Denk dat flip z'n make up uitliepquote:Op donderdag 7 april 2011 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jups! Flip zijn hoofd leek wel een tomaat,.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het dikgedrukte zie ik imho meer als klunzig en tamelijk onzeker zijn. Zich geen houding weten te geven soms. Ja dat vind ik ook niet gek als je elke keer wordt afgezeken...dat ie het mannetje denkt te zijn..daar heb ik nog weinig van gemerkt tbh...dat zie ik eerder continue bij Philip
Iedereen in het publiek ook?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Iedereen heeft in de zon gelegen
jah alleen flip weet het zelf nog nietquote:Op donderdag 7 april 2011 21:27 schreef Sjalalamantha het volgende:
Die broer denkt ook dat Flipje verliefd is.
Die mag blijven, da's al lang duidelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef Urb het volgende:
Nog een extra emo-momentje van Flipje, just in case..
wtf hahahaquote:Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
Dat hoofd
Het lijkt wel een klein gezichtje op een behaarde ovaal ofzo
Om kwart voor 10 pas, dan zien we dat Faalex onderaan staat en dan s het alweer te laat om te stemmenquote:
Gaaf hè!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef beequeen het volgende:
Ik zie nu pas het T shirt van Jurien. Fakking bekstekker.
ik niet.. ga maar lekker terug naar je saaie kloteleventje ivanho..quote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
Juist, elke keer van die dingen. Ik vind het sneu voor die jongen. Ik hoop echt dat ie mag blijven vanavond
Valt wel mee.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
Het gaat hier harder dan ooit geloof ik he?
Hij had er zopas nog een sjaaltje bij om, dus het viel niet op. maar iemand heeft em een sms gestuurd om het sjaaltje af te doenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef beequeen het volgende:
Ik zie nu pas het T shirt van Jurien. Fakking bekstekker.
Heerlijk.... eerlijkquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef ariehaan het volgende:
Heeft Jurien nou een bekstekker t-shirt aan?
Ik dacht dat het 21:30 afgelopen wasquote:Op donderdag 7 april 2011 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Schiet eens op met Johanna enzulks, het is boring.
Oh ik vond haar er juist wel mooi uitzien vanavond,quote:Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef DjinN het volgende:
Wat ziet JoZeura eruit zegLijkt net of ze met haar botoxsnoet in de wind heeft gestaan
psiesquote:
Ik ook ik wil haar jurkquote:Op donderdag 7 april 2011 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ik vond haar er juist wel mooi uitzien vanavond,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |