Symbianquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:08 schreef alors het volgende:
[..]
fysiek toetsenbordik ga ondanks alle haters denk ik toch voor de Nokia E7
60 kan ook wel, dan moesten we der 57 halen. Scheelt een beetje hoeveel studiepunten je in het eerste jaar moet halen, veel opleidingen liggen volgens mij rond de 40 of 50quote:
Wel lekker degelijke telefoon en voor de dingen die ik met mijn telefoon doe werkt het primaquote:
Dat is wel streng idd, bij ons was het 40 en nu opgeschroefd naar 45...quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
60 kan ook wel, dan moesten we der 57 halen. Scheelt een beetje hoeveel studiepunten je in het eerste jaar moet halen, veel opleidingen liggen volgens mij rond de 40 of 50
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:15 schreef Pino112 het volgende:
Jamie Woon dus ook al niet.
Maar wel een bazenplaat![]()
![]()
Mee eens, lekker lenteplaatjequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:15 schreef Pino112 het volgende:
Jamie Woon dus ook al niet.
Maar wel een bazenplaat![]()
![]()
scheelt wel dat wij minder met boeken werken, waardoor het leren minder word..quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:13 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is wel streng idd, bij ons was het 40 en nu opgeschroefd naar 45...
My Humps? Da's inderdaad niet echt het beste Black Eyed Peas nummer. Is niet bepaald mijn genre, maar een nummer als Let's get it started is toch wel een bazenplaatquote:
Anouk, Adele, Blof, Kane, Guus Meeuwis, Ilse of iets anders wat het niet nodig heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:16 schreef Sirolf het volgende:
En, na al jullie conclusies van de afgelopen uren... wat gaat dan wél de MH worden?
Jonathan Jeremiah, Selah Sue, Cage the Elephant, of misschien de nieuwe Duran Duran.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:16 schreef Sirolf het volgende:
En, na al jullie conclusies van de afgelopen uren... wat gaat dan wél de MH worden?
Neeeeeeeeeeneeeeeeeeeeeneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jonathan Jeremiah, Selah Sue, Cage the Elephant, of misschien de nieuwe Duran Duran.
Of de nieuwe Graffiti6
Of natuurlijk Anouk.
Als het Glennis Grace maar niet wordt.
denk het niet, ze zullen wel gaan bellen met iemand die nog ff niet bereikbaar is... Anouk....quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef Pino112 het volgende:
Nicole Scherzinger, draaien ze zeker de MH-jingle na afloop.
Jammer dat het zo'n dodelijk saai nummer is, niets speciaals. Was hem al moe.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nederlands fabrikaat + Serious Talent + 3FM = MH.
Ja dat wel, ik had liever Saints gezien, dat is wat gedrufderquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n dodelijk saai nummer is, niets speciaals. Was hem al moe.
Ja ik weet het, maar had gehoopt op andere platenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nederlands fabrikaat + Serious Talent + 3FM = MH.
Die had het van mij ook wel mogen worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik had liever Saints gezien, dat is wat gedrufder
Precies, dit is echt zo'n 12 in een dozijn nummer wat je na 2 keer luisteren wel gehoord hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik had liever Saints gezien, dat is wat gedrufder
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar had gehoopt op andere platen.
Lady Luck, Blind Faith, Saints, Call up to Heaven.
Dit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, dit is echt zo'n 12 in een dozijn nummer wat je na 2 keer luisteren wel gehoord hebt.
Lees die zin nou nog eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, dit is echt zo'n 12 in een dozijn nummer wat je na 2 keer luisteren wel gehoord hebt.
Ik spot de cynisme. Hoezo? Niks ergs aan toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef Pino112 het volgende:
Kaarten voor de 3FM Awards.
Daar. Moet. Ik. Heen.
Jawel. Ik kan nu al wel zeggen wie sommige Awards wintquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:05 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik spot de cynisme. Hoezo? Niks ergs aan toch?
3FM awards stellen niks voor man. Amateuristisch zooitje, wat toch wel jammer is, het heeft wel potentie maar ja..quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:05 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik spot de cynisme. Hoezo? Niks ergs aan toch?
Topic van vorig jaar was goed, ik ga wel weer kijken iigquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel. Ik kan nu al wel zeggen wie sommige Awards wint. En vorig jaar was het ook zulks een feestje [ afbeelding ]
Ik moest toen helaas werken, maar heb nog wel het topic teruggelezen. Geniaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:12 schreef alors het volgende:
[..]
Topic van vorig jaar was goed, ik ga wel weer kijken iig!!
Lady Luck begint ook te irriteren vind ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar had gehoopt op andere platen.
Lady Luck, Blind Faith, Saints, Call up to Heaven.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Lady Luck begint ook te irriteren vind ik.
D'r is toch niks beters op tv.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
3FM awards stellen niks voor man. Amateuristisch zooitje, wat toch wel jammer is, het heeft wel potentie maar ja..
Begin is vet maar na een minuutje of anderhalf heb ik het wel gehoord.quote:
het is ook echt episch, dat die verslaggever serieus kon blijven in dat gesprekquote:
Onder dit nummerquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:39 schreef alors het volgende:
[..]
het is ook echt episch, dat die verslaggever serieus kon blijven in dat gesprek
Hij ging weer 'Fries' pratenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:49 schreef alors het volgende:
wtf ik ben weggezapt door die schijthoer en nu mis ik het
Lol weer AM to PM, zo hoor je het nooit en zo 2 keer per week.
Bart.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
What's up met die mongolenovergangen steeds?
Link naar topic.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zag gister in het GIFjestopic een andere variant erop.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef michielveenstra het volgende:
WWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!! #3FM #ekstraweekend #plop
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef tleemhuis het volgende:
WWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNDDDDDDDD #EkstraWeekend #3FM
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef gerardekdom het volgende:
WWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!! #ekstraweekend #3fm
Wel een beetje toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef alors het volgende:
Je wordt trouwens niet bruin achter glas, dus helaas voor Gerard
Tijd om de studio UIT HET RAAAAAMMMM te hangen dan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef alors het volgende:
ja hoor alleen een stuk langzamer, omdat UV-A niet door het glas komt en UV-B en UV-C wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef alors het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Ah, na een week een 1 aprilgrap doorhebben
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Wel een geslaagde grap dan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Echt hequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Ah, MH-tijd.
En tuurlijk Anouk in het voorstukjeding
Op 'high rotation' nog wel. Vind Killer Bee een stuk beter dan die 'echte' single...quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef Pino112 het volgende:
Ah, MH-tijd.
En tuurlijk Anouk in het voorstukjeding
Na de crowdsurf-poging kan ik dit nummer eigenlijk niet meer horen, toen hebben ze 2 uur lang staan soundchecken met telkens dit nummer...quote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Na de crowdsurf-poging kan ik dit nummer eigenlijk niet meer horen, toen hebben ze 2 uur lang staan soundchecken met telkens dit nummer...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Na de crowdsurf-poging kan ik dit nummer eigenlijk niet meer horen, toen hebben ze 2 uur lang staan soundchecken met telkens dit nummer...
Ja, maar was natuurlijk ook een wat vreemde plek om te spelen (buiten op de NPO parkeerplaats), dus kost wat extra tijd dan.quote:
eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op 'high rotation' nog wel. Vind Killer Bee een stuk beter dan die 'echte' single...
Dit vooral door de fantastische herinneringen die ik er bij heb.quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit vooral door de fantastische herinneringen die ik er bij heb.
Julian Peretta, Jamie Woon en Jonathan Jeremiah staan echter op medium rotation, dus komen ook behoorlijk vaak langs. Da's dan wel weer mooi.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weinig spannende MH. Herhaling herhaling
Giel over die menigte heen, Timur, Domien, Gerrie en weet ik wie nog meer.quote:
Jonathan Jeremiah vind ik wel goed, Jamie Woon moet ik echt niet te vaak horen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Julian Peretta, Jamie Woon en Jonathan Jeremiah staan echter op medium rotation, dus komen ook behoorlijk vaak langs. Da's dan wel weer mooi.
Oh zo, ja klopt. Heb ik half allemaal gemist, maar was wel leuk ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Giel over die menigte heen, Timur, Domien, Gerrie en weet ik wie nog meer.
awwwwwwwwwwwwww jouw UIquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja wat was dat nou met dat gedoe?Heb het helemaal gemist namelijk.
Briljantquote:
+1quote:
Linkje pl0x?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ga even woodkid luisteren allemaal, supervet.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:38 schreef Pino112 het volgende:
Onverstaanbaar![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vind er niet veel aan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ga even woodkid luisteren allemaal, supervet.
Welke?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
wtf is dit nou weer voor een nummer
Waar is de anouk gebleven die goede nummers had
Dit is Anouk die al haar boosheid en verdriet in een nummer heeft gestopt. Ik vind hem wel lekker.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
wtf is dit nou weer voor een nummer
Waar is de anouk gebleven die goede nummers had
tududududu tudududduduquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is Anouk die al haar boosheid en verdriet in een nummer heeft gestopt. Ik vind hem wel lekker.
Inderdaad een hele vrolijke tekst.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
tududududu tudududdudu
klinkt niet heel boos
Nee de tekst niet.quote:
Dat ben ik wel met je eens bij zo'n tekst hoort een ander soort muziek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee de tekst niet.De tekst en de emotie die het nummer zonder de tekst oproept moeten samengaan though, wil het een goed nummer zijn. Vind ik.
1e; Mwahquote:
Ja dat bedoelde ik met het tudududu. Beetje chill vrolijk muziekje, dat werkt niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens bij zo'n tekst hoort een ander soort muziek.
Dat is dus het kuttequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
schreeuwikgooiallesvanmeafnummer.
Ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1e; Mwah
2e; die uil![]()
Doe me dan deze maar:
Wie kwam daar ook al weer mee?
Allrounder kwam in dit topic als eerst mee, al ken ik hem wat langer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1e; Mwah
2e; die uil![]()
Doe me dan deze maar:
Wie kwam daar ook al weer mee?
Hopelijk gaan ze voortaan alle jingles zo doen.quote:
Erg hequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
wtf ik kijk dat filmpje van Anouk bij Giel. 8 vrouwen whatttt
waarquote:
Alleen maar Friday-jinglesquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:04 schreef Sirolf het volgende:
En Eric had duidelijk tijd teveel deze week.
http://dwdd.vara.nl/quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heeft ieamnd dat DWDD fragment waar dat dingie over Dox is?
Kijk maar op de DWDD-site.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
staat op Youtubequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ja kan niet vinden, dat was het probleem
Tijden niet gehoord deze plaat. Heerlijke plaat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Motorcycle
Dit is nou echt mijn muziek.
Eurodance.
Je antwoord: http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=29976#p29976quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:38 schreef Qunix het volgende:
Kan Dalet op een willekeurige Windows machine draaien? Of is er ook bepaalde hardware voor nodig?
Thanks!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je antwoord: http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=29976#p29976
Nou nou zeg wat een onzin.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef hole1988 het volgende:
heb trouwens het Anouk interview van YT moeten halen. Ze willen duidelijk dat je naar de site van GIEL gaat.
dat is zelfs de reden waarom het 1e kanaal verwijderd is.quote:
quote:
Fuck, ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:53 schreef alors het volgende:
Hoerenkak, Heilig Gras gemist![]()
Helemaal vergeten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:53 schreef alors het volgende:
Hoerenkak, Heilig Gras gemist![]()
Helemaal vergeten
http://hole1988.nl/test/ug/mp4.php?id=12354800&q=stdquote:
En dat recht hebben ze ook gewoon. Het is hun content, niet die van jou...quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef hole1988 het volgende:
heb trouwens het Anouk interview van YT moeten halen. Ze willen duidelijk dat je naar de site van GIEL gaat.
Ik heb er totaal niet weer aan gedacht, terwijl ik de hele week dat voorstukje voorbij zag komen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik was diep verzonken in telefoonreviews en Janelle Monae's muziek
joh.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat recht hebben ze ook gewoon. Het is hun content, niet die van jou...
Ik had het zelfs op mijn telefoon staan, maar die ligt al een tijd onaangeraakt op mijn bed, tsja dan heb je daar zonder alarm iig niks aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:56 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik heb er totaal niet weer aan gedacht, terwijl ik de hele week dat voorstukje voorbij zag komen.
En steeds dacht ik, oja dat moet ik vrijdag even checken.
Handig iddquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had het zelf op mijn telefoon staan, maar die ligt al een tijd onaangeraakt op mijn bed, tsja dan heb je daar zonder alarm iig niks aan
Timoquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNDD!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat recht hebben ze inderdaad, maar ik vraag me af of de VARA geen andere prioriteiten heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat recht hebben ze ook gewoon. Het is hun content, niet die van jou...
VARA en VPRO zijn de 2 omroepen die daar pietje precies in zijn is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat recht hebben ze inderdaad, maar ik vraag me af of de VARA geen andere prioriteiten heeft.
1e huwelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef Scuidward het volgende:
De grap van Gerard gemist: ik had die *** niet moeten doen?
Dat zijn ook snoepjes enzo idd..quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd of ze echt vegetarisch is.. Gebruikt ze ook geen producten waar gelatine in verwerkt is? Dan wordt 't heel lastig....
Yup. En papier. En het omhulsel van zachte pillen, lucifers, paintball-balletjes. Enzovoort enzovoort...quote:
Klopt, de VARA doet daar heel erg lastig mee... daarom staan de GIEL-fragmenten ook niet op 3FM.nl (omdat ze dus persé hun eigen systeem willen gebruiken).quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
VARA en VPRO zijn de 2 omroepen die daar pietje precies in zijn is mijn ervaring.
[3FM #2919] Operatie Zandstorm! *O*quote:Operation DJ Sandstorm, 08-04-2011:
1. Adina Howard - Freak Like Me
2. B.O.B. - Magic
3. Bloc Party - Helicopter (Remix)
4. Reverend & The Makers - Miss Brown
5. Apollo Four Fourty - Ain't Talkin' 'Bout Dub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |