Fuck, ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:53 schreef alors het volgende:
Hoerenkak, Heilig Gras gemist![]()
Helemaal vergeten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:53 schreef alors het volgende:
Hoerenkak, Heilig Gras gemist![]()
Helemaal vergeten
http://hole1988.nl/test/ug/mp4.php?id=12354800&q=stdquote:
En dat recht hebben ze ook gewoon. Het is hun content, niet die van jou...quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef hole1988 het volgende:
heb trouwens het Anouk interview van YT moeten halen. Ze willen duidelijk dat je naar de site van GIEL gaat.
Ik heb er totaal niet weer aan gedacht, terwijl ik de hele week dat voorstukje voorbij zag komen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik was diep verzonken in telefoonreviews en Janelle Monae's muziek
joh.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat recht hebben ze ook gewoon. Het is hun content, niet die van jou...
Ik had het zelfs op mijn telefoon staan, maar die ligt al een tijd onaangeraakt op mijn bed, tsja dan heb je daar zonder alarm iig niks aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:56 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik heb er totaal niet weer aan gedacht, terwijl ik de hele week dat voorstukje voorbij zag komen.
En steeds dacht ik, oja dat moet ik vrijdag even checken.
Handig iddquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had het zelf op mijn telefoon staan, maar die ligt al een tijd onaangeraakt op mijn bed, tsja dan heb je daar zonder alarm iig niks aan
Timoquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNDD!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat recht hebben ze inderdaad, maar ik vraag me af of de VARA geen andere prioriteiten heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat recht hebben ze ook gewoon. Het is hun content, niet die van jou...
VARA en VPRO zijn de 2 omroepen die daar pietje precies in zijn is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat recht hebben ze inderdaad, maar ik vraag me af of de VARA geen andere prioriteiten heeft.
1e huwelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef Scuidward het volgende:
De grap van Gerard gemist: ik had die *** niet moeten doen?
Dat zijn ook snoepjes enzo idd..quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd of ze echt vegetarisch is.. Gebruikt ze ook geen producten waar gelatine in verwerkt is? Dan wordt 't heel lastig....
Yup. En papier. En het omhulsel van zachte pillen, lucifers, paintball-balletjes. Enzovoort enzovoort...quote:
Klopt, de VARA doet daar heel erg lastig mee... daarom staan de GIEL-fragmenten ook niet op 3FM.nl (omdat ze dus persé hun eigen systeem willen gebruiken).quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
VARA en VPRO zijn de 2 omroepen die daar pietje precies in zijn is mijn ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |