ga ook maar eens lekker douchen en naar bedquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ga via mijn grote vriend naar bed toe
Trusten indahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Welterusten en ik ga ook maar eens lekker douchen en naar bed
Ja, dat is zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:55 schreef Rewimo het volgende:
Strega, ik heb ook orthopedische schoenen gehad, is wel een verademing hoorMaar tegenwoordig loop ik op MBT's. Die wikkelen af en dat kan ik zelf niet (links dan, grote teen mist gewricht en is stijfgezet). Ik loop er heerlijk op en ik kan nog eens afwisselen, omdat ik meerdere paren heb.
Overigens kreeg ik twee paar orthopedische schoenen, dat was ook prettig, want dan kun je toch nog eens wisselen. Je kunt bijvoorbeeld een paar donkere nemen voor "netjes" en een paar in een kleur die je mooi vindt. 't Is echt niet alleen maar saai grijs, bruin of zwart en het zijn ook niet echt meer van die omaschoenen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe de mijne gaan bevallen.Kijk, misschien kunnen we over een tijd een wedstrijdje houden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ach, wat liefquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Hij is er.![]()
Hij heeft lekker liggen slapen in de auto.
Van snuffelde aan 'm en liet Oscar even aan hem snuffelen en nu houdt ie even afstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |