joh als je zo een foto van mij zou zien, dan zie je de omgeving niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nee, daar kun je lekker veel op zien ook
Gordon gaf het, ik zie net dat Baron en Fokkenrood het geven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef Hitomi het volgende:
De leraren geven het zelf aan, dat ik op het moment kom dat ik of mijn jaar over moet doen of met een niveau-3 diploma van school zal gaan.
Gordon ken ik wel ja, wist niet dat hij ook Cisco gaf. Ik kan het wel proberen, maar aan de ene kant heb ik ook weer zoiets van dat ik sowieso een andere opleiding wil doen hierna....
Ja schattig hequote:
mwehehehequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja schattig heen toen de Mr. met de onze ging lopen, zei haar broertje: kijk, daar heb je de echte Percy
Ik weet niet precies hoe dat allemaal zit dan. Volgens mij moest niveau 3 twee boekjes/modules afronden en waren ze toen klaar met de opleiding.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gordon gaf het, ik zie net dat Baron en Fokkenrood het geven.
Maar je moet sowieso je eind module cisco doen toch? En het lijkt me toch enigszins handig dat je kennis van Cisco hebt, wil je deze opleiding toch afronden. Ongeacht of je iets anders wilt gaan doen hierna.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Oognip doe niet zo gek.
Ik ben momenteel het dikst
Ik heb net een bounty ijsje gehad. Jammer dat ik er maar zo kort van kan genieten
*Jaloers*quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Oognip doe niet zo gek.
Ik ben momenteel het dikst
Ik heb net een bounty ijsje gehad. Jammer dat ik er maar zo kort van kan genieten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
*Jaloers*
Heb je nog nieuwe buikfoto's?
Hoe lang is je zus zwanger dan ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Nee nog geen nieuwe gemaakt doe ik volgende week wel weer denk ik
vandaag zat ik met mijn zus even op een terras iedereen aan haar vragen hoelang moet je nog?
En bij mij vroegen ze niks. Nu is mijn zus haar buik ook zeker 2x zo dik maar toch vind ik het wel apart
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://www.ugo.com/best-of-web/the-trashiest-pregnancy-pictures
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |