Dan is de keuze makkelijk gemaakt toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef borisz het volgende:
Denkt na over een nieuwe telefoon. Huidige optie: HTC Incredible S
Tenzij anderen me nog kunnen overtuigenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan is de keuze makkelijk gemaakt toch?
Nexus S? Clean Androidquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Tenzij anderen me nog kunnen overtuigen
quote:
Ik heb er toen volgens mij meer als 200 gulden voor moeten betalen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:42 schreef alors het volgende:
Oh diedie kreeg je ook gratis bij de postbank destijds
Awwwquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb er toen volgens mij meer als 200 gulden voor moeten betalen.
Weken ziek van geweest toen die in het kanaal was gevallen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Als die theorie dus klopt is Saints dus ook geen MH.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Als die theorie dus klopt is Saints dus ook geen MH.
ach ja, dat inleveren heb ik net achter de rug.. nu die tentamens nog halen.. als dat lukt heb zo goed als zeker mijn propedeuse binnen dus motivatie is der hier welquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:17 schreef alors het volgende:
[..]
Hey
nou bij wil het leren totaal niet, en ik moet ook nog allemaal dingen inleveren, totaal geen inspiratie om iets op papier te krijgenEn daarbij echt zo'n vreetkick
Ik had even bij Plage en Dotan gekeken, op de dag dat zij MH werden zijn ze voor 16.30 niet gedraaid.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:57 schreef alors het volgende:
Ik denk trouwens dat nummers gedraaid tussen 2 en half 3/kwart voor 3 nog wel MH kunnen worden, maar daarna niet meer....
Prima optie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef borisz het volgende:
Denkt na over een nieuwe telefoon. Huidige optie: HTC Incredible S
Fysiek toetsenbord lijkt mij echt kut, vooral omdat ik van die enorme kolenscheppen hebquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Prima optie.
Heb zelf sinds een paar weken de HTC Desire Z, omdat ik Android wilde en een fysiek toetsenbord.
Keurig, in 1 jaar? Ja ik heb de meeste dingen ook wel ingeleverd maar ja scriptie gaat gewoon door... En ik ben ff weggeweest dus had al weinig tijd...quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ach ja, dat inleveren heb ik net achter de rug.. nu die tentamens nog halen.. als dat lukt heb zo goed als zeker mijn propedeuse binnen dus motivatie is der hier wel
yup. Best een hoog aantal studiepunten nodig ook. volgens mij is het maximaal 67 en we moeten der 64 in het eerste jaar halenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:06 schreef alors het volgende:
[..]
Keurig, in 1 jaar? Ja ik heb de meeste dingen ook wel ingeleverd maar ja scriptie gaat gewoon door... En ik ben ff weggeweest dus had al weinig tijd...
fysiek toetsenbordquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fysiek toetsenbord lijkt mij echt kut, vooral omdat ik van die enorme kolenscheppen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |