nee omdat iemand geen reet toevoegt is t een saaie zakquote:Op donderdag 7 april 2011 21:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
ah, dus omdat iemand zich niet zo aanstelt zoals sommige anderen is het een saaie zak ?Beetje nutteloos argument of niet ?
En ook nog eens vanaf het begin al genaaid door de programmamakers ( geheim snel verknallen, nu anderhalf dag geen stemmen, nu Bart die begint over Philipquote:Op donderdag 7 april 2011 21:21 schreef DjinN het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik heb echt niets tegen AlexVind hem wel aandoenlijk eigenlijk, ik snap die haat tegen hem niet
Hij doet geen vlieg kwaad maar toch wordt ie elke keer van alle kanten afgezeken..Germ..
Ik denk het ookquote:Op donderdag 7 april 2011 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Kee. Maar die wannabe boybandzanger met z'n enge hese stemmetje en z'n flauwe humor moet er vast in blijven.
da's omdat ander mo wekenlang ligt te janken en da's nogal irritant.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
en daarom is hij zeker niet door zijn mede-bewoners genomineerd
Het dikgedrukte zie ik imho meer als klunzig en tamelijk onzeker zijn. Zich geen houding weten te geven soms. Ja dat vind ik ook niet gek als je elke keer wordt afgezeken...dat ie het mannetje denkt te zijn..daar heb ik nog weinig van gemerkt tbh...dat zie ik eerder continue bij Philipquote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Hij denkt het mannetje te zijn, hij doet dingen op de verkeerde momenten en is een "copycat zonder persoonlijkheid" aldus Sharon
Jaquote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef ariehaan het volgende:
Heeft Jurien nou een bekstekker t-shirt aan?
Kan, hij heeft er wel 1 laten makenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef ariehaan het volgende:
Jaquote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef ariehaan het volgende:
Yep.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef ariehaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |