Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef Haque het volgende:
De leeftijd van ontmaagding heeft een link met het opleidingsniveau.
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef Haque het volgende:
15 en HBO, ik ben benieuwd wat je daar aan wilt afleidenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef Haque het volgende:
Newton, eeuwige maagd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:12 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
15 en HBO, ik ben benieuwd wat je daar aan wilt afleiden
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:21 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Newton, eeuwige maagd.
De vergelijking gaat op dus.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:21 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Newton, eeuwige maagd.
De vergelijking gaat op dus.
16 en hbo. ben toch benieuwd wat de leeftijd van ontmaagding met het opleidingsniveau te maken heeft...quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef Haque het volgende:
Bewezen verband. Lager middelbaar opgeleiden (vmbo) hebben gemiddeld ongeveer een 1 tot 1,5 jaar eerder seks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef justme85 het volgende:
[..]
16 en hbo. ben toch benieuwd wat de leeftijd van ontmaagding met het opleidingsniveau te maken heeft...
No shit sherlockquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:24 schreef Jordony het volgende:
16 en hbo en studeer door naar uni. Wanneer je ontmaagd wordt heeft helemaal niet alleen te maken met opleiding wtf. Opvoeding en eigen karakter spelen ook een rol.
En laat opvoeding en karakter nou weer een verband hebben met opleidingsniveauquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:24 schreef Jordony het volgende:
16 en hbo en studeer door naar uni. Wanneer je ontmaagd wordt heeft helemaal niet alleen te maken met opleiding wtf. Opvoeding en eigen karakter spelen ook een rol.
Ja misschien wel, maar er zijn genoeg voorbeelden van mensen die dit verband niet hebben;) Kan me niet voorstellen dat het alleen aan opleidingsniveau ligt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef Adames het volgende:
[..]
En laat opvoeding en karakter nou weer een verband hebben met opleidingsniveau
Omdat het zo speciaal moet zijn?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Hoeveel mensen die op relatief jonge leeftijd ontmaagd zijn hebben nu spijt?
Ja, ik vermoed dat sommige het voor de verkeerde redenen doen. Niet omdat ze er klaar voor zijn en het echt zelf willen maar omdat ze denken dat ze verliefd zijn etc. En er achteraf spijt van krijgen.quote:
Mijn god, ben jij vroeger een wijf geweestquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed dat sommige het voor de verkeerde redenen doen. Niet omdat ze er klaar voor zijn en het echt zelf willen maar omdat ze denken dat ze verliefd zijn etc. En er achteraf spijt van krijgen.
Behalve dat de categorie <12 ook misbruikslachtoffers bevatten kan. Just saying.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:10 schreef Haque het volgende:
Ik hoop altijd maar dat het trollen zijn, of "garpjassen" die grappig zijn, want anders is het wel de meest trieste categorie van allemaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:13 schreef Sessy het volgende:
[..]
Behalve dat de categorie <12 ook misbruikslachtoffers bevatten kan. Just saying.
jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Mijn god, ben jij vroeger een wijf geweest?
De categorieën 12, 13, 14, 15 ook. Just saying.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:13 schreef Sessy het volgende:
[..]
Behalve dat de categorie <12 ook misbruikslachtoffers bevatten kan. Just saying.
Dat verklaart je opmerking dan welquote:
Nee hoorquote:
Op mijn 15e mijn Vmbo diploma gehaald en op mijn 22e ontmaagd!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Bewezen verband. Lager middelbaar opgeleiden (vmbo) hebben gemiddeld ongeveer een 1 tot 1,5 jaar eerder seks.
Dat er een verband is betekent niet dat opleidingsniveau de oorzaak is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar er zijn genoeg voorbeelden van mensen die dit verband niet hebben;) Kan me niet voorstellen dat het alleen aan opleidingsniveau ligt.
Don't worry, het was niet bedoeld als aanval of zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef Jordony het volgende:
Sorry voor mijn slechte woordkeuze dan ik bedoelde het namelijk niet zo
Is 'Ik heb geen haast' nog wel een argument op je 23ste?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:25 schreef Schaapje1987 het volgende:
Nog maagd. 23 years and counting.
Ik heb echt geen haast.
Hoezo vind je dat dan? Verklaar je zelfquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef dreams.psd het volgende:
[..]
Is 'Ik heb geen haast' nog wel een argument op je 23ste?
Op je 17de zou ik het nog pikken, maar 23 is toch wel laat.
quote:Op zondag 10 april 2011 11:12 schreef starla het volgende:
Sowieso maakt het mi geen flikker uit op welke leeftijd iemand ontmaagd wordt.
Tegenwoordig is het een race geworden.
Nou, knap hoor, als je op je 14de al seks hebt gehad, maakt je geheid een beter persoon.
Verwachte reacties: starla is nog maagd.
Maagd dusquote:Op zondag 10 april 2011 11:48 schreef Yevoul het volgende:
Ik heb eerlijk gestemd, ik durf het niet te zeggen, maar ik heb gestemd.
Of 20+quote:
Dat is nog eens een leuk kadoquote:
Eigenlijk een dag laterquote:
Dan zou je toch wel moeten weten dat alleen jouw geval niet het hele verband ongeldig maakt, he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef Scherbatsky het volgende:
14 hier dus (bijna 15)
Vrijwillig, geen spijt etc.
En oh ja, gymnasiumdiploma, en nu universiteit.
Tot zo ver opleidingsniveau..
Don't worry. Zal nog wel komen hoor;)quote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Axel1988 het volgende:
23, nog maagd, en vind dat verschrikkelijk
Weet ik ook wel.quote:Op zondag 10 april 2011 18:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan zou je toch wel moeten weten dat alleen jouw geval niet het hele verband ongeldig maakt, he.
Ik snap alleen niet dat je het zo expliciet bij had moeten vertellen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef Scherbatsky het volgende:
[..]
Weet ik ook wel.
Al ben ik lang niet de enige. Ik heb dus ook een kennissenkring met veel mensen van het VWO/de uni, en ik geloof niet dat het heel significant verschilt met andere opleidingdniveaus, maargoed, kan zijn dat ik het fout heb hoor.
quote:
Nou ja, technisch gezien op mijn 9de of zo, dat was dan heel officieel wel penetratie, maar ik vind het niet echt meetellen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:43 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel verwacht dat jij er vroeger bij zou zijn gezien al je sekspraatjes
Ik schrik even van je antwoord... Maar verderest klopt dat inderdaad meer bij het beeld wat ik van jou hadquote:Op maandag 11 april 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, technisch gezien op mijn 9de of zo, dat was dan heel officieel wel penetratie, maar ik vind het niet echt meetellen.
Wel voor mijn 19de (vanaf dus mijn 9de) van alles met de hand en mond gedaan met zowel vrouwen als mannen.
Helpt dat
Ik had zijn antwoord wel verwachtquote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik schrik even van je antwoord... Maar verderest klopt dat inderdaad meer bij het beeld wat ik van jou had
Geheel vrijwillig hoor, doktertje spelen in het begin, en dat was lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik schrik even van je antwoord... Maar verderest klopt dat inderdaad meer bij het beeld wat ik van jou had
Waarom? Was het anders nu minder lekker?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik was 20 bij de eerste keerAls ik tegenwoordig hoor dat kinderen al rond hun 13e lopen te krikken...ben ik blij dat ik een tijd gewacht heb
Ik ben een ouderwets iemand die het pas wou doen met iemand om wie ik echt geef. Dat is hoe het hoort te zijn in mijn ogen. Maar in deze tijd duiken ze al op hun 12e of 13e vaak het bed in. Ten eerste vind ik dat gewoon veel te vroeg omdat je nog niet helemaal ontwikkelt bent ; ten tweede hebben kinderen van die leeftijd een grotere kans op ziektes of onverwachte zwangerschappen omdat ze ( nog ) niet goed zijn voorgelicht ; ten derde, lijkt het dan alsof ze met de eerste de beste 'verkering' het bed al in duiken. Het hoort gewoon speciaal te zijn en ik ben blij dat ik niet op mijn 13e met iemand het bed in ben gedoken om 'er bij te horen ' die ik nog maar ken kende. Maar zoals gezegd...daarin ben ik gewoon ouderwets. Ieder zo zijn eigen dingquote:Op woensdag 13 april 2011 17:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Was het anders nu minder lekker?
Eensquote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben een ouderwets iemand die het pas wou doen met iemand om wie ik echt geef. Dat is hoe het hoort te zijn in mijn ogen. Maar in deze tijd duiken ze al op hun 12e of 13e vaak het bed in. Ten eerste vind ik dat gewoon veel te vroeg omdat je nog niet helemaal ontwikkelt bent ; ten tweede hebben kinderen van die leeftijd een grotere kans op ziektes of onverwachte zwangerschappen omdat ze ( nog ) niet goed zijn voorgelicht ; ten derde, lijkt het dan alsof ze met de eerste de beste 'verkering' het bed al in duiken. Het hoort gewoon speciaal te zijn en ik ben blij dat ik niet op mijn 13e met iemand het bed in ben gedoken om 'er bij te horen ' die ik nog maar ken kende. Maar zoals gezegd...daarin ben ik gewoon ouderwets. Ieder zo zijn eigen ding
En, was je eerste keer superspeciaal? Ook in vergelijking met al die keren er na? Of heb je gewoon een veel romantischer beeld in je hoofd dat compleet onrealistisch is?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben een ouderwets iemand die het pas wou doen met iemand om wie ik echt geef. Dat is hoe het hoort te zijn in mijn ogen. Maar in deze tijd duiken ze al op hun 12e of 13e vaak het bed in. Ten eerste vind ik dat gewoon veel te vroeg omdat je nog niet helemaal ontwikkelt bent ; ten tweede hebben kinderen van die leeftijd een grotere kans op ziektes of onverwachte zwangerschappen omdat ze ( nog ) niet goed zijn voorgelicht ; ten derde, lijkt het dan alsof ze met de eerste de beste 'verkering' het bed al in duiken. Het hoort gewoon speciaal te zijn en ik ben blij dat ik niet op mijn 13e met iemand het bed in ben gedoken om 'er bij te horen ' die ik nog maar ken kende. Maar zoals gezegd...daarin ben ik gewoon ouderwets. Ieder zo zijn eigen ding
WTF!?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En, was je eerste keer superspeciaal? Ook in vergelijking met al die keren er na? Of heb je gewoon een veel romantischer beeld in je hoofd dat compleet onrealistisch is?
Ik ben het met je eens qua leeftijd hoor, ik vind 13 ook te jong, maar dat hele speciaal geneuzel vind ik dikke bullshit. Seks is seks is lekker, daarmee wachten tot je iemand echt kent, of tot je denkt er klaar voor te zijn is jezelf ernstig tekort doen.
En vraag het aan iedereen, 95 van de 100 vond de eerste keer niet echt bijzonder.
Begrijpelijkquote:
Ik vond mijn eerste keer zeker heel bijzonder omdat het met iemand was waar ik echt van hield/nog steeds van hou en speciaal voor me was/is. Het gaat me niet om de seks die dan opeens veel beter is, maar mijn punt is dat ik niet met de eerste de beste het bed induikt omdat ik een beetje verliefd ben of iets dergelijks. Ik wou het pas doen met iemand waarvan ik echt hield en dat er wederzijds respect was. Dat maakt iedere keer lekkerder dan dat ik het zou doen met de eerste de beste die iets met mij wilt. Dus dan hoor ik blijkbaar bij de 5 van de 100...geeft alleen maar weer dat ik toch iets goed heb gedaan door te wachten ; want als iemand echt speciaal voor je is, word de seks ook gewoon beter. Maarja, wie ben ik?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En, was je eerste keer superspeciaal? Ook in vergelijking met al die keren er na? Of heb je gewoon een veel romantischer beeld in je hoofd dat compleet onrealistisch is?
Ik ben het met je eens qua leeftijd hoor, ik vind 13 ook te jong, maar dat hele speciaal geneuzel vind ik dikke bullshit. Seks is seks is lekker, daarmee wachten tot je iemand echt kent, of tot je denkt er klaar voor te zijn is jezelf ernstig tekort doen.
En vraag het aan iedereen, 95 van de 100 vond de eerste keer niet echt bijzonder.
En was het minder slecht geweest als je daarvoor al met iemand anders naar bed was geweest?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond mijn eerste keer zeker heel bijzonder omdat het met iemand was waar ik echt van hield/nog steeds van hou en speciaal voor me was/is. Het gaat me niet om de seks die dan opeens veel beter is, maar mijn punt is dat ik niet met de eerste de beste het bed induikt omdat ik een beetje verliefd ben of iets dergelijks. Ik wou het pas doen met iemand waarvan ik echt hield en dat er wederzijds respect was. Dat maakt iedere keer lekkerder dan dat ik het zou doen met de eerste de beste die iets met mij wilt. Dus dan hoor ik blijkbaar bij de 5 van de 100...geeft alleen maar weer dat ik toch iets goed heb gedaan door te wachten ; want als iemand echt speciaal voor je is, word de seks ook gewoon beter. Maarja, wie ben ik?
Ja, want dit is de eerste jongen met wie ik echt een band heb opgebouwd met wederzijds respect, etc. Als ik daarvoor in de plaats naar bed was gegaan met de eerste de beste jongen met wie ik heb gedate was het een heel stuk minder geweest. Als je van elkaar houd, etc ( in mijn geval in ieder geval ) is de seks gewoon erg goed. Fijn dat andere mensen willen/kunnen rampetampen met elke jongen/meid met wie ze wel een beetje overweg kunnen of wie er wel leuk uitziet...maar ik heb absoluut geen spijt dat ik zo lang heb gewachtquote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En was het minder slecht geweest als je daarvoor al met iemand anders naar bed was geweest?
<WAARSCHUWING> Het volgende verhaal bevat een mening! <WAARSCHUWING>quote:Op donderdag 14 april 2011 20:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, want dit is de eerste jongen met wie ik echt een band heb opgebouwd met wederzijds respect, etc. Als ik daarvoor in de plaats naar bed was gegaan met de eerste de beste jongen met wie ik heb gedate was het een heel stuk minder geweest. Als je van elkaar houd, etc ( in mijn geval in ieder geval ) is de seks gewoon erg goed. Fijn dat andere mensen willen/kunnen rampetampen met elke jongen/meid met wie ze wel een beetje overweg kunnen of wie er wel leuk uitziet...maar ik heb absoluut geen spijt dat ik zo lang heb gewacht
Wat is dit toch voor ouwelullegedachten dat dit de reden moet zijn? Wat dacht je van geilheid?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
HOLY SHITTTquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:30 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar er zijn genoeg voorbeelden van mensen die dit verband niet hebben;) Kan me niet voorstellen dat het alleen aan opleidingsniveau ligt.
sappig verhaal man, maak er ff een collumn van alsjeblieftquote:Op maandag 25 april 2011 02:32 schreef Thunderbowl het volgende:
kom ik aan met mijn 24! Ze neuken al op 13 jaar tegenwoordig.
Klinkt misschien stom uit een mannenbek maar ik wilde gewoon wachten terwijl er genoeg animo was.
Foute vrouwen als in: " ik ben mooi maar heb een kutkarakter " en " ik neuk toch alles wat los en vast zit "
Ik werd ontmaagd op mijn 24e en was een topervaring die ik niet snel meer vergeet! mijn ontmaagder ook niet, 23 jaar en die dag ontmaagd.
puur voor de sex en was voornamelijk lacherig enzo, maar wel super romantisch!
Iedereen aan te raden om op een weiland in het hoge gras te doen!
Je bent tenminste eerlijk.Dat kan een groot gedeelte die hier gepost heeft niet zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef TheJaguar het volgende:
Nog(steeds) niet op mijn -bijna- 20ste helaas, ondanks pogingen om een relatie aan te gaan...
Op een of andere manier zit het mij nooit eens mee.
Of ik ben gewoon gruwelijk lelluk.![]()
"Er klaar voor zijn"?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed dat sommige het voor de verkeerde redenen doen. Niet omdat ze er klaar voor zijn en het echt zelf willen maar omdat ze denken dat ze verliefd zijn etc. En er achteraf spijt van krijgen.
Nooit... je kunt ook overdrijven he. Je mag het net een jaar of tweequote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef TheJaguar het volgende:
Nog(steeds) niet op mijn -bijna- 20ste helaas, ondanks pogingen om een relatie aan te gaan...
Op een of andere manier zit het mij nooit eens mee.
Of ik ben gewoon gruwelijk lelluk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |