denk het niet, ze zullen wel gaan bellen met iemand die nog ff niet bereikbaar is... Anouk....quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef Pino112 het volgende:
Nicole Scherzinger, draaien ze zeker de MH-jingle na afloop.
Jammer dat het zo'n dodelijk saai nummer is, niets speciaals. Was hem al moe.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nederlands fabrikaat + Serious Talent + 3FM = MH.
Ja dat wel, ik had liever Saints gezien, dat is wat gedrufderquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n dodelijk saai nummer is, niets speciaals. Was hem al moe.
Ja ik weet het, maar had gehoopt op andere platenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nederlands fabrikaat + Serious Talent + 3FM = MH.
Die had het van mij ook wel mogen worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik had liever Saints gezien, dat is wat gedrufder
Precies, dit is echt zo'n 12 in een dozijn nummer wat je na 2 keer luisteren wel gehoord hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik had liever Saints gezien, dat is wat gedrufder
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar had gehoopt op andere platen.
Lady Luck, Blind Faith, Saints, Call up to Heaven.
Dit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, dit is echt zo'n 12 in een dozijn nummer wat je na 2 keer luisteren wel gehoord hebt.
Lees die zin nou nog eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, dit is echt zo'n 12 in een dozijn nummer wat je na 2 keer luisteren wel gehoord hebt.
Ik spot de cynisme. Hoezo? Niks ergs aan toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef Pino112 het volgende:
Kaarten voor de 3FM Awards.
Daar. Moet. Ik. Heen.
Jawel. Ik kan nu al wel zeggen wie sommige Awards wintquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:05 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik spot de cynisme. Hoezo? Niks ergs aan toch?
3FM awards stellen niks voor man. Amateuristisch zooitje, wat toch wel jammer is, het heeft wel potentie maar ja..quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:05 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik spot de cynisme. Hoezo? Niks ergs aan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |