Meer dan de helft..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:25 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Door Fok! mis ik de helft van het programma
Jurienquote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef ariehaan het volgende:
Heeft Jurien nou een bekstekker t-shirt aan?
hij is niet door zn medebewoners genomineerd omdat hij geen bedreiging voor ze is en omdat ze m gemakkelijk kunnen beinvloedenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
en daarom is hij zeker niet door zijn mede-bewoners genomineerd
Daar zou ik niet heel veel geld op durven zetten.quote:
Ja, want hij heeft nog niet genoeg stemmen..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef Urb het volgende:
Nog een extra emo-momentje van Flipje, just in case..
jaquote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Is jullie beeld ook zo rood???
Alleen net 5 is zo, rest van de zenders niet
Juist.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:25 schreef BobHarris het volgende:
[..]
hij is niet door zn medebewoners genomineerd omdat hij geen bedreiging voor ze is en omdat ze m gemakkelijk kunnen beinvloeden
Ben dus niet de enigequote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Jahquote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Geen problemen hier..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Juist, elke keer van die dingen. Ik vind het sneu voor die jongen. Ik hoop echt dat ie mag blijven vanavondquote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
En ook nog eens vanaf het begin al genaaid door de programmamakers ( geheim snel verknallen, nu anderhalf dag geen stemmen, nu Bart die begint over Philip)
En juist zijn talent van slechte timing is een komische noot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |