Mwah zo snel nog een single van Anouk als MH ? Lijkt me sterk al is er wel erg veelt e doen rondom Anouk dus van de andere kant zou het me net verbazen.quote:
Dat nummer van Handsome Poets is zo tofquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah zo snel nog een single van Anouk als MH ? Lijkt me sterk al is er wel erg veelt e doen rondom Anouk dus van de andere kant zou het me net verbazen.
Ik hoop op een van deze :
Selah Sue - Crazy Vibes
Handsome Poets - We can't Be Saints
Jamie Woon - Lady Luck
Jonathan jeremiah - Happines
Cage The Elephant - Shake Me Down
Claudia zei net dat Bert er weer was. Nouja beter, ik vind Bert prima voor een keer maar Rob is eindbaasquote:
Bert is wel in de studio maar Rob staat achter de schuiffie's.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Claudia zei net dat Bert er weer was. Nouja beter, ik vind Bert prima voor een keer maar Rob is eindbaas
Heyquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:08 schreef Bol_Wan het volgende:
Middag mensen, eindelijk weer es tijd om hier even in mee te lullen. Lekker in het zonnetje aan het leren. Afgezien van het leren helemaal top. Maar mijn lentemuziek maakt veel goed
Mag allemaal!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah zo snel nog een single van Anouk als MH ? Lijkt me sterk al is er wel erg veelt e doen rondom Anouk dus van de andere kant zou het me net verbazen.
Ik hoop op een van deze :
Selah Sue - Crazy Vibes
Handsome Poets - We can't Be Saints
Jamie Woon - Lady Luck
Jonathan jeremiah - Happines
Cage The Elephant - Shake Me Down
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |