Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef Haque het volgende:
De leeftijd van ontmaagding heeft een link met het opleidingsniveau.
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef Haque het volgende:
15 en HBO, ik ben benieuwd wat je daar aan wilt afleidenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef Haque het volgende:
Newton, eeuwige maagd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
15 en HBO, ik ben benieuwd wat je daar aan wilt afleiden
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:21 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Newton, eeuwige maagd.
De vergelijking gaat op dus.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:21 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Newton, eeuwige maagd.
De vergelijking gaat op dus.
16 en hbo. ben toch benieuwd wat de leeftijd van ontmaagding met het opleidingsniveau te maken heeft...quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef Haque het volgende:
Bewezen verband. Lager middelbaar opgeleiden (vmbo) hebben gemiddeld ongeveer een 1 tot 1,5 jaar eerder seks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef justme85 het volgende:
[..]
16 en hbo. ben toch benieuwd wat de leeftijd van ontmaagding met het opleidingsniveau te maken heeft...
No shit sherlockquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:24 schreef Jordony het volgende:
16 en hbo en studeer door naar uni. Wanneer je ontmaagd wordt heeft helemaal niet alleen te maken met opleiding wtf. Opvoeding en eigen karakter spelen ook een rol.
En laat opvoeding en karakter nou weer een verband hebben met opleidingsniveauquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:24 schreef Jordony het volgende:
16 en hbo en studeer door naar uni. Wanneer je ontmaagd wordt heeft helemaal niet alleen te maken met opleiding wtf. Opvoeding en eigen karakter spelen ook een rol.
Ja misschien wel, maar er zijn genoeg voorbeelden van mensen die dit verband niet hebben;) Kan me niet voorstellen dat het alleen aan opleidingsniveau ligt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef Adames het volgende:
[..]
En laat opvoeding en karakter nou weer een verband hebben met opleidingsniveau
Omdat het zo speciaal moet zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Hoeveel mensen die op relatief jonge leeftijd ontmaagd zijn hebben nu spijt?
Ja, ik vermoed dat sommige het voor de verkeerde redenen doen. Niet omdat ze er klaar voor zijn en het echt zelf willen maar omdat ze denken dat ze verliefd zijn etc. En er achteraf spijt van krijgen.quote:
Mijn god, ben jij vroeger een wijf geweestquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed dat sommige het voor de verkeerde redenen doen. Niet omdat ze er klaar voor zijn en het echt zelf willen maar omdat ze denken dat ze verliefd zijn etc. En er achteraf spijt van krijgen.
Behalve dat de categorie <12 ook misbruikslachtoffers bevatten kan. Just saying.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef Haque het volgende:
Ik hoop altijd maar dat het trollen zijn, of "garpjassen" die grappig zijn, want anders is het wel de meest trieste categorie van allemaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:13 schreef Sessy het volgende:
[..]
Behalve dat de categorie <12 ook misbruikslachtoffers bevatten kan. Just saying.
jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Mijn god, ben jij vroeger een wijf geweest?
De categorieën 12, 13, 14, 15 ook. Just saying.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:13 schreef Sessy het volgende:
[..]
Behalve dat de categorie <12 ook misbruikslachtoffers bevatten kan. Just saying.
Dat verklaart je opmerking dan welquote:
Nee hoorquote:
Op mijn 15e mijn Vmbo diploma gehaald en op mijn 22e ontmaagd!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Bewezen verband. Lager middelbaar opgeleiden (vmbo) hebben gemiddeld ongeveer een 1 tot 1,5 jaar eerder seks.
Dat er een verband is betekent niet dat opleidingsniveau de oorzaak is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar er zijn genoeg voorbeelden van mensen die dit verband niet hebben;) Kan me niet voorstellen dat het alleen aan opleidingsniveau ligt.
Don't worry, het was niet bedoeld als aanval of zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef Jordony het volgende:
Sorry voor mijn slechte woordkeuze dan ik bedoelde het namelijk niet zo
Is 'Ik heb geen haast' nog wel een argument op je 23ste?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:25 schreef Schaapje1987 het volgende:
Nog maagd. 23 years and counting.
Ik heb echt geen haast.
Hoezo vind je dat dan? Verklaar je zelfquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef dreams.psd het volgende:
[..]
Is 'Ik heb geen haast' nog wel een argument op je 23ste?
Op je 17de zou ik het nog pikken, maar 23 is toch wel laat.
quote:Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef starla het volgende:
Sowieso maakt het mi geen flikker uit op welke leeftijd iemand ontmaagd wordt.
Tegenwoordig is het een race geworden.
Nou, knap hoor, als je op je 14de al seks hebt gehad, maakt je geheid een beter persoon.
Verwachte reacties: starla is nog maagd.
Maagd dusquote:Op zondag 10 april 2011 11:48 schreef Yevoul het volgende:
Ik heb eerlijk gestemd, ik durf het niet te zeggen, maar ik heb gestemd.
Of 20+quote:
Dat is nog eens een leuk kadoquote:
Eigenlijk een dag laterquote:
Dan zou je toch wel moeten weten dat alleen jouw geval niet het hele verband ongeldig maakt, he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef Scherbatsky het volgende:
14 hier dus (bijna 15)
Vrijwillig, geen spijt etc.
En oh ja, gymnasiumdiploma, en nu universiteit.
Tot zo ver opleidingsniveau..
Don't worry. Zal nog wel komen hoor;)quote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Axel1988 het volgende:
23, nog maagd, en vind dat verschrikkelijk
Weet ik ook wel.quote:Op zondag 10 april 2011 18:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan zou je toch wel moeten weten dat alleen jouw geval niet het hele verband ongeldig maakt, he.
Ik snap alleen niet dat je het zo expliciet bij had moeten vertellen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef Scherbatsky het volgende:
[..]
Weet ik ook wel.
Al ben ik lang niet de enige. Ik heb dus ook een kennissenkring met veel mensen van het VWO/de uni, en ik geloof niet dat het heel significant verschilt met andere opleidingdniveaus, maargoed, kan zijn dat ik het fout heb hoor.
quote:
Nou ja, technisch gezien op mijn 9de of zo, dat was dan heel officieel wel penetratie, maar ik vind het niet echt meetellen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:43 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel verwacht dat jij er vroeger bij zou zijn gezien al je sekspraatjes
Ik schrik even van je antwoord... Maar verderest klopt dat inderdaad meer bij het beeld wat ik van jou hadquote:Op maandag 11 april 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, technisch gezien op mijn 9de of zo, dat was dan heel officieel wel penetratie, maar ik vind het niet echt meetellen.
Wel voor mijn 19de (vanaf dus mijn 9de) van alles met de hand en mond gedaan met zowel vrouwen als mannen.
Helpt dat
Ik had zijn antwoord wel verwachtquote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik schrik even van je antwoord... Maar verderest klopt dat inderdaad meer bij het beeld wat ik van jou had
Geheel vrijwillig hoor, doktertje spelen in het begin, en dat was lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik schrik even van je antwoord... Maar verderest klopt dat inderdaad meer bij het beeld wat ik van jou had
Waarom? Was het anders nu minder lekker?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik was 20 bij de eerste keerAls ik tegenwoordig hoor dat kinderen al rond hun 13e lopen te krikken...ben ik blij dat ik een tijd gewacht heb
Ik ben een ouderwets iemand die het pas wou doen met iemand om wie ik echt geef. Dat is hoe het hoort te zijn in mijn ogen. Maar in deze tijd duiken ze al op hun 12e of 13e vaak het bed in. Ten eerste vind ik dat gewoon veel te vroeg omdat je nog niet helemaal ontwikkelt bent ; ten tweede hebben kinderen van die leeftijd een grotere kans op ziektes of onverwachte zwangerschappen omdat ze ( nog ) niet goed zijn voorgelicht ; ten derde, lijkt het dan alsof ze met de eerste de beste 'verkering' het bed al in duiken. Het hoort gewoon speciaal te zijn en ik ben blij dat ik niet op mijn 13e met iemand het bed in ben gedoken om 'er bij te horen ' die ik nog maar ken kende. Maar zoals gezegd...daarin ben ik gewoon ouderwets. Ieder zo zijn eigen dingquote:Op woensdag 13 april 2011 17:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Was het anders nu minder lekker?
Eensquote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben een ouderwets iemand die het pas wou doen met iemand om wie ik echt geef. Dat is hoe het hoort te zijn in mijn ogen. Maar in deze tijd duiken ze al op hun 12e of 13e vaak het bed in. Ten eerste vind ik dat gewoon veel te vroeg omdat je nog niet helemaal ontwikkelt bent ; ten tweede hebben kinderen van die leeftijd een grotere kans op ziektes of onverwachte zwangerschappen omdat ze ( nog ) niet goed zijn voorgelicht ; ten derde, lijkt het dan alsof ze met de eerste de beste 'verkering' het bed al in duiken. Het hoort gewoon speciaal te zijn en ik ben blij dat ik niet op mijn 13e met iemand het bed in ben gedoken om 'er bij te horen ' die ik nog maar ken kende. Maar zoals gezegd...daarin ben ik gewoon ouderwets. Ieder zo zijn eigen ding
En, was je eerste keer superspeciaal? Ook in vergelijking met al die keren er na? Of heb je gewoon een veel romantischer beeld in je hoofd dat compleet onrealistisch is?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben een ouderwets iemand die het pas wou doen met iemand om wie ik echt geef. Dat is hoe het hoort te zijn in mijn ogen. Maar in deze tijd duiken ze al op hun 12e of 13e vaak het bed in. Ten eerste vind ik dat gewoon veel te vroeg omdat je nog niet helemaal ontwikkelt bent ; ten tweede hebben kinderen van die leeftijd een grotere kans op ziektes of onverwachte zwangerschappen omdat ze ( nog ) niet goed zijn voorgelicht ; ten derde, lijkt het dan alsof ze met de eerste de beste 'verkering' het bed al in duiken. Het hoort gewoon speciaal te zijn en ik ben blij dat ik niet op mijn 13e met iemand het bed in ben gedoken om 'er bij te horen ' die ik nog maar ken kende. Maar zoals gezegd...daarin ben ik gewoon ouderwets. Ieder zo zijn eigen ding
WTF!?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En, was je eerste keer superspeciaal? Ook in vergelijking met al die keren er na? Of heb je gewoon een veel romantischer beeld in je hoofd dat compleet onrealistisch is?
Ik ben het met je eens qua leeftijd hoor, ik vind 13 ook te jong, maar dat hele speciaal geneuzel vind ik dikke bullshit. Seks is seks is lekker, daarmee wachten tot je iemand echt kent, of tot je denkt er klaar voor te zijn is jezelf ernstig tekort doen.
En vraag het aan iedereen, 95 van de 100 vond de eerste keer niet echt bijzonder.
Begrijpelijkquote:
Ik vond mijn eerste keer zeker heel bijzonder omdat het met iemand was waar ik echt van hield/nog steeds van hou en speciaal voor me was/is. Het gaat me niet om de seks die dan opeens veel beter is, maar mijn punt is dat ik niet met de eerste de beste het bed induikt omdat ik een beetje verliefd ben of iets dergelijks. Ik wou het pas doen met iemand waarvan ik echt hield en dat er wederzijds respect was. Dat maakt iedere keer lekkerder dan dat ik het zou doen met de eerste de beste die iets met mij wilt. Dus dan hoor ik blijkbaar bij de 5 van de 100...geeft alleen maar weer dat ik toch iets goed heb gedaan door te wachten ; want als iemand echt speciaal voor je is, word de seks ook gewoon beter. Maarja, wie ben ik?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En, was je eerste keer superspeciaal? Ook in vergelijking met al die keren er na? Of heb je gewoon een veel romantischer beeld in je hoofd dat compleet onrealistisch is?
Ik ben het met je eens qua leeftijd hoor, ik vind 13 ook te jong, maar dat hele speciaal geneuzel vind ik dikke bullshit. Seks is seks is lekker, daarmee wachten tot je iemand echt kent, of tot je denkt er klaar voor te zijn is jezelf ernstig tekort doen.
En vraag het aan iedereen, 95 van de 100 vond de eerste keer niet echt bijzonder.
En was het minder slecht geweest als je daarvoor al met iemand anders naar bed was geweest?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond mijn eerste keer zeker heel bijzonder omdat het met iemand was waar ik echt van hield/nog steeds van hou en speciaal voor me was/is. Het gaat me niet om de seks die dan opeens veel beter is, maar mijn punt is dat ik niet met de eerste de beste het bed induikt omdat ik een beetje verliefd ben of iets dergelijks. Ik wou het pas doen met iemand waarvan ik echt hield en dat er wederzijds respect was. Dat maakt iedere keer lekkerder dan dat ik het zou doen met de eerste de beste die iets met mij wilt. Dus dan hoor ik blijkbaar bij de 5 van de 100...geeft alleen maar weer dat ik toch iets goed heb gedaan door te wachten ; want als iemand echt speciaal voor je is, word de seks ook gewoon beter. Maarja, wie ben ik?
Ja, want dit is de eerste jongen met wie ik echt een band heb opgebouwd met wederzijds respect, etc. Als ik daarvoor in de plaats naar bed was gegaan met de eerste de beste jongen met wie ik heb gedate was het een heel stuk minder geweest. Als je van elkaar houd, etc ( in mijn geval in ieder geval ) is de seks gewoon erg goed. Fijn dat andere mensen willen/kunnen rampetampen met elke jongen/meid met wie ze wel een beetje overweg kunnen of wie er wel leuk uitziet...maar ik heb absoluut geen spijt dat ik zo lang heb gewachtquote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En was het minder slecht geweest als je daarvoor al met iemand anders naar bed was geweest?
<WAARSCHUWING> Het volgende verhaal bevat een mening! <WAARSCHUWING>quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, want dit is de eerste jongen met wie ik echt een band heb opgebouwd met wederzijds respect, etc. Als ik daarvoor in de plaats naar bed was gegaan met de eerste de beste jongen met wie ik heb gedate was het een heel stuk minder geweest. Als je van elkaar houd, etc ( in mijn geval in ieder geval ) is de seks gewoon erg goed. Fijn dat andere mensen willen/kunnen rampetampen met elke jongen/meid met wie ze wel een beetje overweg kunnen of wie er wel leuk uitziet...maar ik heb absoluut geen spijt dat ik zo lang heb gewacht
Wat is dit toch voor ouwelullegedachten dat dit de reden moet zijn? Wat dacht je van geilheid?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
HOLY SHITTTquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar er zijn genoeg voorbeelden van mensen die dit verband niet hebben;) Kan me niet voorstellen dat het alleen aan opleidingsniveau ligt.
sappig verhaal man, maak er ff een collumn van alsjeblieftquote:Op maandag 25 april 2011 02:32 schreef Thunderbowl het volgende:
kom ik aan met mijn 24! Ze neuken al op 13 jaar tegenwoordig.
Klinkt misschien stom uit een mannenbek maar ik wilde gewoon wachten terwijl er genoeg animo was.
Foute vrouwen als in: " ik ben mooi maar heb een kutkarakter " en " ik neuk toch alles wat los en vast zit "
Ik werd ontmaagd op mijn 24e en was een topervaring die ik niet snel meer vergeet! mijn ontmaagder ook niet, 23 jaar en die dag ontmaagd.
puur voor de sex en was voornamelijk lacherig enzo, maar wel super romantisch!
Iedereen aan te raden om op een weiland in het hoge gras te doen!
Je bent tenminste eerlijk.Dat kan een groot gedeelte die hier gepost heeft niet zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef TheJaguar het volgende:
Nog(steeds) niet op mijn -bijna- 20ste helaas, ondanks pogingen om een relatie aan te gaan...
Op een of andere manier zit het mij nooit eens mee.
Of ik ben gewoon gruwelijk lelluk.![]()
"Er klaar voor zijn"?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed dat sommige het voor de verkeerde redenen doen. Niet omdat ze er klaar voor zijn en het echt zelf willen maar omdat ze denken dat ze verliefd zijn etc. En er achteraf spijt van krijgen.
Nooit... je kunt ook overdrijven he. Je mag het net een jaar of tweequote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef TheJaguar het volgende:
Nog(steeds) niet op mijn -bijna- 20ste helaas, ondanks pogingen om een relatie aan te gaan...
Op een of andere manier zit het mij nooit eens mee.
Of ik ben gewoon gruwelijk lelluk.![]()
''Joh, wat wil je hebben voor je verjaardag want ik wil origineel uit de hoek komen! ''quote:
Met de visite er omheenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
''Joh, wat wil je hebben voor je verjaardag want ik wil origineel uit de hoek komen! ''
'' Mwa, je mag me wel ontmaagden als je wilt....
'' Ye sure, why not!
Mentaal?quote:Op donderdag 28 april 2011 06:39 schreef Sander het volgende:
[..]
"Er klaar voor zijn"?
In die redenatie was ik op mijn 13e klaar voor seks.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:40 schreef Ilse1990 het volgende:
15 en ik ben nog steeds bij hem
Niet christelijk, HBO, ga wss naar de uni
Geen spijt natuurlijk, het was heeel romantisch
Al houd ik nu meer van wat ruigere sex ( geen SM, maar ruiger dan knufsex )
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Eerste keer met een andere jongen, ik was 12 geloof ik, met een meisje, 17.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
goed bezig mangquote:Op maandag 2 mei 2011 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, uhe. Je moet ook niet proberen om via de navel een gat te maken, dat zit wat lagerquote:
De TomTom koos de toeristische route?quote:
Wat is het verschil?quote:
Nog serieus op ingaan ookquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:15 schreef teknomist het volgende:
23% beneden de 12?Zeker door paps en mams, vandaar al die gefrustreerde en zieke geesten hier op FOK.
Jawel, het correleert.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef recaH het volgende:
^vind ik nou ook! heeft toch niets met elkaar te maken?!
Dus wat maakt mij dat nu?quote:
Een statistische afwijking. Maakt dat je gelukkig?quote:
En? Viel het mee/tegen?quote:
Laten we dat voorop stellen, though hebben mensen met een hoger opleidingsniveau vaker de eigenschappen die ervoor zorgen dat ze minder snel het bed in duiken -- iets met nadenken voordat je iets doet ofzo? het verband lijkt mij vrij logischquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat er een verband is betekent niet dat opleidingsniveau de oorzaak is.
Valt wel mee denk ik, gemiddelde ligt best hoog..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:21 schreef LePoo het volgende:
Bij FOK! wordt er standaard 3 jaar naar beneden afgerond volgens mij.
als ik de leeftijden van iedereen zo lees ligt het gemiddelde zeker hoog, als je ziet dat het merendeel van nederland al juist op jonge leeftijd ontmaagd wordt, dan wordt er ook wel de pauper wijken van amsterdam en rotterdam wel meegerekend waar het gemiddelde 10 isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, gemiddelde ligt best hoog..
En dat laagopgeleiden op jongere leeftijd ontmaagd worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:33 schreef FartHoven het volgende:
Het is opzich wel logisch dat meiden over het algemeen op jongere leeftijd ontmaagd worden.
Hoe lang heb je dan precies gewacht?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:05 schreef mega-worstje het volgende:
15 ...
gewacht op de goede... en t bleek echt de goede te zijn nog steeds mee samen
15 - 15 = 0 toen ik werd geboren was ik 0 dagen buiten de buik... tel daar 15 jaartjes bij op en je had de leeftijd dat ik werd ontmaagd.. zo moeilijk is het allemaal niet toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dan precies gewacht?
Uni en dan sgool.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:04 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik ben ontmaagd op mijn 31ste, maar ben dan ook baas hoog opgeleid. Zo van hoger dan Uni enzo, soort van illuminati sgool.
Valt mee, ik was 22quote:
Nog één keer: er is een VERBAND, dus statistisch gezien is de kans groter dat je een VMBO-er tegenkomt die al ontmaagd is dan een VWo-er, simpel gezegd. Dit betekent NIET dat iedereen een willoze zombie is en zich aan dat verband houdt. Niemand beweert dat ook.quote:Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef Lady15 het volgende:
16 en maagd, maar dat gedoe over opleidingsniveau vind ik wel apart hoor. Oke, als je lager geschoold bent kom je natuurlijk met andere mensen in aanraking maar het is niet meteen zo dat iedereen op het MBO ofzo alleen maar aan seks denkt (voor wie het weten wil, ik doe havo)
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:49 schreef Vatermater het volgende:
Tot op heden nog steeds maagd, 19 jaartjes oud. Vroeger wel mee gezeten, nu zou het alleen doen binnen een relatie of evt met iemand waarbij ik echt een goed en vertrouwt gevoel bij heb. Al enkele keren een aanbod gehad maar dat voelde gewoon niet goed.Aangezien ik een ramp ben in relaties aangaan/opbouwen ben en het vaak na een paar weken al weer spaak loopt vrees ik dat het nog wel een tijd kan duren tot de 1e keer.
Bindingsangst?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:49 schreef Vatermater het volgende:
Tot op heden nog steeds maagd, 19 jaartjes oud. Vroeger wel mee gezeten, nu zou het alleen doen binnen een relatie of evt met iemand waarbij ik echt een goed en vertrouwt gevoel bij heb. Al enkele keren een aanbod gehad maar dat voelde gewoon niet goed.
Aangezien ik een ramp ben in relaties aangaan/opbouwen ben en het vaak na een paar weken al weer spaak loopt vrees ik dat het nog wel een tijd kan duren tot de 1e keer.
Ik trok er ook altijd zo zwaar aan.. Maar nu ik het een keer heb gedaan met een niet serieus iemand.. die ik pas een week kende.. weet ik dat het echt niks voorsteld.. Niks engs in ieder geval en ik heb er ook geen extra gevoelens bij gekregen ofzo.. Zolang je beide maar weet waar je staat. Voor een eerste keer in ieder gevalquote:Op maandag 13 juni 2011 19:49 schreef Vatermater het volgende:
Tot op heden nog steeds maagd, 19 jaartjes oud. Vroeger wel mee gezeten, nu zou het alleen doen binnen een relatie of evt met iemand waarbij ik echt een goed en vertrouwt gevoel bij heb. Al enkele keren een aanbod gehad maar dat voelde gewoon niet goed.
Aangezien ik een ramp ben in relaties aangaan/opbouwen ben en het vaak na een paar weken al weer spaak loopt vrees ik dat het nog wel een tijd kan duren tot de 1e keer.
Wel iets in die richting iig, sociaal altijd wat minder vaardig geweest en dat 'gat' ben ik nu aan het dichten, tel het feit er bijop dat ik van 'hard to get' en 'ik wil niet hopeloos overkomen' spelletjes geen kaas heb gegeten, zorgt ervoor dat het tot stand komen van een relatie wat moeilijker gaatquote:
Oke, klinkt opzich wel goed, zeker als je achter af er geen spijt van hebt. Misschien een beetje rare vraag, maar heb je nu het idee van de 1e keer is achter de rug en de volgende keren mag weer op deze manier of de volgende keer toch liever met iemand die je al wat langer kent?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:05 schreef Banaaninpyjama het volgende:
[..]
Ik trok er ook altijd zo zwaar aan.. Maar nu ik het een keer heb gedaan met een niet serieus iemand.. die ik pas een week kende.. weet ik dat het echt niks voorsteld.. Niks engs in ieder geval en ik heb er ook geen extra gevoelens bij gekregen ofzo.. Zolang je beide maar weet waar je staat. Voor een eerste keer in ieder geval
wel zonde zegquote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef Banaaninpyjama het volgende:
21. En toevallig is dat net een paar weken geleden geweest.
Ik loop stage op Mallorca, van te voren voor mezelf gezegd dat ik het niet zou laten gebeuren op Mallorca omdat dat best goedkoop is. Maar ik kwam toch een leuke Nederlander tegen, de hele week samen op stap geweest en de laatste avond kwam het er van. Ik weet dat het allemaal maar om een ding draait op vakantie natuurlijk, maar op een of andere manier had ik wel het idee dat ie me echt leuk vond. Achja, en mocht dat niet zo zijn; het was leuk en ik heb er geen spijt van!!![]()
En nouja.. op je 21e mag je je principes qua seks betreft toch wel een keer laten varen, anders komt t er nooit van
Nouja, ik zit nu op Mallorca. Ik weet niet of ik het binnenkort nog een keer zou doen. Maar als ik iemand leuk vind waarom niet. Ik ben er nu achter dat het echt niet zo veel voorstelt. Het wordt echt overrated. Ik vond het in ieder geval leukquote:Op maandag 13 juni 2011 20:22 schreef Vatermater het volgende:
[..]
Oke, klinkt opzich wel goed, zeker als je achter af er geen spijt van hebt. Misschien een beetje rare vraag, maar heb je nu het idee van de 1e keer is achter de rug en de volgende keren mag weer op deze manier of de volgende keer toch liever met iemand die je al wat langer kent?
Ja nouja, al die jaren wachten.. Bij mij was het meer ook een stukje angst om even zomaar met iemand seks te hebben. Ook omdat het zo overrated wordt en je op 'de ware' moet wachten. En nu ik een half jaar op Mallorca heb ik zoiets van ja.. Ik moet toch van het leven genieten. En ik vond het leuk, heb er geen spijt van en als ik weer iemand tegen kom die ik echt leuk vind (voor zover dat gaat hier) doe ik het vast weer. Zo'n big deal is het allemaal niet.. ben ik nu dus achterquote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
wel zonde zeg
al die jaren wachten op de ware, en dan zomaar ff je benen gaan spreiden voor iemand die je amper kent
oke je was dus erg desperate om te neuken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:20 schreef Banaaninpyjama het volgende:
[..]
Ja nouja, al die jaren wachten.. Bij mij was het meer ook een stukje angst om even zomaar met iemand seks te hebben. Ook omdat het zo overrated wordt en je op 'de ware' moet wachten. En nu ik een half jaar op Mallorca heb ik zoiets van ja.. Ik moet toch van het leven genieten. En ik vond het leuk, heb er geen spijt van en als ik weer iemand tegen kom die ik echt leuk vind (voor zover dat gaat hier) doe ik het vast weer. Zo'n big deal is het allemaal niet.. ben ik nu dus achter
Als je mn eerdere posts hebt gelezen zou je weten dat ik dus het dus niet van plan was hierquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef thermischbelast het volgende:
[..]
oke je was dus erg desperate om te neuken?
grapje:$
Dan behoor je nog met je barbie's te spelenquote:
Ik mis de regelöngebruikt retour".quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:07 schreef utopie het volgende:
Ik ben meerdere van dit soort topics tegen gekomen in deze subfora en zelf ben ik altijd al een persoon geweest van statistieken, zoals in een grafiek de verandering in de loop der jaren te bekijken. Tijdens gewoon een beetje rondkijken in deze subforum kwam ik meerdere topics tegen wat betreft ''Op welke leeftijd ben jij ontmaagd?''' Deze topics zijn voornamelijk altijd actueel en aangezien men zegt dat de leeftijd van ontmaagding steeds lager wordt is dit een mooie reden om eens te kijken wat jullie stemmen
Gelieve niet de discussie te beginnen of dat je leeftijd van ontmaagding een link heeft met het opleidingsniveau
Poll: Hoe oud was jij toen je werd ontmaagd?
• <12
• 12
• 13
• 14
• 15
• 16
• 17
• 18
• 19
• 20
• 20+
• Ik ben nog maagd
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
oke goedzoquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:17 schreef Banaaninpyjama het volgende:
[..]
Als je mn eerdere posts hebt gelezen zou je weten dat ik dus het dus niet van plan was hier![]()
Maar dan kom je toch een leuk iemand tegen.. dus ja, waarom dan niet na 21 jaar! Ik ben er blijkbaar niet zo moeilijk in.
Ik doe niet aan opleidingen.quote:
Nee ik voel me viesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:30 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Een statistische afwijking. Maakt dat je gelukkig?
pas?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
22. Pas toen ik reeds 6 maanden iets met haar had. Ja ja, ik ben overal vrij laat mee. We zijn nog steeds samen trouwens.
edit. En ik doe WO trouwens. Zij ook.
Hoezo schrijven meerdere dames dat ze geen spijt hebben?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:25 schreef wendy79 het volgende:
14 (geen spijt) havo nu zelfstandig ondernemer..
omdat ik elders in het topic de vraag las of je er achteraf geen spijt van had om op jonge leeftijd al seks gehad te hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoezo schrijven meerdere dames dat ze geen spijt hebben?
Je was er toch zelf bij?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:21 schreef ODB2011 het volgende:
19, sex is verboden voordat je 18 bent, toch?
inderdaad even door iemand tussendoor genomen...quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:31 schreef Tryzub het volgende:
22, nog steeds een maagd. Ik had al wel kansen, maar liet ze lopen omdat ik die meisjes helemaal niet zag zitten, niet eens voor een nachtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Boo fuckin hoo, kijk mij ik ben een uitzondering.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Nee, die jongen is ruim anderhalf jaar mijn vriend geweest, dus dat was niet 'even tussendoor'.quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad even door iemand tussendoor genomen...
Tuurlijk maat. Tuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:31 schreef Tryzub het volgende:
22, nog steeds een maagd. Ik had al wel kansen, maar liet ze lopen omdat ik die meisjes helemaal niet zag zitten, niet eens voor een nachtje.
Jezus, 1.5 jaar, dat is wel erg langquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef Guanabana het volgende:
18. Ik had al bijna anderhalf jaar een vriend, maar we waren allebei superschijterig en mieterig.Dus het heeft even geduurd.
Inderdaad, hoe hou je het vol...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:00 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Jezus, 1.5 jaar, dat is wel erg lang
Hoe oud was de dame in kwestie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:39 schreef FUFR het volgende:
ik was 11 en dus was de dame in kwestie strafbaar maar ik heb uiteraard mn kop gehouden.
18 of 19quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe oud was de dame in kwestie?
ter hare verdediging, het was de oppas van broer en zus, ik was te jong om alleen op ze te mogen passen vonden mijn ouders.quote:
samequote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef Black_Ninja het volgende:
Een relatie van een jaar op je twaalfde...quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:03 schreef JoKeR23 het volgende:
kon het doen op mijn 12de had toen al een relatie voor 1 jaar, ben 20 jaar nog maagd achja mocht ik nog maagd blijven over 9 jaar we hebben nog altijd de prostitutie![]()
!
Inderdaadquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Een relatie van een jaar op je twaalfde...
Erg mooi hoor, heerlijk puberaal verliefd zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Een relatie van een jaar op je twaalfde...
whaha ik krijg genoeg aandacht lol maarja dat komt omdat de meeste meisjes mij knap vinden, soms heb ik het zelfs voor het uit kiezen maarja ik heb liever een meisje waar je iets mee kan opbouwenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad
Vertaling: Ik wil wel neuken, maar ik krijg geen aandacht van meisjes...![]()
je hebt zonder meer gelijk, maar nu kan het hoor, ik ben nu oud genoegquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
* Denkt zich in nu seks te hebben met een 11 jarig jochie.
Mên dat is echt smerig.
Daar hebben wij hier in Eindhoven een mooi woord voor....quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:31 schreef JoKeR23 het volgende:
[..]
whaha ik krijg genoeg aandacht lol maarja dat komt omdat de meeste meisjes mij knap vinden, soms heb ik het zelfs voor het uit kiezen maarja ik heb liever een meisje waar je iets mee kan opbouwen! Hoewel soms mijn geslacht liever praat heb ik nog geduld
.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
Daar hebben wij hier in Eindhoven een mooi woord voor....
ja toch, kijk dan dat bullshit-gehalte in z'n reactiequote:
Homoseksueelquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
Daar hebben wij hier in Eindhoven een mooi woord voor....
Vlies niet gebroken?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:44 schreef Megan88 het volgende:
Daar zit een verhaal achter en dat ga ik niet vertellen. Maar goed beschouw het maar als gewoon maagd zijnde
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:04 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik ben ontmaagd op mijn 31ste, maar ben dan ook baas hoog opgeleid. Zo van hoger dan Uni enzo, soort van illuminati sgool.
door je hont in je kond?quote:
1e keer niet vrijwillig wellichtquote:
inderdaad, niets verkeerd mee....beter dan op je 14dequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik was 18. Goeie leeftijd vind ik.
Dus je hebt al een kans gehad en die afgewezen?quote:Op zondag 11 december 2011 00:30 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik ben nog maagd, maar ik wacht wel op de ware
Nee, nog geen kansen gehad...quote:Op zondag 11 december 2011 00:36 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dus je hebt al een kans gehad en die afgewezen?
Wacht je dan echt op de ware, of is dat eigenlijk een excuusje?quote:Op zondag 11 december 2011 00:37 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nee, nog geen kansen gehad...
Eigenlijk ook wel een beetje een excuusje.quote:Op zondag 11 december 2011 00:38 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wacht je dan echt op de ware, of is dat eigenlijk een excuusje?
quote:Op zondag 11 december 2011 00:30 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik ben nog maagd, maar ik wacht wel op de ware
Toch wel na het huwelijk hoop ikquote:Op woensdag 14 december 2011 22:27 schreef rsnel het volgende:
27e
Door m'n eerste (en tot nu toe) enige vriend
Heb 1x in mijn leven afgesproken voor een date, en we zijn sindsdien al samen (nu 4 jaar)
Verander die pic van Samson anders even.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Niet.En dat terwijl ik al zeker sinds mijn twaalfde heftige gevoelens jegens (oudere) mannen heb. Ik word gewoon niet gewild.
Pfff je hebt een hoop gemist, jong en homo, is er iets beters?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:27 schreef rsnel het volgende:
27e
Door m'n eerste (en tot nu toe) enige vriend
Heb 1x in mijn leven afgesproken voor een date, en we zijn sindsdien al samen (nu 4 jaar)
Halloquote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Niet.En dat terwijl ik al zeker sinds mijn twaalfde heftige gevoelens jegens (oudere) mannen heb. Ik word gewoon niet gewild.
Dus? Jij bent pedo bedoel je of wat?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Hallo
OH wacht, je bent niet meer minderjarig, laat maar
1960 + geld was beter geweest héquote:Op donderdag 15 december 2011 21:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dus? Jij bent pedo bedoel je of wat?
Oh wacht, ik zie dat je uit 1989 bent, laat maar.Sowieso veeeeeel te jong voor mij.
verander je naam maar in mekka of zoiets, sukkelquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:13 schreef Brussel het volgende:
Maagd om religieuze redenen. En als ik ontdek dat mevrouw geen maagd meer is dan mag ze vertrekken.
Geld is natuurlijk altijd leuk maar ik weet zeker dat het je smaak niet kan veranderen. Stel dat alle 'jongetjes' (om het zo maar even te benoemenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1960 + geld was beter geweest hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |