quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar had gehoopt op andere platen.
Lady Luck, Blind Faith, Saints, Call up to Heaven.
Dit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, dit is echt zo'n 12 in een dozijn nummer wat je na 2 keer luisteren wel gehoord hebt.
Lees die zin nou nog eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, dit is echt zo'n 12 in een dozijn nummer wat je na 2 keer luisteren wel gehoord hebt.
Ik spot de cynisme. Hoezo? Niks ergs aan toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef Pino112 het volgende:
Kaarten voor de 3FM Awards.
Daar. Moet. Ik. Heen.
Jawel. Ik kan nu al wel zeggen wie sommige Awards wintquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:05 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik spot de cynisme. Hoezo? Niks ergs aan toch?
3FM awards stellen niks voor man. Amateuristisch zooitje, wat toch wel jammer is, het heeft wel potentie maar ja..quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:05 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik spot de cynisme. Hoezo? Niks ergs aan toch?
Topic van vorig jaar was goed, ik ga wel weer kijken iigquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel. Ik kan nu al wel zeggen wie sommige Awards wint. En vorig jaar was het ook zulks een feestje [ afbeelding ]
Ik moest toen helaas werken, maar heb nog wel het topic teruggelezen. Geniaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:12 schreef alors het volgende:
[..]
Topic van vorig jaar was goed, ik ga wel weer kijken iig!!
Lady Luck begint ook te irriteren vind ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:49 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar had gehoopt op andere platen.
Lady Luck, Blind Faith, Saints, Call up to Heaven.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Lady Luck begint ook te irriteren vind ik.
D'r is toch niks beters op tv.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
3FM awards stellen niks voor man. Amateuristisch zooitje, wat toch wel jammer is, het heeft wel potentie maar ja..
Begin is vet maar na een minuutje of anderhalf heb ik het wel gehoord.quote:
het is ook echt episch, dat die verslaggever serieus kon blijven in dat gesprekquote:
Onder dit nummerquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:39 schreef alors het volgende:
[..]
het is ook echt episch, dat die verslaggever serieus kon blijven in dat gesprek
Hij ging weer 'Fries' pratenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:49 schreef alors het volgende:
wtf ik ben weggezapt door die schijthoer en nu mis ik het
Lol weer AM to PM, zo hoor je het nooit en zo 2 keer per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |