Pitjequote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Site ziet er netjes uit idd. Lekker rustig, toch veel info.
Thanks, maar er moet nog wel het eea aan gebeurenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan pak ik mijn bivakmuts inquote:Op donderdag 7 april 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
Ik zal 'm meenemen naar de volgende meet
Dat is een beetje zo'n Hitler katquote:Op donderdag 7 april 2011 19:24 schreef remlof het volgende:
Ik heb hier nog een hele stoere foto van Pixel:
[ afbeelding ]
Dotje is lastiger to fotograferen door haar ADHD
Die scoort minstens Goebbels op de Hitlerschaal!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
Pixel is toch niet zo'n kitler?
Er zijn ergere, zie: www.catsthatlooklikehitler.com
En dan net jouw kat ook gewoon héquote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
Pixel is toch niet zo'n kitler?
Er zijn ergere, zie: www.catsthatlooklikehitler.com
Ik noem mijn poes gewoon Laysa!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Pixel is le beste naam ooit voor een le pouche.
Kan dat niet onder een spoiler vergodverdommequote:Op donderdag 7 april 2011 21:23 schreef hondjes het volgende:
En Amanda alweer weg uit..dames in de jungle..........
is goed Liev, en doe rustig aan he...heb je al een leuke sexy bikiniquote:Op donderdag 7 april 2011 22:07 schreef Laysa het volgende:
Heksje de kip was echt weer heerlijken jeweeetzzzz dat we elkaar weer heel gauw zien
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik noem mijn poes gewoon Laysa!
Stinken doe je toch welquote:
Neeeee gekkie....ik heb een halve tiet ingepakt en ik denk aan de vele halen met hechtdraad te zien dat die vl niet echt smaakvol uit zal zien in een bikiniquote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is goed Liev, en doe rustig aan he...heb je al een leuke sexy bikini
De mensen in mijn naaste omgeving mogen al blij zijn als ik per ongeluk door een wolk deo loop.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon veel parfum spuiten...deden ze vroeger ook
ik heb een deo fobiequote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De mensen in mijn naaste omgeving mogen al blij zijn als ik per ongeluk door een wolk deo loop.
Parfum
Dat is echt penetrant, ik heb liever een beetje (vers) zweetquote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb een deo fobie![]()
DK wordt er gek van
Ik had het afgelopen jaar al klotsende oksels voordat ik een trui ofzo aan had....daar wordt je echt niet blij van...En nu is dat weer wegquote:Op donderdag 7 april 2011 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is echt penetrant, ik heb liever een beetje (vers) zweet
hahahahha ach over een paar weken moet je hem maar sjowen hier in de SC, ja je bikini hoor niet je tietquote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neeeee gekkie....ik heb een halve tiet ingepakt en ik denk aan de vele halen met hechtdraad te zien dat die vl niet echt smaakvol uit zal zien in een bikini![]()
Ik voelde me net een rollade joh
Trusten Popquote:Op donderdag 7 april 2011 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahha ach over een paar weken moet je hem maar sjowen hier in de SC, ja je bikini hoor niet je tiet
slaap lekker allemaal![]()
Een deo fobie? Dus als ik een busje deo pak ren jij gillend weg?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb een deo fobie![]()
DK wordt er gek van
Mee eens!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan dat niet onder een spoiler vergodverdomme
Ik denk dat ze een deo-filie bedoelt. Volgens mij is 40% van het gat in de ozonlaag veroorzaakt door haar deo gebruik.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een deo fobie? Dus als ik een busje deo pak ren jij gillend weg?
Hope you're ok
Nee, dan zie ik mezelf lekker zitten nadenken, dat wordt hem ook niet! Ik ga wel ff zonder muziek.quote:
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious.quote:Op vrijdag 8 april 2011 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
I'd rather be shot in the face
Than hear what you're going to say
quote:
Ze missen daar alleen nog de stropdassenquote:
Ik lees jouw naam altijd als muttiquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar... jij bent Remlof, 'nuff said.
Wel een goed nummer trouwensquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze missen daar alleen nog de stropdassen
Ow jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ho wacht stop, niet waar!
Dat kruisloze bikinslipje is nog net iets genanter![]()
Een goeie mond heeft geen handjes nodigquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet echt, en het gemis aan handjes blijft ook bestaan. Maar toch vind ik het een <3 ava!
Egoistquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Een goeie mond heeft geen handjes nodig
an die arbeit?quote:
moe, pijnlijk maar ook wel heel gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:54 schreef hondjes het volgende:
Si..tot woensdag..
Soms zijn het inderdaad kleine dingen die je blij maken of irriteren.
Gelukkig dat het goed gaat .
Ik las slipjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef mootie het volgende:
Slippers en korte spijkerbroek, en nu is het gewoon weer tijd voor trui en lange broek.
En dan een plaatje van de piramides. Die heeft zitten slapen tijdens de geschiedenis-lessen.quote:
Nee maar in die zin was het toch wel een beetje raar...slippers is dan toch logischerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me ook niet geheel onverstandig, toch?
Zwartquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee maar in die zin was het toch wel een beetje raar...slippers is dan toch logischer![]()
Welke kleur heeft jouw....Slipper?
Dit zijn mn hele jaar door slippers...In de zomer heb ik andere voor buitenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijne hebben leren bandjes met grijs en blauw, Vansslippers van vakantie.
Zomerslippers! Ik snap nog steeds niet dat ik elk jaar weer zo blij kan zijn dat ik ze aan mag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit zijn mn hele jaar door slippers...In de zomer heb ik andere voor buiten
Zomerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Zomerslippers! Ik snap nog steeds niet dat ik elk jaar weer zo blij kan zijn dat ik ze aan mag.
Op je slipperts?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen de eerste bloesemtocht van 20km, volgende week de kraker van 40km.
Al nieuws?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen de eerste bloesemtocht van 20km, volgende week de kraker van 40km.
Komende weekquote:
Uitslag loting ja.....quote:
Ik hoop dat je mee mag doen!! Lijkt me echt geweldig! En als het mag neem je op de laatste dag dan wel een klein spandoekje mee? "Hallo Fok!ers, hier loopt PietjePuk!quote:
Ghehehe we gaan proberen ook piet toe te juichenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zal mijn ouders vragen of ze je de groetjes doen als ze je inhalen en voorbij lopen
Ik woon net achter de Via Gladiolaaaaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef mootie het volgende:
Oh Lays, dan mogen we nu wel beginnen met bloemen kweken.Gladiooooooooolen!
Misschien zit er nog een leuk puzzelstukje voor je tussenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus jij zit een beetje terug te lezen.......quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zit er nog een leuk puzzelstukje voor je tussen
Daar is ze nu mee bezigquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus jij zit een beetje terug te lezen.......
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik draag altijd romeinse stappers onder mijn jurk. Dat is al een traditie toen mijn groot vaders nog de Romeinse Goden vereerden.
gewoon een FOK t shirt is voldoendequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga 'm met een vriend lopen, maar die moet dus ook loten. Ja kan me voorstellen dat trainingen saai zijn daarom gaan we ook regelmatig naar georganiseerde tochten. Dan kom je nog eens ergens.
Enne, een spandoek, tijdens 't lopen? Dat lijkt me niet erg praktisch.
Nee, ik zag dit topic in de AT en toen begon ik bij het begin van het topic te lezen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus jij zit een beetje terug te lezen.......
Wat Soury zegt dus eigenlijkquote:
Nee gekkie, alleen dat laatste stukkie. Bij de intocht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga 'm met een vriend lopen, maar die moet dus ook loten. Ja kan me voorstellen dat trainingen saai zijn daarom gaan we ook regelmatig naar georganiseerde tochten. Dan kom je nog eens ergens.
Enne, een spandoek, tijdens 't lopen? Dat lijkt me niet erg praktisch.
Jesus Nikes volgens onze zonenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik draag altijd romeinse stappers onder mijn jurk. Dat is al een traditie toen mijn groot vaders nog de Romeinse Goden vereerden.
Caligae, waaraan de later keizer zijn naam te danken heeft.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:27 schreef Leandra het volgende:
Inmiddels dus ook gelezen dat Laysa geen tomaatje meer is, Top!!![]()
deze snap ik even nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:55 schreef Leandra het volgende:
OMG, kijk je even in de SST SC, zie je slechts 2 namen die niet geheel onbekend voorkomen, dat zijn dan ook gelijk de enige 2 die een usernummer onder de 335.000 hebben
Dat er maar 2 bekenden bijzijn en de rest allemaal newbies zijnquote:
oh op die manier, maar af en toe de COS lezen is wel leuk hoor, zitten leuke mensen tussen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat er maar 2 bekenden bijzijn en de rest allemaal newbies zijn
Bijvoorbeeld: jouw usernummer is 253.400 en 335.000 is een kleine 2 maanden geleden uitgegeven (11 februari om 23.48 uur).
Het was verder geen commentaar of negatieve opmerking, maar slechts een constatering.
En nee, ik lees dus vrijwel geen COS en dergelijke, want ik weet dat ze daar ook wel komen, maar daar valt het wat minder op tussen de bekendere users![]()
Trustenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:14 schreef Toverheks het volgende:
maar ben naar bed slaap lekker allemaal
Oh, ja, dat zal best, maar ik hou SST amper bij... ik heb af en toe het TV-kanaal aanstaan, en N. houdt me redelijk op de hoogte (en ik kijk natuurlijk de daily en live uitzending mee) maar de boel echt een beetje volgen zit er deze RLS gewoon niet in, ben of te druk met de baby of te moe om nog zelfstandig na te denken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh op die manier, maar af en toe de COS lezen is wel leuk hoor, zitten leuke mensen tussen.
Weet je wat heel maf was? Ze noemden me constant chagerijnig, bazig, wannabe mod, en zodra ik de boze kikkert-ava had vervangen was er niks meer aan de hand.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gossie
En slaan kan natuurlijk ook niet zonder handjes
En dat zegt zij met nr. 131591quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:55 schreef Leandra het volgende:
OMG, kijk je even in de SST SC, zie je slechts 2 namen die niet geheel onbekend voorkomen, dat zijn dan ook gelijk de enige 2 die een usernummer onder de 335.000 hebben
Je liep toch ook te zeiken om het zeiken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je wat heel maf was? Ze noemden me constant chagerijnig, bazig, wannabe mod, en zodra ik de boze kikkert-ava had vervangen was er niks meer aan de hand.![]()
Dat je gewoon zuur klinkt als je een zuur hoofd hebt?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Je liep toch ook te zeiken om het zeiken.![]()
Ik ben ook vaak off topic en niemand zeurt daarover tegen mij.
Degenen die me wel bekend voorkwamen hadden een hoger nummer dan ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:31 schreef Coos het volgende:
[..]
En dat zegt zij met nr. 131591![]()
Er zitten anders zat oude getrouwen van tijd tot tijd.
Niemand durft tegen een invalide ventquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Je liep toch ook te zeiken om het zeiken.![]()
Ik ben ook vaak off topic en niemand zeurt daarover tegen mij.
En jij hebt niet eens een boze muisquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand durft tegen een invalide vent. Ik heb wel dezelfde ervaring als Moots hoor.
Meer dat ik per ongeluk in de sc kwam. En als stront vliegen op me af kwamen. Nah jah ik hield me in dit keerquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij hebt niet eens een boze muis![]()
Ergo: een boze kikker en een lachende muis krijgen dezelfde reacties?
Hmmz, nou ik er over nadenk; stel dat ik een boze kikker of lachende muis in de keuken zou aantreffen.... ik weet niet wat ik het ergst zou vinden![]()
En dan bedoel ik uiteraard de beesten, niet Moots of Soury
Tot dat ze m'n leeftijd weten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:42 schreef Leandra het volgende:
Het kan trouwens wel een man/vrouw ding zijn.... als het voornamelijk vrouwen zijn die lopen te bitchen dan snap ik wel waarom Coos minder problemen heeft.
Het is mij nog niet opgevallen in de COS dat ze over jou heenvielen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Meer dat ik per ongeluk in de sc kwam. En als stront vliegen op me af kwamen. Nah jah ik hield me in dit keer
Dat is over, ik heb het over de SCquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is mij nog niet opgevallen in de COS dat ze over jou heenvielen.
Daar zitten zoveel mutsen zodat ik er bijna nooit kom.quote:
Snel, ze zijn hun eigen foto's aan het posten in de COS!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar zitten zoveel mutsen zodat ik er bijna nooit kom.
Daar zit ik al helemaal niet op te wachten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Snel, ze zijn hun eigen foto's aan het posten in de COS!
Wellusquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar zit ik al helemaal niet op te wachten.
Post jij daar effe een foto van je tieten.quote:
Haha ja ik zag hetquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Snel, ze zijn hun eigen foto's aan het posten in de COS!
Coos liegbeestquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Post jij daar effe een foto van je tieten.Zijn ze gelijk van slag.
![]()
Want verder gebeurd daar toch niets en om nu de hele tijd tegen een paar van die kleffe stelletjes aan te kijken boeit ook niet echt.
Mierentietjes malen ze niet om.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Post jij daar effe een foto van je tieten.Zijn ze gelijk van slag.
![]()
Want verder gebeurd daar toch niets en om nu de hele tijd tegen een paar van die kleffe stelletjes aan te kijken boeit ook niet echt.
Soury heeft wel foto's van mijn tettenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:11 schreef Leandra het volgende:
Heb je niet nog ergens een topless kikker?
Je hebt heul geen mat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:14 schreef Coos het volgende:
M'n tuin is nu zó schoon dat ik mijn voeten veeg voordat ik naar buiten ga.
Oh, das wel handig, kun je vanaf nu gewoon de tuin stofzuigenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:14 schreef Coos het volgende:
M'n tuin is nu zó schoon dat ik mijn voeten veeg voordat ik naar buiten ga.
Drie jaar geleden voor het laatst gedaan. Eerst was er die renovatie toen had het geen nut. Vorig jaar lichamelijk malheur dus ik dacht nu of nooit. Mijn rode tegels zijn weer rood ipv groen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, das wel handig, kun je vanaf nu gewoon de tuin stofzuigen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel dezelfde ervaring als Moots hoor.
meelullen, datsegikquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Het is mij nog niet opgevallen in de COS dat ze over jou heenvielen.
Kudtkindquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
omdat jullie onlangs samen een meet hadden zeker
navond leandra, moodz
, sourie
en coos
Hey ouwe broodpootquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
omdat jullie onlangs samen een meet hadden zeker
navond leandra, moodz
, sourie
en coos
pfeew, gelukkig, ouwe kontenbonkert van mequote:
Gekkiequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
high![]()
![]()
wat denk je, heb ik die anderuh weggejaagd?
Dan moet er toch echt wel wat meer vent komen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ja vorige week zaterdag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pfeew, gelukkig, ouwe kontenbonkert van me![]()
al op het strand gelegen? volgens mei ken ut wel uit de wind, wat denkt de kennaeh?
haha, da's waarquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan moet er toch echt wel wat meer vent komen.![]()
Alles goed WJ?
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
high![]()
![]()
doe je goed. was het een beetje te hachelen? kan me herinneren dat er best wat wind stond vorige week..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja vorige week zaterdag.
En wie weet als de wind goed staat morgen en overmorgen ook.![]()
Morgenochtend eerst met tante Ronald overleggen.
Ja we lagen uit de wind en het was 21 graden of zo dus best te doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe je goed. was het een beetje te hachelen? kan me herinneren dat er best wat wind stond vorige week..
lag in de duinen maar met een gozer ( gewoon ff leggeh tussen het het biken door) was wel ff lekker.
ronald al in z'n blote viool?
heb je geen zelfbruiningscreme? gebruik ik al jaren!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
en als je dan dat bleke lijf van mij ziet.
Zelfbruiningscreme.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je geen zelfbruiningscreme? gebruik ik al jaren!
is dat nu in de cos, moest ff denken.. ga ff kieken daar. of is piet er ook?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:44 schreef Coos het volgende:
Foto's plaatsen in de COS.![]()
Meld je hier als je je al hebt opgegeven voor The Bunker
Jij ben zó nieuwsgierig om te klikkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:52 schreef mootie het volgende:
Waarom laat je mij naar foto's van LS kijken
haha, dacht je dat ik het meende?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Zelfbruiningscreme.Moet gelijk aan Bonnie St-Clair denken.
Piet ligt om elf uur op bed en Greet zal wel in de kroeg zitten dus je kan los.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is dat nu in de cos, moest ff denken.. ga ff kieken daar. of is piet er ook?
dat doet ie om je sexuele gevoelens 'ns de vrije loop te laten natuurlijk. dat je in de cos een keer niet de sexblokkade voor je laat sprekenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:52 schreef mootie het volgende:
Waarom laat je mij naar foto's van LS kijken
Als je te snel klaarkomt hè??quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bonnie sintcler denk ik ook wel vaak aan
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Piet ligt om elf uur op bed en Greet zal wel in de kroeg zitten dus je kan los.
wat de fuck met die kwootsquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]hahah, piet is al in het juiste slaapritme aan het komen zodat ie topfit is voor de vierdaagse![]()
Piet ligt om elf uur op bed en Greet zal wel in de kroeg zitten dus je kan los.
Ze is tenslotte nu toch onder vrienden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat doet ie om je sexuele gevoelens 'ns de vrije loop te laten natuurlijk. dat je in de cos een keer niet de sexblokkade voor je laat spreken. laat alles maar gaan, geef je over, je kunt het en doe 'ns gek
wil je zeker een foto van coos en mij in onze slipjesquote:
Niet mijn fout dat jullie saampjes in slip op de foto gingenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wil je zeker een foto van coos en mij in onze slipjeszo heb je ons er al eerder ingenaaid in 2007, of was '06 en dan in de gedeelde pm-box.. fuk jou.
Te oud, te gympie, te dinges.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
niks mis met l.s.
[ afbeelding ]
mij verbaasde die foto's toch wel ietwat. ik had een uiterst lelijke lul met psycho-blik verwacht, that is op basis van z'n postings dan.quote:
Ik mag hem ook wel.quote:
houd je te goed, oldtimerquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:08 schreef Coos het volgende:
Jongens nog één peuk en ik gaat legge.![]()
![]()
Dus WJ als je nog wat schunnigs te vertellen hebt doe het dan nu!
ik vind het een klootzakquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik mag hem ook wel.![]()
Heeft wel humor in tegenstelling tot een hoop anderen hier.
Ja dat zou ik toch wel een keertje moeten gaan doen.quote:
Welke anderenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik mag hem ook wel.![]()
Heeft wel humor in tegenstelling tot een hoop anderen hier.
die kleine tietjes van je jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben echt lachen, gieren, brullen.
Ja jij ben het zonnetje in huis.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben echt lachen, gieren, brullen.
Dan ga ik maar tv kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[..]
there's nobody left but us
leters ouwe. ik ga ook. morgen gesjellug op pad..quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja jij ben het zonnetje in huis.![]()
Peuk is op. Weg
als ik tv-dominee zou zijn geweest had ik je graag daar nog even vermanend toegesproken, ongelovigequote:
Ik vind jou ook een hufterquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:14 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
die hond is opgezet![]()
zag 'm met die hond in precies dezelfde houding maar daar had ie een wit hemd aan (l.s. dan..).
Op VOL in :foto-topic 'ik en m'n hond'... vuile oplichter
Mwah...alles doet nog pijn...Zo ff boodschappen doen samen en dan ook lekker de zon in...goed planquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:12 schreef spuitje het volgende:
Middag.
Weer mooi weer hier. Ga een poging doen om een beetje bruin te worden.
Laysa, hoe gaat het nu?
echt he hoor het nu op journaal, wat een rare wereld wordt steeds erger.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:48 schreef remlof het volgende:
Zes doden en vier zwaargewonden in Alphen volgens de persconferentie.
Ik volg het al vanaf half 1. Wat een drama daar zeg. Jammer dat de dader ook dood is, ben wel benieuwd wat zijn reden was om dit te doen. In een winkelcentrum om je heen gaan lopen schieten, dan is er toch iets mis in je bovenkamer denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:48 schreef remlof het volgende:
Zes doden en vier zwaargewonden in Alphen volgens de persconferentie.
Ik heb een rood zonnebrilhoofdquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef Laysa het volgende:
Ik heb zo lekker in de zon gelegen dat die hele schietpartij aan me voorbij is gegaan
PietjePuk Walker, Red Label!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb een rood zonnebrilhoofd.
Ik heb nooit een zonnebril op als ik zonquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb een rood zonnebrilhoofd.
Dienstkameraad van mijn betere helft woont er nog geen anderhalve kilometer vandaan. En schijterd als ik ben durf ik hem nu even niet te mailen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:32 schreef Leandra het volgende:
Heel vaag, zo'n bericht wat gevoelsmatig altijd een "ver van m'n bed show" is, en dan is het letterlijk zo dichtbij
Gewoon doen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dienstkameraad van mijn betere helft woont er nog geen anderhalve kilometer vandaan. En schijterd als ik ben durf ik hem nu even niet te mailen.
Waar ben jij geweest?quote:
Nadat ik nu voor de 3e keer kijkquote:
Zijn die zo dufmakend?quote:Op zondag 10 april 2011 12:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nadat ik nu voor de 3e keer kijk![]()
Zie ik een paar lippen.....Tijd om van de pijnstillers af te komen
Sort of. Het creatieve brein achter die plaat (en achter het grootste deel van het hele Pink Floyd-oeuvre) vond het leuk om nog eens flink uit te pakken met een enorme show en wereldtour.quote:
Dus wel Pink Floyd-gerelateerd?quote:Op zondag 10 april 2011 13:25 schreef remlof het volgende:
Nee, Roger Water's Wall. Ook vanavond en morgenavond nog in het Gelredome geloof ik.
Mogge!
Mijn antwoord!quote:Op zondag 10 april 2011 13:27 schreef Gert het volgende:
Sort of. Het creatieve brein achter die plaat (en achter het grootste deel van het hele Pink Floyd-oeuvre) vond het leuk om nog eens flink uit te pakken met een enorme show en wereldtour.
Zijn medebandleden zijn of dood of hebben ruzie danwel geen zin meer in zo'n grote tour op hun ouwe dag.
Daar hoef je heus geen Pink Floyd voor te heten.quote:Op zondag 10 april 2011 13:29 schreef remlof het volgende:
Uiteraard, anders verkoop je het Gelredome niet een paar keer uit.
Ow nee, Marco Borsato heten en gejatte Italiaanse liedjes zingen kan ookquote:Op zondag 10 april 2011 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar hoef je heus geen Pink Floyd voor te heten.
Als je er maar een feessie van maakt, gesselug,quote:Op zondag 10 april 2011 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow nee, Marco Borsato heten en gejatte Italiaanse liedjes zingen kan ook
En een bed waarschijnlijk dat door de lucht aan kwam zeilen.quote:Op zondag 10 april 2011 13:39 schreef Copycat het volgende:
Schiet me nu pas te binnen dat ik een aantal (...) jaar terug Pink Floyd live heb gezien. Dat was die tour met die opblaasbeesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |